Translate

.

.

torsdag 31 december 2015

Sex timmar kvar.... :)










6 timmar kvar på året!
Det har varit ett helt klart annorlunda år och det enda som jag velat ha ogjort är min brutna arm. För övrigt måste jag nog säga att detta varit ett bra år från min sida sett.

Jag vill tacka alla gamla och nya bloggvänner för året som gått och önska er ett nytt år med allt gott på alla sätt.

Ni som följt mig några år känner igen väskan den återkommer varje nyårsafton så länge den håller, ha ha ha.....



*** GOTT NYTT ÅR ***




Kram, K

28 kommentarer:

  1. Guldig och vacker väska. Vissa saker åldras aldrig, hihi...
    KL ♥ och gott nytt igen ♥

    SvaraRadera
    Svar


    1. Hi hi, bara vi själva.... :)))

      KL ♥

      Radera
  2. Nu är det mindre än 4 timmar kvar till det nya året. Önskar dig ett Gott Nytt År vännen, kramar ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  3. Så länge har jag ju inte följt dig, så historien om guldväskan kan jag inte. Men du ska kanske på en lyxig nyårsfest där väskan kommer till sin rätt.

    Allt gott till dig med under 2016 - å inga brutna armar eller ben för den delen, inget lårbenshalsbrott heller tack;-)

    SvaraRadera
    Svar


    1. Inga benbrott här på bloggen inte.... :)

      Kram ♥

      Radera
  4. Ja lite mer än 2 1/2 timme kvar av 2015!
    Vilken snygg väska ,-)
    Otur med armen, Ska bli snö o kallt, icebugs är kanon på fötterna! ,-)
    Ha det fint NU
    Gott Nytt ÅR! ,))
    KRAM Primrose -)

    SvaraRadera
  5. God fortsättning på 2016! :)
    Vi vaknade upp till strålande sol. Det var lite skillnad från igår när det vräkte ner på em och blåste som sjutton.
    Ha en jätte fin nyårsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. God fortsättning till dig, fina du! :-)

    SvaraRadera
  7. Klart att den väskan ska vara en tradition på nyårsafton! Gott Nytt År förresten <3

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. HI hi hi, såklart den skall... :)))

      Kram ♥

      Radera
  8. Gott Nytt År! Den väskan har jag nog inte sett förut, men den håller nog manga nyårsaftnar än. Kramar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jo det har du gjort, men jag har fotat den på ett annat sätt och kanske skrivit en nyårshälsning på den... :)

      Kram ♥

      Radera
  9. God fortsättning Comsi Comsa... 😆 😆 😆

    SvaraRadera
    Svar

    1. God fortsättning Marilyn!
      Kram ♥

      Radera
  10. Snygg väska!
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  11. God fortsättning! Och visst står vi nu inför ännu ett bra år! Jag ser hoppfullt på vad det kommer att innehålla och kännee på mig att det blir mycket.
    Det var verkligen trist med din brutna arm och den har ju orsakat dig så mycket snärta, men jag tror att din positiva syn på tillvaron också varit läkande även för armen.
    Väskan är så snygg! Och visst hänger den med länge än...
    Stor nyårskram från mig.

    SvaraRadera
  12. Supersnygg väska!!! Gott Nytt År!!!♥

    SvaraRadera

  13. I år är det guldår... :))

    Kram ♥

    SvaraRadera
  14. Tack själv bruden
    med väska i guld och ja allt annat du har :-) hihi fritt val på första raden..
    Kramis

    SvaraRadera
  15. Goooo fortsättning på det nya året ❤ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  16. God fortsättning på det nya året! Trevlig tradition med nyårsväska :) Jag har också en liknande tradition, fast det handlar om en kappa. Varje nyår använder jag min farmors gamla nyårspäls som värmer hur gott som helst.

    Kram

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.