Translate

.

.

tisdag 10 november 2015

En isklump i sängen








Det blev en jättefin dag, sol och tio grader.
Men jag är inte okej så jag kände hur tröttheten välde över mig efter en halvtimme bara. Men lite luft blev det.










Nu vill jag dela en länk till härliga gemsofmylife som har har Guess What varje tisdag och man kan gissa enda fram till torsdag..... Idag tror jag att jag gissade rätt, men hon är klurig och man kan aldrig veta..... Förresten så tror jag alltid att jag gissar rätt men får alltid lång näsa.   >>>>☺

Kram, K





24 kommentarer:

  1. Lycka till med gissningen! I ärlighetens namn så har jag ingen aning alls...

    Kram och go' kväll!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kvällen är över och det är en ny dag. :)

      Kram ♥

      Radera
  2. 30 min säger doktorn är alldeles perfekt! Hihihi ... jo,jag har ett förflutet som doktor - också :-)
    Ännu en kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Förflutet som doktor? Intressant minsann.... :)

      Stor kram till dig ♥

      Radera
  3. Brukar gissa väldigt fel hos gemsofmylife...är ju såå svårt!
    Vilka fina buketter på ditt foto! ..och ja...vintern är ingen höjdarårstid, haha!!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag gissade rätt en gång tror jag men det är kul ändå... :)

      Kram ♥

      Radera
  4. Precis så är det och försöker man värma fötterna på mannen så skriker han högt haha
    Mina fötter är som isbitar :)
    Stort tack för länken sötnos :) det är verkligen underbart att läsa alla gissningar :)
    en stor varm kram finaste ❤️
    Sanna

    SvaraRadera
    Svar

    1. Stor solig kram denna onsdag. :) ♥

      Radera
  5. Vist var det en suveränt fin dag idag. Men vi här i Norr - Täby alltså - snådde aldrig till 10 grader. 7-8 grader blev det. Helt okej Tänk, det skulle ju faktiskt kunna ligga 20 m snö...

    Har också gissat vad Sanna visade idag. Älskar hennes GW. Hon fotar ju på ett minst sagt förrädiskt sätt. Har faktiskt haft rätt två gånger, men inte den här gången tror jag. Hon - precis som du - verkar vara en toppen tjej!

    SvaraRadera
    Svar

    1. De är väl alltid lite kallare utanför stan... Du är ju duktig på att gissa eller så kan man ju säga att du har en skarp blick för saker. :)))

      Kramen ♥

      Radera
  6. Förra gången klurade jag ut det hos Sanna. Vete tusan hur det gick till... :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Du är jätteduktig på det där, hur gör du? =)

      Kramen ♥

      Radera
  7. Jag har gett upp att gissa på henne bilder!
    Min hjärna är nog för trög för att lista ut vad det är.
    Eller så är det ögonen som inte hänger med längre....
    Tråkigt att höra att du inte mår bra! ❤
    Jag är mycket piggare idag. Så imorgon får jag ÄNTLIGEN jobba igen! Jippi!!!
    Hoppas du mår bättre snart!
    Stor värmande kram! ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Så SKÖNT att du känner dig mycket piggare, en härlig solig dag på jobbet säger jag då. =)

      Stor värmande kram ♥

      Radera
  8. Usch för vinterkylan :( Men så härliga blommor på den andra bilden!
    Ha en fin dag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Blommorna stod på en trappa in till en affär som säljer herrkläder...

      Kramen ♥

      Radera
  9. Usch för kalla fötter på en varm rygg.
    Jag vet inte hur min mysing är funtad men han säger alltid om jag är kall om fötterna, vilket jag ofta är, "men värm dig på mig" och han är varmblodig.
    Vackra blommor som de har ställt ute på trappan.
    Idag skiner solen också, men bara 6-7 grader varmt.
    Kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var skönt i solen men på vissa ställen blåste det kraftigt....

      Kram på dig ♥

      Radera
  10. Hoppas isklumpen smält, nä fy, då blev det ju blött, haha...
    En skön dag till dig. Nu ska jag hasta vidare till nästa grej, längtar till ledighet nu, kan du förstå? Jag?
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vet inte vilken som är värst.... =)

      Längtar du efter ledighet så behöver du sannerligen det. ☺

      KL ♥

      Radera
  11. Huga för kalla fötter i sängen! Låter som en skön o varm november dag! Här är det kallare och solen orkar inte riktigt kika fram. Kram❤️

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kalla fötter är en plåga... :)

      Kram ♥

      Radera
  12. TRist att du inte är helt pigg, men säkert skönt ändå att komma ut en sväng.
    blommorna var verkligen vackra och piggade upp.
    Vad gäller kalla fötter så har jag aldrig det här hemma. När jag åker skidor kan det dock hända att det blir kallt i pjäxorna.
    Tack för en trevlig länk!
    kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu är det fredag och jag ger dig en kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.