Translate

.

.

onsdag 25 november 2015

Gatan full av polisbilar igår






 Kan inte låta bli att fota månen när jag ser den. ☺





Igår var det livat på min gatan, ett par portar bort stod det flera
paketbussar med poliser, där stod ambulans och även en brandbil kom.
De var kvar över en timme och det verkade som de hade bråttom för de 
sprang fram och tillbaka.
Är nyfiken på vad som hände för ingenting står att läsa
på aktuella händelser hos polisen.




Som synes så är det fortfarande snöfritt här.

Mår illa och känner mig svag och orkeslös, så förkylning 
är det inte... (tror jag)


En fin fortsättning på onsdagen finaste hjärtat!

Kram, K


36 kommentarer:

  1. Men alltså, de måste ju skriva om vad som händer... klart att man blir galet nyfiken annars!
    Krya på!

    SvaraRadera
  2. Det händer alltid ngt i stan :)
    Hoppas du får veta vad som hänt !!
    Usch krya på dig finaste inte kul att må illa och känna sig sådär :(
    Ta hand om dig
    Stor varm Kram ❤️
    Sanna

    SvaraRadera
    Svar


    1. Tack fina, sköt om dig själv du med.

      Varm kram ❤

      Radera
  3. Visst undrar man över vad som har hänt och vill gärna veta. Just nr man bor så nära i varje fall...

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är helt tyst om händelsen, skumt...

      Kram ❤

      Radera
  4. Visst blir man nyfiken när man får en sådan oönskad underhållning på sin gata, speciellt i dessa oroliga tider. Ska bli intressant om polisen lägger upp nå't på sin sajt.

    Eftersom du inte mår något vidare föreslår jag att di går i ide, det enda vettiga man kan göra den här årstiden när det är grått som idag;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nog är det konstigt att det inte skrivits ens en liten notis? Hm
      Älskar ditt förslag att gå i ide, tummen upp...

      Kramen ❤

      Radera
  5. Visst funderar man väl lite över vad det är som pågår och händer när det blir en sån här uppståndelse.

    Kram fina du❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu är jag inte bara nyfiken utan sur också över att inte få veta vad dom hände... :)

      Kramen ❤

      Radera
  6. Jag lyckas aldrig fota månen! Dags för en ny kamera?

    SvaraRadera
    Svar


    1. Vet inte vad du försökt fota med, jag fotar med mobilen..

      Kramen ❤

      Radera
  7. Oj vilket pådrag! Hoppas det inte hände nåt alltför otäckt...

    Fota månen har jag gjort massor av gånger. Dock inte med nåt lyckat resultat... :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Undrar fortfarande vad som hände....

      Kram ❤

      Radera
  8. Krya på dig! En undrar då det blir sån uppståndelse - och kanske mer efter Paris och annat ...
    Ha det bra kram :-)

    SvaraRadera
    Svar


    1. Ja, det har du så rätt i...

      Kram ❤

      Radera
  9. Ja, det är klart man undrar vad som står på när det blir ett sånt pådrag. Hoppas det inte var något allvarligt!
    Hoppas också att du snart ska känna dig bättre!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tror inte man får veta när det inte står något någonstans.
      Jag vet inte vad det är känner mig tött och kraftlös....

      Kram ❤

      Radera
  10. Ja man undrar ju självklart.
    Hoppas det inte var nått allvarligt!
    Det låter inte alls bra det där med illamående och matthet!
    Hoppas verkligen att det går över snart! ❤
    Krya på dig vännen.
    Stor varm kram!

    SvaraRadera
  11. Ja, i en storstad, (nåja ganska liten i ett världsperspektiv) är det alltid något som händer. Och det var ju ett stort pådrag så jag förstår verkligen din oro. Kanske ett familjedrama?
    Allr skrivs det ju heller inte om...Men visst blir man orolig när dte är så nära.
    Hoppas att du mår bättre i morgon.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar


    1. Jag vet ju inte riktigt vad det är som felar mig mest, tröttheten är total...

      Kram ♥

      Radera
  12. Du har action utanför ditt hem =) Det är nästan så att du inte behöver gå på bio för att se en actionfilm när du bara behöver titta ut/ gå utanför ytterdörren för att beskåda dramatik..., hi hi... Hade det varit någonting allvarligt hade det med säkerhet stått i tidningarna och sänts på tv... Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ute på min gata händer det alltid nåt....

      Kram ♥

      Radera
  13. Me again: Dt enda jag hittade på Polisens lista var det här:
    https://polisen.se/Stockholms_lan/Aktuellt/Handelser/Stockholms-lan/2015-11-24-1947-Trafikbrott-Stockholm/

    Känner inte igen gatan på dina bilder, vilket jag troligen borde göra. Men om du bor på Sveavägen så var det kanske det som hände. I så fall var det en "överreaktion" om du frågar mig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har också varit inne på aktuella händelser men det står ingenting där och det tycker jag är konstigt....
      Nej, inte Sveavägen några gator upp från Odenplan sett.....

      Kramen ♥

      Radera
  14. Piggare nu framåt natten? Kanske en liten natttuggla som mej? Blir lätt matt och lite illamående på dagarna, men på nätterna är jag alltid pigg? Hm...
    Kram till dej mittinatten!!

    SvaraRadera
    Svar


    1. Tyvärr natten som var var jag allt annat än pigg... :)))

      Kram till dig ♥

      Radera
  15. Tråkigt att du inte mår bra. Det finns inget tristare än att känna sig halvvissen.
    Spännande med polispådrag, men irriterande att inte veta vad det var, eller hur?
    Ha en lugn natt! Kram! :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja det är alltid tråkigt att inte må bra, men värre när man inte kan lokalisera symtomen som i det här fallet är lite av allt...

      Kram ♥

      Radera
  16. Trist att inte må bra skickar lite energi till dig ......månen är vacker :) stor kram å krya på dig

    SvaraRadera
  17. Oj, vet du fortsatt inte vad som orsakade pådraget?


    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ingen aning... Tror att det handlade om lägenhetsbråk, hot och misshandel...

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥