Translate

.

.

torsdag 10 december 2015

Snus för 995 kr






















 Idag fungerar allt som det skall så mitt nätstrul kan varken bero på dator eller bredbandsleverantör. Glad så länge det funkar... Visst kan jag kommentera med telefonen men står något still så är det mycket annat som också står still och då är det inte riktigt varken tid eller läge för det. 





Är det någon av er som snusar? Nu kan man köpa snus för 995 kr, ja jag säger då det......


Vaknar tidigare på mornarna nu när det är mörkt ute, konstigt för det borde vara tvärt om.



En fin torsdag och allt gott till just dig.

Kram, K













14 kommentarer:

  1. En kram och allt gott till just dig!
    Med nättillgång och inget strul!
    Nej,jag snusar inte. Har rökt en gång i tiden ... men det var ju SÅ dumt-
    :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Idag har allt funkat som det bör... :D

      Kram ♥

      Radera
  2. Jäklar i min låda vad dyrt snus... Tur att jag inte snusar =) Kraaaaam ♥

    SvaraRadera
  3. Skönt att det inte strular nu då :-)

    Den snusen avstår jag mer än gärna från, även om den är lyxig :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, ja även om den är lyxig så avstår jag med... :)

      Kram ♥

      Radera
  4. ja jag håller mig borta från det hi hi lite väl dyrt kram å ha en fin dag

    SvaraRadera
  5. Toppen att nätet har kryat på sig:-)
    Nej, snusar jör jag inte, men jag röker. Trodde att snus var billigare än cigg... Å för dessa pengar köper jag då hellre Kalix löjrom;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Idag går det som på en dans med nätet....

      Kalix löjrom, mums...

      Kram ♥

      Radera
  6. Nej, vi varken snusar eller röker, Patrik och jag, så den utgiften slipper vi!
    Skönt att nätet fungerar igen!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag varken snusar eller röker jag heller... :)

      Kram ♥

      Radera
  7. Bra att nätet nu är igång och säkert ingen vits med att lägga enerhi på att förstå varför det låg nere.
    Lyxsnus för 995 kr låter mycket, men å andra sidan betalar en del denna summa för cognac, färska svenska humrar eller vin och andra för en resa söderut, så prioriteringarna är nog olika.
    Önskar dig en trevlig Nobeldag! Och i kväll skall jag bänka mig framför skärmen och gå på fest.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Då ses vi till Nobel ikväll Ditte. :D

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.