Translate

.

.

fredag 13 november 2015

Ja, så kan det gå när våra lösa delar åker av, he he...











Med mitt största lugn skall jag skriva godmorgon, det tog mig 
nämligen bara en timma att komma in på min sida, jag känner
mig rejält arg men det skriver jag inte. ☺










<<< En liten fredagsfräckis och en påminnelse om vad som sker när vi byter ut allt vi har, hi hi hi...


♥ En fin fredag och tack för att du finns, dina kommentarer och små ord betyder mer än du kan ana. ♥

Jag skall iväg men jag tittar in till dig från mobilen lite
senare...


Kram, K ♥

34 kommentarer:

  1. Förr i tiden, slog man på datorn, när den bråkade, haha! Fast rekommenderas inte...
    Trist när det är segt. Vad kan detta va?
    SÅ kul med hjärtliga kommentarer, just love it ♥
    Tack för fredagen-den-trottonde-skrattet!
    Önskar dig flyt i dagen.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är helt sjukt hur jag reagerar på tekniskt strul, blir vansinnig MILT sagt... =)

      KL ♥

      Radera
  2. Vilken tur att du inte skrev att du är rejält arg, men jag förstår om du är det! Nät och dator ska bara fungera! PUNKT!
    Hahaha! Jag kan en historia på motorcykeltemat! Hmmm.... kanske någon gång att jag skriver om det! <3 Kramar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, den historien får du ju bjuda oss på... =)

      Kramen ♥

      Radera
  3. Det var verkligen lång tid för att komma in på din sida! Jag hade blivit vansinnig eller i alla fall tämligen irriterad, Det måste jag erkänna...

    Kram och glad fredag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vansinnig är bara förnamnet, funderade på om jag inte var nära en hjärnblödning, he he, men sånt skall man inte skoja om. NIX!

      Kram och krya på dig ♥

      Radera
  4. Ojdå, det var en lång tid, brukar det vara så? Måste väl vara något fel som är galet. Datorer begriper jag mig inte på, de ska bara fungera tycker jag.
    Kram till dig och hoppas att du får en bra och fin fredag.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu på eftermiddagen är nätverket som vanligt igen, fattar ingenting....

      Kram och en fin fredag på dig ♥

      Radera
  5. Grrrr! Fredagen 13:e.
    Har du råkat ut för mer?

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej inte mer än utöver det vanliga, hi hi...

      Kramen ❤

      Radera
  6. Höll också på att skriva "fredagen den trettonde", men dina besvär började ju redan torsdagen den tolfte.
    Du kan ju ringa comhems kundtjänst, som alltid har korta väntetider förresten) och fråga om de kan hitta något som är fel. Sedan kan du försöka att rensa alla "temporary files" som brukar göra att datorn är slö. Kör du i Explorer eller Google Chrome? På mitt jobb krånglade nämligen Explorer med nya Windows (datorerna blev ungefär lika slöa som din) och då rekommenderades att installera Google Chrome. Fler goda rpd har jag tyvärr inte...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Oj här fanns det tips... :) På eftermiddagen gick det igång som vanligt igen, men det är inte första gången och varje gång tror jag att felet är hos mig vilket det tydligen inte är.
      Nu är allt normalt och jag är glad igen... :))

      Jag har Google Chrome

      Kramen ❤

      Radera
  7. Hahaha....
    Jaa du.
    Tur man bara har äkta saker på kroppen! ;)
    Varm fredagskram till dig! ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja har man inte det får låta bli att åka motorcykel :)))

      Kvällskram ❤

      Radera
  8. Förstår din ilska! Verkligen! Och inte är detta just ett läge när man vill träna sitt tålamod heller. Datorn ska fungera....
    Visserligen är det den fredagen den 13de idag, men datorn ska ändå fungera.
    Tack för att du kunde ge oss din fredagshistoria och med den kom ett gott skratt.
    Hoppas du har en bra, trots datortrassel.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu funkar datorn som den skall igen. :)
      Jag har det mysigt och regnet piskar på fönstrena, kanske så mycket att jag slipper tvätta dem, hi hi...

      Kram ❤

      Radera
  9. ja jädrans så arg man kan bli. Vid sådana tillfällen skäller jag ut datorn. Ett och annat finger kan räckas. Fredagen den 13e brukar vara min turdag. Köpte två trisslotter.
    kramis going.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vann du? :))

      Så löjlig man måste se ut där man sitter och skäller, he he....

      Kramisen ❤

      Radera
  10. GAAAHH!!! Jag skulle ha smullit av, eller nåt. Hade inte haft ditt tålamod och väntat ut datorhelv... ;-)

    Ha en härlig fredagskväll! :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Man kan bara påriktigt explodera en gång, blink blink...

      Kram ❤

      Radera
  11. Imponerande sätt att behålla sitt lugn - förtäckt i en kul fräckis :-)
    Kramisarna kryper långsamt in i din dator ...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack Tove för kramarna, här kommer ett gäng tillbaka.

      ❤❤❤

      Radera
  12. Tack för en rolig fräckis ,-))))
    Ja visst kan man bli tokig ibland när det trasslar, och det trasslar vidare för mig! ,-)
    Ha en härlig Helg KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar


    1. Ja, du vet ju själv hur det är...

      Kramen ❤

      Radera
  13. Verkligen tur att man endast består av riktiga delar haha 💖
    Jag är dock en sk cyber då jag har en defibrillator inopererad
    Önskar dig en mysig fredags kväll sötnos
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  14. Ha, ha, haa... önskar dig en trevlig helg! Kram! :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tänk för att det önskar jag dig med!! :))

      Kram ❤

      Radera
  15. Hehe..den fräckisbilden har jag också, mycket talande :-)
    Ha en trevlig helg, och hoppas datorn får lite fart!!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha det så skoj på konserten, så kul det måste vara att få se den live... kramen ❤

      Radera
  16. Hallååååååå........hur går det med datorn?? Har du kast ut eländet eller???
    Som tröst....det är "INTE" fredag i dag. Det är den 14:e hihi. Såå.......lugn och fin i bussen.

    " LER" åt ditt inlägg.
    Kram till fina du!

    SvaraRadera

  17. Hallå hallå, nu bloggar jag från mobilen. Datorn funkade i går eftermiddag men nu har jag ingen aning hur den mår, he he..

    Kram på dig ❤

    SvaraRadera
  18. Haha :-) Fredagsfräckisen gjorde min dag. Jag skrattade så de andra i huset vaknade. Kramen

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.