Translate

.

.

söndag 17 januari 2016

Skyltsöndag




Det är kallt och det har inte blivit mycket fotografering ute i kylan av mig, men några kort knäppte jag med frusna fingrar. Skyltsöndagen som förvaltas av härliga BP fortsätter trots kylan. ☺


För er som gillar sushi, nu finns det fryst sushi kryddad med snö, smaklig måltid. ☺


I denna bild finns det faktiskt en skylt även om ni inte kan se den, för det är en
SPÖKSKYLT ☺




Drömfångare eller drömtjuv? Bestäm själv. ☺





Idag är det sol och 10 minus, lite varmare än tidigare 18 grader.
Har lite bråttom för jag skall sköta lite inomhus för att sedan skynda mig ut i solen.

En strålande söndag till dig kära solstråle.


Kram, K


16 kommentarer:

  1. DEt är alltid roligt att se alla olika skyltar på söndagarna. Gillade sin sushiskylt extra mycket, kanske ett nytt greppa att få den frusen och snökryddad.
    Men du, den sista skylten....För visst är vi perfekta. Ja, alltså på vårt egna sätt.
    Önskar dig en fin dag och fint väder är det förvisso.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar


    1. Som människor är vi nog inte perfekta men som anden i oss är vi perfekta... :)

      Stor kram ♥

      Radera
  2. Det är härligt med skyltar! Fast nån spökskylt har jag då aldrig sett... ;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Du tror inte på spöken men nu har du fått sett din första spökskylt, det du.... Ha ha ha... Kram ♥

      Radera
  3. Sista skylten I MAY NOT BE PERFECT gillade jag =) för just jag är ju inte helt perfekt! Söndagskram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. När jag stod och fotade den skylten så stod det någon och bankade i fönstret såg dock ingen där.... Kram ♥

      Radera
  4. Hihi... åt sushi skylten! ❤
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Den sista skylten är verkligen klockren :D Här har vi nollgradigt men i alla fall lite sol. Det är vi verkligen inte bortskämda med!

    Kram och trevlig söndag <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Minus tio här och nu har jag varit ute och raggat registreringsskyltar...

      Kram på dig ♥

      Radera
  6. Sista skylten har jag själv hemma, fast på svenska.
    "Jag vet att jag inte är perfekt, men det är så nära att det skrämmer mig."
    Me like ♥
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Den är bra även på svenska, hi hi...

      KL ♥

      Radera
  7. Kan väl säga ssom så att du har varit betydligt flitigare än jag med att fota skyltar den här veckan. Är stolt över dig och hoppas att dina fingrar inte fått bestående köldskador;-)

    Min absoluta favo är ettan! Kan inte låta bli att skratta. Grejen är nämligen den att jag skulle kunna leva på sushi under hela sommaren. Men under vintern äter jag aldrig sushi varken med eller utan snö;-)

    Tusen tack för skyltningen och länken:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Så gullig du är, men ser vi över hela veckan så har du varit bättre på att fota än jag....

      Kramen ♥

      Radera
  8. Härligt skyltat och sushin den smakar säkert bra med den kryddan för den är stark när den kryper neråt.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, så sant...

      Kram ❤️

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.