Translate

.

.

fredag 18 december 2015

Fredagsfräckis





Det var en dvärg som alltid fick skavsår i underlivet när det regnade ute.
Hon gick till slut till gynekologen. Gynekologen kunde inte se något fel, men bad henne komma tillbaka om det skulle uppstå igen.
Dvärgen gick hem, men nästa gång det regnade så fick hon skavsår igen. Så hon gick tillbaka till gynekologen.
Han kollade i hennes underliv och frågade om han fick använda skalpellen lite. Dvärgen sa att det gick bra. 
Efter en stund frågade gynekologen hur det kändes.
– Jo det känns bättre till vänster.
– Okej, sa gynekologen och fortsatte.
När han var klar bad han henne att hoppa ner.
– Hur känns det nu?
– Jo det känns jätte bra till höger med. Vad har du gjort?
– Jag skar av 10 cm på dina gummistövlar!!!


Hi hi hi.....






I dag regnar det här och jag vaknade på tok för tidigt, skall till ögonläkaren senare på dagen inne i city, jag är inte stormförtjust precis.....
Men till dig önskar jag en fin fredag.


Kram, K ♥

26 kommentarer:

  1. Haha hoho! Skitbra fräckis ;)
    På tal om ögon, nu har jag skjutit upp min op för andra gången...
    Lycka till. Regnig KL ♥

    SvaraRadera
  2. Den du, så rolig, slutet var lite oväntat.

    Tandläkare och läkare, inte så trevligt att besöka men ibland nödvändigt. Hoppas att det går bra för dig på alla sätt, hos ögondoktorn.
    Var kram och var rädd om dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Antar att det gick rätt då bra... ❤️

      Radera
  3. Den har jag hört, lite charmig är den allt :) önskar dig en fin fredag kramen

    SvaraRadera
  4. Haha! :-)

    Hoppas det går bra hos ögondoktorn idag nu då!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Du är ju för underbar helt oväntat slut haha…
    Hoppas det går bra hos ögonläkaren
    Önskar dig en alldeles underbar fredag !
    Kram Sanna

    SvaraRadera
    Svar


    1. Vad hade du tänk dig då? :))) ❤️

      Radera
  6. Hade inte hört den förut och skrattade gott! Så det kan gå....
    Önskar dig en trevlig fredag trots trist väder.
    Lycka till hos ögondoktorn! Men jag skickar lite sol idag igen . Har gott om den. Inte ett moln så långt ögat kan se...
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för solen Ditte :)) ❤️

      Radera
  7. ,-))))))))))))))
    Jag skrattar och skrattar!!!
    KRAM Primrose ,-)))

    SvaraRadera
    Svar


    1. Hoppas du har slutat skratta nu.., :) ❤️

      Radera
  8. Ha ha :D Tack för ett gott skratt och fortsatt glad fredag!

    Kram <3

    SvaraRadera
  9. Haha!
    Lycka till hos läkaren!

    SvaraRadera
    Svar


    1. Tack födelsedagsBARNET :) ❤️

      Radera
  10. Haha! :D
    Hoppas det går bra hos ögonläkaren!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, det gick hyfsat bra.., ❤️

      Radera
  11. Tittar in och önskar dig en trevlig helg! Kram! <3

    SvaraRadera
  12. Hahaha! Den var bra:-)))))

    Vi har vandrat runt hela (nästan) stan idag. 9,5 grader, inte en droppe regn, fast liiiiite blåsigt. Var faktiskt tacksamt att jag tog på mig dunjackan och att Stockholm numera har pitstops för uppvärmningsbehov vi varenda hörn:-)

    SvaraRadera

  13. Så du har uppmärksammat dessa uppvärmningsställen? Du vet kanske att det idag varit lika varmt som det var på midsommarafton? :)) ❤️

    SvaraRadera
  14. Hoppsan fräckis! God fredag till dig!
    Kram!

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥