Translate

.

.

fredag 27 november 2015

Fredagfräckis











Det är inte lätt att bo i samma stad som BP 
då vi många gånger ser och fotar samma saker. ☺
Här höll de precis på att öppna
matbussen.
Hos BP kan ni om ni ville se ett
mycket mer utförligt om
meny och priser.


Fredagsfräckis:


En man hjälper sin fru med ett lösenord till datorn.
Han knäpper in: "Min Snopp".
Frun faller ihop av skratt när
datorn svarar:
- "Error: Inte lång nog".







Glad fredag på er alla bloggbusar. ☺


Kram, K







26 kommentarer:

  1. Säger du det så .... :-) :-)) Den gäller att ha bra server för att urskilja såna mått!
    ... ha det kram

    SvaraRadera
    Svar


    1. Hi hi hi, du år då till det. :)))

      Kram ❤

      Radera
  2. Ha haha ha den var kul!
    fin matbuss, det hade vi på landet när jag var barn, riktigt mysigt ,-))
    Ha en mysig Helg.
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. :)) Ha en mysig helg...

      Kram ❤

      Radera
  3. Hahaha! Du är underbar! Tycker det är himla kul att vi har samma bloggögon och fastnar för samma roliga motiv:-)
    Stort tack för länken och fräckisen:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag blev så himla paff när jag kom in illa dig igår och såg bussen. Jag tänkte:
      - Detta måste vara ett skämt, men det var det ju inte.
      Kul... :))

      Kramen ❤

      Radera
    2. Ledsen tjejen! Ska låta bli i framtiden. Ja, jag t o m lät bli idag då jag återigen inträngde på din "hemmaplan" och surrade. Tog inte en enda bild i och kring Odenplan. Känner nästan lite dåligt samvete. Men jag hade samma "problem" som du hade igår - fast jag hade det idag. Läste KajsaLisas blogg (http://kajsalisa.com/) och tänkte blogga exakt som hon. Å precis som du, som länkade till mig, så länkade jag till henne.

      Visst är bloggvärlden underbar ibland. Å vi är ju så omtänksamma mot varandra:-)

      Radera
  4. *fnissar* nu har jag fördrivet en stund med att läsa en fräckis oxå :) Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Man ska vara försiktig med att vara för fräck :)
    go start på helgen önskar jag

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi, där fick du till det... :))

      Kramen ❤

      Radera
  6. Ha ha, den var bra. Trevlig helg och kram på dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi... trevlig helg och kram ❤

      Radera

    2. Hi hi... trevlig helg och kram ❤

      Radera
  7. Haha, där fick han så att han teg! :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det fick han... :))

      Kramen ❤

      Radera
  8. Hahahaha vilken söt historia =)
    Jag la precis in en hos mig nu innan jag kikade in här =)
    Hoppas du mår bra vännen. Har fixat lite med stakarna idag så nu är det fint i mina fönster. Var rädd om dig o ha en trevlig helg. Kramar ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Här har det också pyntat, nu skall jag bara handla blommor och ljus...

      Kram ❤

      Radera
  9. Tack för ett gott skratt!
    Och att saker och ting fastnar hos både dig och BP gör ju att det om möjligt blir ännu roligare att läsa. För det blir från olika vinklar men ibland med liknande motiv. Häftigt tycker jag.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är rätt roligt att vi se samma motiv och båda tänker såklart på bloggen. Men BP är mycket aktivare.... :))

      Kram ❤

      Radera
  10. Var just inne hos BP så jag kände direkt igen vagnen här inne hos dej! Ni måste väl snart gå på varandra där i stan?
    Hihi, en gullig liten fredagsfräckis, den tackar vi för!
    Må så gott! ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Å jag var just inne hos dig å läste om resan.:)))

      Må gott du med, du behöver
      sova nu. Hör du det? :))

      Nattkram ❤

      Radera
  11. Tack för ett gott skratt, det var en rolig dator, med humor.
    Det blåser inte skönt ute idag så ta det försiktigt om du går ut.
    Varm lördagskam.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Idag är det inne-väder, skal bara ut en kort sväng...

      Hjärtlig lördagskram ♥

      Radera
  12. Haha!!! :-)

    Känner igen det där... Vi är ju en hel hög med bloggare här i Torrevieja, och man ser "samma" bilder både här och där, då vi oftast ser samma saker och stan inte är så stor. Fast det är kul att se olika tolkningar av samma sak också :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, man fotar och tar intryck av det som sker, men att någon annan ser det jag ser
      är jag inte van vid, hi hi hi....

      Kram på dig fina ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥