Translate

.

.

onsdag 9 december 2015

Nätstrul....







Ett litet livtecken kan jag ge med så mycket mer 
blir det inte idag.
Har haft datorkonstigheter och det gick inte
göra något utan det bara snurrade och talade om att jag
loggade ut.



 

Så här såg det ut, men den loggade inte ut utan bara snurrade och snurrade,
det är inte mycket men sånt här gör mig både rasande och less.... ☻



När jag försökt kommentera hos några av er så går det inte...
Nu efter flera timmar verkar det funka så nu skall
jag se hur det går att
kommentera hos er.





Kram, K



24 kommentarer:

  1. Så trist med ditt datatrassel och troligen hjälper det inte om att helt stänga av internet och starta om heller. Håller tummarna att det nu fungerar.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det är jobbigt med strulet och rätt som det är så funkar det en stund för att sedan börja strula igen.

      Kram ❤

      Radera
  2. Jösses, man kan ju bryta ihop för mindre, men visst är det ett I-landsproblem!Hoppas att det funkar fullt ut för dig just nu! :) Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu vet jag varför jag blir vithårig, hi hi...

      Kram ❤

      Radera
  3. Ja, ibland strular det, men visst är det trist :(
    Hoppas du får igång det!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Till och från fungerar det...

      Kram ❤

      Radera
  4. Nätet SKA bara fungera. Så är det bara. Förstår att du bli less och arg, det skulle jag också bli. Har du pratat med din internetleverantör?

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nix, felet är inte där.

      Kramen ❤

      Radera
  5. Detta med strul med datoriet kan göra mig frustrerad, det är jobbigt minst sagt.
    "Du loggas ut", märkligt, den texten har jag aldrig fått så där och det inte har hänt något mer.
    Hoppas att det har ordnat till sig nu.
    Önskar dig en trevlig och lugn kväll.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det har varit så här så länge... Det skall väl lösa sig...

      Kram ❤

      Radera
  6. Tråkigt tråkigt och åter tråkigt - jag gör en saltomortal så glömmer du bort det en stund :-)
    kramen från damen ...

    SvaraRadera
  7. Jättefin bild förresten ---

    SvaraRadera
  8. Jag fick dubbla kommentarer av dig som vanligt! ;)
    Så då fungerade det väl bra antar jag.
    Hoppas det blir ordning på allt hos dig snart.
    Det krånglar ju i tid och otid for dig.
    Natti, natti.
    I alla fall för mig!
    Kram.❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Några kan jag inte kommentera hos alls, fattar inte, det är som om det är överbelastat. Men annars funkar allt just nu...

      Kram ❤

      Radera
  9. Det är inte roligt när det strular. Hoppas att det löser sig snart. Fina bilder, särskilt den med kottarna.. Var rädd om dig kramar ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Felet är till och från, idag mest från....

      Kram ❤

      Radera
  10. Trist när inte internet funkar! Hoppas det snart blir bättre! Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  11. Alltid jobbigt när internet strular!

    SvaraRadera
  12. Äsch då .....ibland kommer man bara inte överens med datorn.
    Men du kan väl kommentera från mobilen?

    Ha en skönän dag vännen.

    Kramelikram❤

    SvaraRadera
  13. Så irriterande! Hoppas att nätet är på din sida i dag!

    Kram och god morgon <3

    SvaraRadera
  14. Jobbigt när det strular sådär... Man kan få spel för mindre...

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥