Translate

.

.

måndag 25 januari 2016

Jag ligger på stranden






Då jag gnällde över vädret igår så bad mig Någon tänka Boracay, Å- det tog jag
såklart fäste på eftersom det är samma skitväder idag.
Detta var på den tiden jag var rökare som ni ser av bilden, idag har jag varit rökfri i 11 år, vilket jag är otroligt tacksam för.



Så här såg det ut på stranden som just denna dag såg molnig ut så det
molniga förföljer mig tydligen dessa dagar.


Ute är det nollgradigt och då blir det kallt hemma, när det var riktigt kallt
ute hade jag världens goaste värme härinne..



Nu skall  jag iväg och sköta om några saker, hälsar på er lite senare...



All kärlek

Kram, K


32 kommentarer:

  1. Ja, där hade man gärna legat en dag som denna men var sak har sin tid! Nog ser det i alla fall härligt ut. Hoppas din måndag blir fin.

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Här är ett rent bedrövligt väder, har tända ljus överallt...

      Kram ❤

      Radera
  2. UNderbara foton från Boracay! Och visst blir man glad av att bara tänka den tanken. Tck för länkningen, men jag kände att detta var ön, med stort Ö, att tänka på i gråvädert.
    Bra gjort att du nu varit rökfri i så många år.
    Önksar dig en bra dag trots det grå utomhusvädret. Mne vi kan ju tänla på Boracay även idag.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag myser inomhus... :)

      Stor kram ❤

      Radera
  3. Fina somriga bilder, wow!
    Jo, jag har samma med ute och innetemp. När det var smällkallt ute var elementen brännheta.
    Önskar dig en fin måndag. KL ♥

    SvaraRadera
  4. Det ser så skönt och avslappnat ut där du ligger och det får mig att längta till betydligt varmare dagar än dem vi har nu. Måndagskram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tröstar med att tiden går så fort så snart är våren här. Kram ❤

      Radera
  5. Vilka härliga strandbilder :)
    Förstår att du är glad över att ha slutat röka!
    Bra gjort!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag kommer slappt ihåg att jag har rökt, man glömmer fort. Nu håller jag andan om jag går bakom någon som röker ute...

      Kram ❤

      Radera
  6. tackför att du bjuder på lite sommar bilder det behövs idag :) kram

    SvaraRadera
  7. Tack för dessa soliga och varma bilder! Det gäller att förtränga gråvädret och ha minnen som man kan framkalla när det är deppigt ute.
    Grattis till 11-årsdagen! Bra jobbat där! Själv har jag inte kommit så långt... än;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var nog det svåraste jag gjort i mitt liv, men det absolut BÄSTA...

      Kram ❤

      Radera
  8. Vilken förståndig en. Och grattis till dina 11 år. Själv har jag gett upp, jag snusar istället
    Ha en härlig vecka framöver.

    SvaraRadera
    Svar


    1. En härlig vecka till dig med..

      Kram ❤

      Radera
  9. Vilken snygging som ligger där på stranden! :)
    Och bra jobbat med att sluta röka!
    Jätte bra t.o.m! :)
    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sluta röka var det bästa som jag gjort. ..
      Bilden på stranden är många år sedan den togs.

      Kram på dig ❤

      Radera
  10. Sp skönt du verkar ha det där på stranden. Det ser varmt ut, än fast det finns några moln.
    Grattis till dina 11 rökfria år. Jag känner igen din känsla. Jag är så tacksam att jag slutade för 22 år sedan. Så skönt att slippa detta rökbegär.
    Jobbigt att behöva frysa inomhus.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det finns filtar som tur är.. :))

      Kram ❤

      Radera
  11. Vilsam vacker bild! Att sluta röka blev en vinst. Nu är det faktisk 13 år sedan jag la av kom jag på då jag läste om dig här!
    Du är välkommen när du kommer ;)
    kramis

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har idag svårt att förstå att jag rökte så många år, så dumt...

      Kramisen ❤

      Radera
  12. Skitväder ute just nu så jag drömmer mig gärna bort till Boracay!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tänk så bra att i drömmarna kan vi komma dit vi vill... :)

      Kram ❤

      Radera
  13. Oh himmel så skönt, vad jag längtar till våren nu...
    Det var längesen jag var utomlands. En vacker dag ska jag åka till Spanien igen.
    Vad duktig du är som har slutat röka o kan hålla det. Jag vet hur svårt det är,, jag har inte rökt på 12½ år... Vi är duktiga =)
    Ha en fin kväll kramar ♥

    SvaraRadera

  14. Ja, vi är duktiga... :)

    Kram ❤

    SvaraRadera
  15. Åh, tack för den bilden! Den behövde jag nu när vi ikväll kom hem till ett bra mycket kallare Sverige! Ofattbart att man "bara" kan flyga i några timmar och komma till sommaren såhär på vintern, det är magiskt! Kram och sov gott!

    SvaraRadera
  16. Härliga bilder!

    Duktigt med rökningen! Själv klappar jag mig på axeln över att jag inte har rökt en cigg på... (räknar på fingrarna)... snart 10 månader :-)

    SvaraRadera
    Svar


    1. Stor jättekram du är är bara så duktig....

      Kram ♥

      Radera
  17. Bra jobbat med rökningen! Det är SVÅRT att sluta att röka, så all cred till dig!! Härliga strandbilder i grådasket!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är inte bara svårt det var rena tortyren första året, herregud så jobbigt det var... fy... aldrig mer...

      Kram ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.