Translate

.

.

söndag 10 januari 2016

Skyltsöndag


Välkommen till skyltsöndag som förvaltas av vår härliga och upplyftande  BP




Hi hi hi, det blir en klagofri dag... ☺







 Alltså, ni vet ju att jag är en av dem som gärna fotograferar termometern, nu var det en som blev så arg på mig att han valde att gå till Expressen, för det var väl just mig som han menade? Blink, blink..... ☺


Sen fick jag syn på att Louise Hoffsten 
har uppträdande den 30 januari...
En otroligt kvinna som alltid levererar...





Den bästa söndagen till dig vackra själ, här snöar det och himlen är 
vit/grå det ser lite ruggigt ut där ute. 


Kram, K



36 kommentarer:

  1. Fina skyltar kikade hos Gerd oxå där bjöds det på skyltar hi hi här är snön borta ...ha en skön söndag kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. En skön söndag till dig med...

      Kram ♥

      Radera
  2. Haha :-) Skylten med sista utgångsdatumet för klagomål - helt underbar! :-)

    SvaraRadera
  3. En klagofri dag tycker jag låter som ett bra alternativ :D

    Kram och glad söndag <3

    SvaraRadera
    Svar


    1. Klagofri, glad söndag på dig.

      Kram ♥

      Radera
  4. *S* Den med att utgångstiden för klagomål var igår ... den ska jag nog knycka ;) Så himla bra!
    Önskar dig en finfin söndag!

    SvaraRadera
  5. Hihi, nej, inga klagomål vill vi ha! :)

    SvaraRadera
  6. Louise Hoffsten är en favorit även hos mig!
    Din klagoskylt är bara så bra! :) Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja hon är otroligt bra! :)

      Kram ♥

      Radera
  7. Då ska jag verkligen försöka låta bli att klaga idag. Och vilken tur att jag klagade en hel del igår!!
    Sv: Jag fick tag på en annan läkare igår som har skrivit ut en annan medicin till mig så det löste sig till sist.....
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var gott att läsa att du blev hjälpt....

      Kram ♥

      Radera
  8. Önskar dig en skön " skylt " söndag utan klagomål, utan att bli uthängd någon mera gång i expressen, hi hi... och att du får ett stort och varmt välkomnande av människor av de olika slag =) kanske till och med av Louise Hoffsten. ☺ ☺ ☺ Ha det bäst!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, nej att bli kallad idiot var lite oväntat. :))))

      Ha det bäst och kram på dig ♥

      Radera
  9. Tack för dina skyltar. Klart varierande och mitt leende blev större och större.
    Och den om utgångsdatumet gillade jag extra. Kunde nog passa på mig...Och du vet ju nu att du får extra publicitet om du fotar termometrar....Journalister du vet....Nyhetstorka1
    Kul att Louise Hoffsten ska sjunga på Fashing, hade gärna gått dig men jag är då på annan ort.
    Kram och trevlig söndag.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nog har dom nyhetstorka om de skriver idioter till folk som fotar sina termometrar, ler......

      Kram och trevlig fortsättning på söndagen ♥

      Radera
  10. Ett sådant välkomnande tackar jag ödmjukast för:-)
    Bra att veta att det även finns bäst före datum för klagomål - hahaha!
    Brukar också fota termometern ibland, fast mest under sommaren. För inte går jag ut frivilligt i 8 minusgrader för att föreviga min "kaktustermometer" som sitter ute på balkongen.
    Hoppas du bokar biljett till konserten med din favo sångerska!

    1 000 tack för att du skyltar och länkar:-)

    SvaraRadera
    Svar


    1. Jag tyckte att det var roligt att han skrev så, tog inte illa upp alls, ha ha ha....

      Kram på dig ♥

      Radera
  11. Det var ju roligt, jag tänkte faktiskt på dig då jag läste om termometern, igår, vi måste ta det med humor, rätt så lustigt.
    Roligt också den skylten om utgångsdatumet, igår.
    Hoppas att du har en trevlig söndag. Med eller utan termometer, så hade vi minus 5 grader i morse.
    Kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja såklart vi tar det med humor, hi hi hi...

      Kram ♥

      Radera
  12. Fasen också... Och jag som kom in här för att klaga. Typiskt! ;-)

    SvaraRadera
  13. Härliga skyltar - känner mig välkommen :-)
    Bäst före passar precis - vi är lite galna på det området - hihihi så som med termomterhysterien :-)
    kram

    SvaraRadera
    Svar


    1. Är vi bloggskadade tro? :)))

      Kram ❤

      Radera
    2. Utan tvekan .. kanske.. :-)

      Radera

    3. ...vi behöver ju inte skadas genom att blogga men det underlättar säkert, he he he.....

      Radera
  14. Jag håller oxo koll på termometern =)
    Satt o kollade på en superbra film innan på trean - James Patterson: Suzanne's diary for Nicholas . Ett tips om du inte har nåt att göra nån kväll =)
    Ha en mysig kväll vännen. Kramar ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Mycket nöje med filmen. :(

      Kram ❤

      Radera
  15. Tack för välkommen! Och bäst före, det är min melodi, det. Som inte är rädd för datum....
    Slog mig en tanke. Skyltsöndag, och jag känner mig färdigskyltad, hihi. Har ju stått på första parkett och sjungit gospel.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, nu är du både skyltat och färdigsjungit... :)

      KL ❤

      Radera
  16. Tack för ett så varmt och trevligt välkomnande! :)
    Jag hade ändå ingen ork till att laga på nått igår.
    Jo. Eller jo. På jetlag som jag avskyr och som verkar bli värre med åldern!
    Tack för fina skyltar och ha en underbar dag.
    Jag vaknade upp till ny snö från himlen! Vackert och tack och lov inte så kallt idag!
    ❤ Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hoppas du står ut i Stockholmsvädret... :)

      Kram på dig å hjärta!

      Radera
  17. Underbara skyltar :)
    Gillar den med klagomål !!
    den hade jag velat ha för ett tag sen :)haha
    Tack för att du gav skratt även fast en stor artist gått bort som du också skrev
    KRAMISAR

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.