Translate

.

.

lördag 19 december 2015

Hemligheten när man vill hålla vikten....










Hi hi hi, ett helt fantastiskt förslag, varför har ingen kommit på 
detta tidigare? ☺






Tittade in på HM i går då fick jag syn på denna kappa, föll lite för 
den men köpte den ej, vi får se ångrar jag mig så går det väl fler tåg....


Idag är jag fåordig, vaknade med lite huvudvärk det är som något
rör sig där inne så fort jag rör på huvudet.

Solen skiner:




Den bästa lördagen till dig finaste solstråle.


Kram, K


24 kommentarer:

  1. Den kappan är så snygg! Men något säger mig att den är på rea om en vecka! Om man vill vara sparsam ;-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar


    1. Ha ha ha, jo sparsam vill man ju vara så då väntar jag.... :)))

      Kram ♥

      Radera
  2. Om jag får nackspärr då;-)

    Kappan är väldigt "damaktig" men fin. Vänta några dagar tills mellandagsrean börjar...

    Hoppas att det fina vädret gör att du piggar upp dig en aning!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Får tänka ut något för eventuell nackspärr.
      Jag går mest bara med fritidskläder så jag tänkte OM jag skulle sätta på mig något annorlunda så skulle denna bli snygg boots och tights t.ex....
      Har inte varit ute än skall gå nu....

      Kramen ♥

      Radera
  3. Den där kappan har härliga Susjos köpt! :)
    Och var ju jätte snygg!
    Vi har varit ute en sväng i det fina vädret.
    Men nu är vi åter inne i värmen igen!
    Hoppas huvudet känns bättre snart! ❤
    Kram

    SvaraRadera
    Svar


    1. Jaha, ja kappan är snygg så det kan tänkas att jag slår till jag med.... :))

      Har en svaaaaag huvudvärk så lite att den bara gör sig påmind att det finns där, eller att det finns ett huvud, he he....

      Kram ♥

      Radera
  4. Go ettermedda! ♥
    Jag har varit ute o ska ut igen o igen. Solen har gömt sig hela dan här, men uppehåll.
    Jag köper bara kappa/jacka med kapuschong, så nån finkappa blir'e aldrig för mig...
    Krya på dig KL ♥

    SvaraRadera
    Svar


    1. Jag får se om jag köper..... :)

      KL ♥

      Radera
  5. Tror det rör sig i huvudet att du skulle nog köpt kappan, kan tänka mig att du blir ursnygg i den ,-)))
    Hoppas huvudvärken försvinner snabbt!
    Rör till vänster rör till höger, får börja med det tror jag ,-))))
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hat tagit Alvedon och Ipren så den är lindrig nu....

      Kram på dig ♥

      Radera
  6. Supersnygg kappa! Ut och köp!!!

    Sen det där som rör sig i huvudet - det är nog uppvärmningen inför det där första rådet... ;-)

    SvaraRadera
  7. Kappan var superfin, den ska du slå till på =)
    Vädret är åt skogen. Jag har ingen julkänsla alls, känner inte för något som hör julen till.
    Här regnar det som vanligt o är ganska varmt.. Jaja, det är bara att gilla läget. Ha en mysig kväll, var rädd om dig kramar ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
    Svar


    1. Jag har haft fin väder idag....

      Kram ♥

      Radera
  8. Inte roligt med huvudvärk ju!
    Kappan finns kanske på nätet, så slipper du springa i affärer i dessa tider?

    SvaraRadera
    Svar


    1. Inte springa i affärer, det är bara att gå in ta ut den med rätt storlek och gå och betala. he he... Kram ♥

      Radera
  9. Snygg kappa det där! Med den metoden blir julen inte så trevlig - kanske kom huvudvärken då du såg budskapet :-) byt innehåll på tallriken :-)) Hoppas allt undanstökat i morgon!
    Huvudverksfri dag imorgon skickar jag med kramen!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Förkylning på gång, huvudvärken just nu utbytt mot snuva och förkylningsblåsa i munnen.

      Kram på dig med fyra ljus ♥

      Radera
  10. Jamen den kappan har jag också köpt!!! Den är sååå snygg, såklart ska du slå till :-)
    Hoppas huvudvärken är bättre nu...tyvärr börjar min huvudvärk nu..men det är självförvållat..för många nattpass och så en partynatt på det...urk!!!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, Kolonilotta skrev att du hade köpt den. Den är jättesnygg, jag föll för den men hann inte prova så vi får se om den finns kvar nästa gång jag tittar in där..
      Jag nyser och snuvar, huvudvärken är just nu borta.....

      Kram och fin fjärde advent ♥

      Radera
  11. Hoppas huvudverken gett med sig!
    önskar dig en fin söndag :) Ska testa diet-förslaget idag ;)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det funkar inte riktigt för det går att föra in mat även med vridit huvud, he he....

      Kram ♥

      Radera
  12. Vilken snygg kappa! Den tycker jag absolut att du ska slå till på :)
    Hoppas huvudvärken ger med sig!
    Ha en fin advent
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vi får se, nu i helgen blir det ingen köpt.... Men visst är den fin....

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.