Translate

.

.

söndag 29 november 2015

Skyltsöndag






Alltså, är det bara på kvällstid tröskel är hög? 


Skyltar ser jag, fast jag har ingen aning om vad det
står på dem, men skyltar är det ju till denna skyltsöndag
som härliga BP förvaltar. ☺



Så skönt och avlastande att de hjälper
till med presenterna. ☺



Första advent och det första ljuset 
är tänt.









Nu önskar jag dig kära tomtenisse en fin
första advent.


Kram, K





Det är storbrand på Sveavägen och det stinker hit.
Tänk på att var varsam med ljusen. ♥

42 kommentarer:

  1. Så många roliga skyltar det finns. :-) Fin första advent till dig med. Kram

    SvaraRadera
  2. ha ha ja vilken rolig skylt :) finns många roliga ju ...ja jag önskar dig en fin advent på alla vis kram

    SvaraRadera
  3. Undrar också om tröskeln höjs upp ....Roliga skyltar!
    Önskar dig också en fin första advent!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Det här med skyltar kan vara lustigt som den skylten jag såg där det stod; "max 30, gäller även gångtrafikanter".
    Man kan ju fundera på vad de brukar ha för folk på det området :)
    ha det gott
    kram

    SvaraRadera
  5. Toppen skyltar igen här hos dig. Å visste är det så himla roligt att "tolka" dom och föreställa sig hur affärerna har tänkt när dom satte upp dom.
    1 000 tack för skyltningen och länken:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag frågar mig ofta: Hur tänkte dom här då? :))

      Adventskram ♥

      Radera
  6. Hihihi - visst är det roligt att skylta?!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar



    1. HI hi, ja, det är rätt kul! :))

      Adventskram ♥

      Radera
  7. Läste om branden, otäckt :-( Så fint det blev med dina ljusslingagardiner i tidigare inlägget! Tröskel skylten var helt klart bäst, gav mig ett stort leende! Önskar dig en fin första advent! Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. En dog i branden många blev hemlösa, hoppas alla hade försäkring.... Huuuua...

      Adventskram ♥

      Radera
  8. Fin adeventssöndag till dig och tack för skyltnjut!
    kram

    SvaraRadera
  9. Nu tänder vi första ljuset!
    Fin första advent!

    SvaraRadera
  10. Nu lyser det fina ljusstakar i alla fönstren, jag fattar aldrig att det snart är ju och resan snart går till stugan förens detta görs. Ett vidrigt väder här i dag så det bliv inne kurr framför Tv:n med skidor. Nu skall jag göra middag, magen kurrar.
    Hoppas du har haft en fin 1:a advent. Kramen.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tiden går fort och snart har vi vår. :)))

      Adventskram ♥

      Radera
  11. Haha, den första skylten var ju bara för rolig. :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, ja eller hur?

      Adventskram ♥

      Radera
  12. Nu tänder vi äntligen det första ljuset.

    Trevlig och mysig fortsättning på 1:a Advent önskar jag dig.

    Adventskram��

    SvaraRadera
  13. En hemsk brand hörde jag nyss på nyheterna på TV..usch! Ska släcka ljuset nu innan jag åker till jobbet! Kuliga skyltar du hittat, inte minst den första, hihi!!
    HA en mysig kväll! Kram ♥

    SvaraRadera

  14. Usch ja, röken kom in hit fast jag
    hade fönstren stängda.
    Hoppas du har en fin jobb-natt framför dig.

    Kram på dig ❤

    SvaraRadera
  15. Natti natti vännen, ha en bra vecka kramar ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Godnattkram och fin ny vecka
      till dig... ❤

      Radera
  16. Gomorron, jag har tinat upp och försöker falla in i bloggens ramar ;)
    Kuliga skyltar!
    KL ♥

    SvaraRadera
  17. Ja, det var allt en klurig tröskel det där ;-) Hoppas ingen snubblar vare sig det är dag- eller kvällstid!

    Kram och god morgon <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Man får sänka tröskeln kvällstid. :)

      Godkvällskram ❤

      Radera
  18. Haha! Ja, en del skyltar blir man inte klok på :)
    Ha en fin måndag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, helt rätt...

      Kram ❤

      Radera

    2. Hi hi, helt rätt...

      Kram ❤

      Radera
  19. Hur tänkte dom där? Men lite kul blev det ju allt. Första Advent blev bra trots jobb och skitväder. Men nån storm fick inte vi som tur va. Nu är det Måndag och ska väl göra det bästa av den oxå.
    Kram på dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, hur tänkte dom? :))))

      Kram på dig ❤

      Radera

    2. Ja, hur tänkte dom? :))))

      Kram på dig ❤

      Radera
  20. "Hjälper till med present". Det innebär väl, hoppas jag att de betalar en del av vad det kostar, eller?
    Ibland kan man se roliga skyltar. Kul att du visar detta. En tankeställare är det onekligen.
    Må bra och kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, ja, det räknar jag med.... :))))

      Må så gott och kram ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.