Translate

.

.

söndag 3 januari 2016

Skyltsöndag



 Denna bilden skänker jag till skyltsöndagens fina förvaltare BP 


Eftersom det varit och fortsätter vara helg är denna skylten tom....


Men det går ju att ändra på.... ☺




Tyvärr var det allt i ett försök till skyltning idag.

Om jag nu skall börja tycka till så kan jag bara säga att jag nu fått nog av helger, å nästa vecka fortsätter det, nej, det är helt galet för mycket helger i min smak!!!
Fast tiden tickar på och jag skall hinna komma mig ut innan det blir mörkt.

En fin söndag till dig finaste läsare.

Kram, K


24 kommentarer:

  1. Måste säga att det var en VÄLDIGT FIN skylt !!!!!!
    Tycker den borde sitta på fler ställen sötnos ;)
    Jag hoppas att du haft en bra start på det nya året !!!
    Nu ska jag läsa ikapp mig lite då jag varit väldigt frånvarande från bloggvärlden denna jul och nyår !!!
    Stor KRAM till dig och ska bli bäst att få följa dig även under detta nya år
    Krämisar Sanna

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, nej det räcker med att få vara kvarterkändis... :)))

      Stor kram ♥

      Radera
  2. Hahaha! Kranen är det första jag tackar för. Den bilden är helt suveränt tagen med "valven" i förgrunden, speglingen i fönstret och så två mäktiga kranar högst upp. Underbart! Love it:-)

    Åsså tycker jag att alla tomma anslagstavlor i Vasastan borde piffas upp med din selfie. Här har du nå't att göra. Bara sätta igång;-)

    Är benägen att hålla med dig vad gäller helgdagarna. Är helt ur led själv. Det håller liksom inte i längden att gå och lägga sig klockan 03:00 och gå upp mitt på dagen...

    1 000 tack för suverän och egenhändigt tillverkad skyltning samt länken förstås:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, nu ligger jag dubbelvikt... Ha ha ha ha....

      Undrar om tisdagen räknas som lördag? För i så fall så är det bara tre vardagar och sedan helg igen. :/

      Kram ♥



      Radera
  3. Dem där skylten blev ju toppenfin! ❤
    Och BP älskar ju kranar så den bilden förstår jag att hon blev stormförtjust i! :)
    Jag har ju helg varje dag just nu och klagar INTE! :)
    ❤❤❤ kram ❤❤❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kranar är det lättare att hitta än skyltar tycker jag... :)

      ♥♥♥ Kram ♥♥♥

      Radera
  4. Hahahaha...snyggt finurligt skyltat.

    Ha det gott och kramelikram

    SvaraRadera
  5. jag hoppas att det känns bra trots alla helger in i det nya året.
    jag önskar dig en välsignad fortsättning
    kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu längtar jag efter vardag då livet kommer igång igen, har aldrig varit så trött på helg som jag är nu....

      Kram ♥

      Radera
  6. Hihi, har du också börjat leta kranar till BP? Svårt låta bli ;) Bilden är jättefin!
    Kuligt roligt skyltat, du får fortsatt anställning, haha...
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kranar har jag haft inne flera gångar, de finns överallt här runt omkring, å det är bara att lyfta huvudet upp mot skyn så ser man dem. :)

      KL ♥

      Radera
  7. Fast en bra sak med helgen är ju att du kan pryda den där skylten då då. Annars är jag benägen att hålla med och tycker det ska bli skönt med vardag igen!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Längtar till i morgon när det är måndag, det trodde jag aldrig att jag skulle säga, ha ha ha.... Kram ♥

      Radera
  8. Snitziga skyltar och du fann råd!
    Helgdagarna får komma och gå för min del. Trettondagsafton ska jag ha gäster :-)
    Kramen på dig!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Är det tomt så är det bara att fylla i, hi hi hi...

      Kramen ♥

      Radera
  9. Haha! Klart man måste fixa till tomma skyltar! ;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det har du lärt mig... :)

      Kramen ♥

      Radera
  10. Ja, håller med! Det ska bli så skönt när det blir vardag igen. Du pryder anslagstavlan så bra, så bra, hi hi... Ansiktet utåt i samhället =)) Söndagskram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. He he he, bloggansikte... :))

      Söndagskramen ♥

      Radera
  11. Kanske bra att vi överdoserar på helger den här julen - nästa jul blir det snålt om'et! ;)
    Gillar din helg-tomma skylt - men mest när du fyllt den med en trevlig glimt av dig :)

    SvaraRadera
    Svar


    1. Hm, så kan man ju också se det.... :)

      Kram ♥

      Radera
  12. För mig är det nu vardag och julen är nästan bortstädad här hemma. REsten blir imorgon. Och vad gäller trettondagshelgen är det ju ingen större helg här hemma. Däremot är det så i Spanien och det är då, när de trekungarna/vise männen kommer som barnen får sina flesta julklappar. Men vi kör vardag nu...
    Gillade verkligen din egenkomponerade skylt. Häftig!
    Kram!

    SvaraRadera

  13. Jag har kvar mina ljus-gardiner, de lyser så fint så jag
    tänkte ha dem kvar länge. :)

    Kram på dig ♥

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.