Translate

.

.

fredag 19 februari 2016

Leopardstrumpbyxor





Gick förbi denna fina gatsten här om dagen, kunde inte låta bli att fota
och nu undrar vem är Henke Mackan? Kan alla få lägga sina namn på gatan?
Tänk om vi alla skulle kunna ha en sten på gatan med något roligt på... ☺


Detta är verkligheten, svart snö och regn.


Min mat igår.



Min fräckis idag! he he...

Orkar inte leta runt på fräckisar, det är mest bara gammal skrot som jag hittar.
Mår så där, idag skall jag hålla mig till att bara vara.
På Alvedon och Ipren klarade jag dagen igår och kände mig nästan okej ett tag.
Så här brukar det vara för mig, det går upp och ner, jag blir sällan helt utslagen....


Tack för att du finns fina själ ♥


Kram, K


26 kommentarer:

  1. men vilken läckerbit där grrrr :) läckra byxor wow

    ha en fin fredag kram

    SvaraRadera
  2. Snygga tuffa byxor. De var bara woooooow.

    Ha en fin fredag vännen.
    Kramelikram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Såja, Såja, ha ha ha... :D))

      Kvällskram. ❤

      Radera
  3. Idag blev det en "fläckis" i stället för en fräckis och det är lika trevligt. Läckra fläckisar är det.
    Kanske ska vi märk aupp lite stenar här och var, kan absolut pigga upp. Man får väl först funder aöver det praktiska och det lämnar jag med varm hand till någon annan . Men jag hänger på... extra
    Önskar att du snart ska må bättre och skickar en stor styrkekram till dig du fina.
    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Äsch det är väl bara att rycka upp en sten och sätta tillbaks sin egen, hi hi...
      Kram ❤

      Radera
  4. Undrar om Henke och Mackan var dem som lade gatustenen och ville göra ett avtryck? :) Snygga brallor - hoppas du känner dig bättre nu! Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Så var det kanske... :D)

      Kramen ❤

      Radera
  5. Häftiga fina byxor, tycker jag, wow!
    Ja, du. Då de byggde om vår gågata och lade ner värmeslingor i den, fick barn måla kakelplattor, som sedan placerades ut lite här och var. Häftigt!
    På tal om Henke o Mackan.
    Har precis druckit ingefärsté. Krya på dig.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det tycker jag var skoj att barnen fick måla plattor... KL ❤

      Radera
  6. Är det inte Henke och Mackan?
    Händerna har tummarna utåt som om det var två som vill gå hand i hand.

    Du hittar mycket roligt runt omkring dig.

    Önskar dig en ny fin helg
    kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jodå om man tar sig tid att titta så finns det en del roligheter här och där. :))

      Kramen ❤

      Radera
  7. Är Henke och Mackan några kända personer som man borde känna till?? Det verkar så på kommentarerna ;). Jag är som vanligt clueless!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag vet inte, själv har jag ingen aning om vem dom är... :D))

      Kramen ❤

      Radera
  8. Henke Mackan stenen var riktigt häftig, mera sådana stenar åt folket skulle jag vilja säga.

    Nu vet jag inte när du var ute idag, men runt klockan 13:00 idag var all snö i dina trakter borta och klockan 14:00 sken solen.

    Nu vet jag iaf hur dina tajts ser ut, å jag behöver inte gissa längre;-)

    Fortsätt krya på dig! Å var glad att du aldrig är helt utslagen!

    SvaraRadera
    Svar

    1. En hemlis: idag har jag inte varit ute alls och någon snö har jag inte sett utanför fönstret... :D))

      Kram ❤

      Radera
  9. Så läckra! :)
    Jag vill också föreviga men hand i en sten. Orättvist är vad det är! :(
    Må bättre snart.
    Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vi går och sätter ner våra egna stenar bara tycker jag... :)

      Kram ❤

      Radera
  10. Så skönt att du inte är helt utslagen! Hoppas det går på rätt håll nu.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Är man så pass att man orkar fixa lite hemma så är det helt okej, men är hellre ute och är frisk... kram ❤

      Radera
  11. Usch vad vintern blir trist när snön blir svart... Men ha en härlig fredagskväll ändå :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja svart snö är en otrevlig rackare att titta på, fast man kan ju leka fisförnäm och titta upp... :D))

      Kram ❤

      Radera
  12. Det tycker jag var ett bra förslag, allas händer med namn på:-)
    Snyggstrumbyxan på icke helt utslagen låter ju bra!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Strumpbyxan visade jag bara för att en annan bloggare hade ett inlägg om den igår. :))
      Alla borde vi få sätta våra händer på trottoaren med våra namn. Undrar om det skulle funka... Kram på dig ❤

      Radera
  13. Men vilka smala ben du har människa... Maten såg väldigt god ut,, säg till när jag ska komma =)

    Jag älskar oxo månen. Himlen, molnen, stjärnorna o månen är nåt alldeles speciellt. Jag brukar så ute på natten o titta på stjärnorna när Teddy kissar. Det är så rogivande.
    Krya på dig vännen, var rädd om dig. Trevlig helg o dröm sött kramar ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ny dag ny natt, nattiskram ♥ ☺

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.