Translate

.

.

tisdag 2 februari 2016

30 grader i februari

Äntligen är den tillbaka, bästa serien enligt mig.... :)





Vaknade sex och var klarvaken, hade en konstigt känsla av att något var annorlunda, kunde inte  avgöra om det var på ont eller gott.
Gick upp och satte på kaffe och när jag skulle gå in på datorn så kom jag inte in på min
Google Chrome app, fick ta bort den gamla och gå in och ladda hem en ny. Jag har ju Windows 7 kvar så jag undrar om det är Windows 10 som spökar.... Men jag laddade in för sjuan, och det funkar fint.
Men varför jag vaknade med min känsla av att något är annorlunda det vet jag fortfarande inte.
Låsningen i skulderbladet är kanske lite bättre, smorde på Mobilat kräm och det verkar hjälpa.





Den bästa tisdagen till dig kära värdefulla läsare.


Kram, K ♥

44 kommentarer:

  1. Javisst är det roligt att den serien återkommer. Ska se den på play idag ...
    Ser att upplåsningen är på G! Spökar det i Windows 10?
    ;-)
    Upplåsande kram!

    SvaraRadera
  2. Vem vet, kanske händer det något annorlunda i dag? Ibland får man ingen förklaring till varför man känner på ett visst sätt även om känslan är tydlig och starkt närvarande.

    Skönt att låsningen är lite bättre i dag!

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Har fortfarande denna känsla.....

      Kram ♥

      Radera
  3. Jag är minsann modern och har Windows 10 på min dator! (Skulle inte ha det om inte Anders såg till att jag gick över... ;-) )

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag är gammaldags och håller mig till Windows 7 :)

      Kram ♥

      Radera
  4. Har man fått en magkänsla brukar den oftast stämma =) Kram och ha den bästa dagen ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Känslan säger mig ingenting alls, det känns bara konstigt och är något jag inte kan förstå för här är allt som vanligt.... Kram ♥

      Radera
  5. Följ magkänslan, det enda rätta brukar det visa sig♥

    Har åter svårt att kommentera här inne hos dig, om jag inte sitter vid datorn. Vilket jag sällan gör. Försöker hitta en app, som kanske kan underlätta. Men jag läser och följer dina härliga ord ♥

    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är ingen magkänsla utan något annat, väldigt tyst typ....

      Kram ♥

      Radera
  6. Har inte sett 30 grader i februari, men skulle inte ha något emot den temperaturen;-)
    Det som var annorlunda måste ha med datorn att göra;-)
    Byt inte till Windows 10! Sjuan är såååååå mycket bättre. Själv har jag 8.1 med startknapp;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej jag byter inte, älskar sjuan.....
      Det som är annorlunda har ingenting med dator att göra, det är en oförklarlig känsla..... Kram ♥

      Radera
  7. 30 grader... såg vi första säsongen av. Och nu gav vi den på båten. Såg på True detective istället.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ro den iland igen, eller titta på play....

      Kramen och grattis än en gång ♥

      Radera
  8. Hoppas du mår bättre under dagen. Och ta hand om dig för du är värdefull!
    Jag har en Mac så jag vet nog inte längre knappt vad Windows är..Hade det på min gamla pc.
    Tittade igår på 30 grader i februari och eftersom den också sänds på play så kan man titta på avsnitt om man missat dem, vilket är bra. För jag vill inte vara bunden till en serie. Men den här gillar jag. Ger en hel del tankar dessutom.
    Önskar dig en bra tisdag och att du ska bli piggare.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Låsningen är nästan borta, har stått och manglat sängkläder och dukar....

      Kram på dig ♥

      Radera
  9. Det programmet har vi inte sett!
    Hoppas du känner dig lite bättre!
    Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja tack det gör jag.... :)

      Kram ♥

      Radera
  10. Den där känslan! Det kan ju vara något positivt som ska hända som du inte riktigt vet än men anar liksom! :) Spännande!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja det kan röra sig om något positivt, absolut..... :)

      Kram ♥

      Radera
  11. Jag spelade in avsnittet som gick i går kväll och har inte hunnit med att se det ännu. Tyckte också om den serien.
    Strul med datorer, inte bra alls, då blir jag olustig hela jag. Mysingen har inte uppdaterat till 10:an han tycker det är bara till förtret. Sjuan toppen.
    Fint att det är bättre med låsningen.
    Din förkänsla? Att det blir en finfin dag för dig.
    Varm kram och var rädd om dig.

    SvaraRadera
    Svar


    1. Älskar sjuan och kommer inte byta före jag blir tvungen. Kram på dig ❤

      Radera
  12. sv: Vi tar mestadels bussen till La Mata. Busskorten är "bara" till lokalbussarna och oftast går vi dit vi ska. Stan är inte så stor :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var det jag trodde. . :)

      Kram ❤

      Radera
  13. Dagen är inte slut än, kanske kommer något att hända? :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Är det bra eller dåligt tro? :)

      Kram ❤

      Radera
  14. Ja en sådan där speciell konstig känsla kan man få ibland känner igen det. Det där var en salva som jag inte kände igen. Kan man köpa den på ett apotek? Nyfiken ?Tack för titten hos mig

    SvaraRadera
    Svar

    1. Mobilat finns på apoteket, en otroligt effektiv kräm om man har ont nånstans...

      Kramen ❤

      Radera
  15. Aha, har "Trettio dagar i februari" börjat igen! Den vill jag ju se! Bra att den går på svt, så kan man ju se den på play :-)
    Hoppas du har en trevlig kväll!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är så bra när programmen man vill se går på SVT så man kan titta när man vill...

      Trevlig kväll på dig också.

      Kram ❤

      Radera
  16. Jag har 8;an men kan ladda ner 10;an. Det är så många som klagar på 10;an så jag har inte laddat ner den, jag klarar mig gott med det jag har.

    Jag såg serien igår, den är så bra.. Men jag undrar om Maria dog ? Hon kanske bara kraschade av all medicin ? Jag tycker att det är för tidigt att dö i serien..

    Ha en fin kväll, dröm sött kramar ♥

    SvaraRadera
  17. Alltså jag undrade detsamma, nä hon måste ha kraschat bara...

    Tian skall vara bättre än åttan. Men efterom jag är lycklig med sjuan så har jag den kvar så länge jag kan..

    Godnattkram ❤

    SvaraRadera
  18. Jag ska se den serien för jag gillade den första säsongen!
    Tänk så olika vi människor är. Jag tyckte om tian från första stund när jag laddade ner den i augusti från 7:an. Det är en del som är annorlunda, men bättre tycker jag! 8:an satt i vår nya dator och den var absolut inte bra,enligt mig! Kramar.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det känns gott att veta om jag i framtiden måste uppgradera mig, men till dess kör jag sjuan.

      Kram ❤

      Radera
  19. Min son säger att om man kör beta-versionen kan det vara lite strul med 10:an, men om man har originalet ska det inte vara några problem. Med tanke på att en som kommenterade hade hört många klagomål på 10:an Kram

    SvaraRadera
  20. Den serien har jag inte sett... tar mig sällan tid att kolla på tv även om jag gillar en god stunds underhållning. Tack för tipset :)
    Kram

    SvaraRadera
  21. Inte heller sett!
    Måste undersökas direkt :)
    Hoppas din onsdag blir bäst och utan någon konstig känsla i kroppen ❤
    Kram vännen.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Idag är inte samma känsla kvar...
      Vad jag vet hände inget ovanligt igår. .:)

      Kram på dig ❤

      Radera
  22. Vilken serie är det?
    Vilken söt liten nalle!!!
    Hoppas dagen blev bra!

    SvaraRadera
    Svar


    1. Du får googla. :D

      Kram och en fin onsdag Lena ❤

      Radera
  23. sv: Jag tror inte att dom återanvänder kölapparna, för dom var stämplade med både datum och tid... :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kanske till en annan tid, he he....

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.