Translate

.

.

fredag 20 november 2015

Dimma - Fräckis






Dimman var så tät härom dagen så hela höga läkarhuset på Odenplan
höll på att försvinna...



Eftersom det är fredag så kommer här en fräckis...



Det var en norsk gammelgutt som äntligen hittat en pige. Nu var det ju bara det att han inte visste hur man gör för att "komma till". Han ringde mor sin och frågade:
- Mor, va gör jej? Marit vill noe mer än bare kele.- Jo, min gutt, när ni keler så tar du den allre hårdeste kroppsdelen du har og stopper in där hon kisser.
Senare på kvällen ringer Marit och är förtvivlad:- Bestemor, va må jej göre? Ole har stoppet ner huvet i wc:n och kommer icke loss.





En fin fredag och lycka till med allt
du har för dig. ☺


Kram, K



50 kommentarer:

  1. Det låter som om du var kvar i Världstoalettdagen, hihi.....
    Tack för skrattet och fin fredag på dig!
    KL ♥

    SvaraRadera
  2. Hahaha! :-D

    Hoppas att läkarhuset har kommit tillbaka nu... ;-)

    Kram och ha en härlig fredag!

    SvaraRadera
    Svar


    1. Ha ha ha, läkarhuset är tillbaks.... :)))))))

      Kram på dig ♥

      Radera
  3. Hi hi :))
    Ja det försvann, jag har precis kommit ur min :D
    Kram och en fin fredag på dej

    SvaraRadera
    Svar

    1. HI hi hi :)))

      Så gott att se dig Blingelingen.

      Kram ♥

      Radera
  4. Haha... Ser fram emot varje fredag hos dig... Ha en fin dag, med eller utan dimma 🌁

    SvaraRadera
  5. Haha! Tack för ett härligt fredagsskratt :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar


    1. Ler stort,, :)))

      Fredagskram på dig ♥

      Radera
  6. Ja, visst var det rejäl dimma som hastigt kom från ingenstans. Hoppas läkarhuset återkommit idag. Just nu sol på Söders höjder.
    Tack för ett gott skratt!
    Trevlig fredag!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Läkarhuset återkom och i dag var det omslutet av
      sol och en underbar himmel.

      Kram ♥

      Radera
  7. Hahaha - den var lite snällare än min!!
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Förvånar mig inte.... :)))

      Kram ♥

      Radera
  8. Det måste ha varit i onsdags när du tog bilder. När jag var där - ungefär på samma ställe som du - var det strålande sol. Sedan åt vi lunch och någon timme senare såg det ut precis som på din bild. Å i Läkarhuset har jag jobbat - där försvann min arbetsplats i dimman;-)

    Hahaha för fräckisen:-))))

    SvaraRadera
    Svar


    1. Ja det var i onsdags.
      Å du, din arbetsplats är tillbaka... :))))

      Kram ♥

      Radera
  9. Haha! :) Tack för ett gott fredagsskratt och en härlig start på helgen. :)

    Sköt om dig och njut av helgen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar

    1. Varsågod! :D

      Sköt om dig och ha
      en fin helg.

      Kram ♥

      Radera
  10. :-) fräcka fredagen bjuder här på SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag vill också ha snö.....

      Kram ♥

      Radera

    2. Snön ligger i luften så håller jag tummarna riktigt hårt så snöar det här till helgen. =)

      Radera
  11. Svar

    1. Tur jag hann in innan det blev en lördagskram, hi hi...

      Kram ♥

      Radera
  12. Ha ha, tack för ett gott skratt så här på fredagseftermiddagen!

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Varsågod! :)))

      Kram och fin kväll ♥

      Radera
  13. ja inge roligt att bryta armen.
    älskar din fredags humor.
    kraam

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej, hoppas det går bra med läkningen?

      Kram ♥

      Radera
  14. Hahah. Roliga du. Dolf som jobbar i Norje skrattade han med.
    kramis från oss

    SvaraRadera
    Svar


    1. Hi hi hi...... Kramizen till er båda ♥

      Radera
  15. Asgarv....! Hahaha...
    Ha en jätte fin kväll fina du! ❤
    Kram.

    SvaraRadera
  16. ha ha ja det behövdes nu :) stor fredags kram till dig

    SvaraRadera
  17. Ha, ha! Underbart! Önskar dig bästa fredag kvällen! Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Bästa kvällen till dig med. :))

      Kramen ❤

      Radera
  18. hahahaha..........härligt med skratt i dessa tider. Tack!
    Trevlig skratthelg

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi...

      Trevlig helg!

      Kram ❤

      Radera
  19. Riktigt söt tom haha tack för ännu ett skratt idag !!
    Stor kram till dig fina
    Från en som spenderat dagen på stgöran 😘
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar

    1. Va, vad har hänt? Tittar in och ser om du har skrivit något...


      Kramis ♥♥♥

      Radera
  20. Ha ha ha ha och ååååååå viken knas! ha ha ha ha :)))

    Dimma är så vacker, lite mystisk och trolsk ;) din bild blev verkligen magisk!!¨

    Varm kvällskam & fin lördag på dej! <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja dimma kan vara trolsk. :)

      Godnattkram ❤

      Radera
  21. Hihi!! Det var en skojsig fredagsfräckis!!!!
    Läkarhuset vid Odenplan, där går jag till min gynekolog på "Ultragyn" minsann!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jaha, då ses vi kanske där nångång. Jag har ju sjukgymnasten där. Godnattkramen när det passar. ❤

      Radera
  22. Den var rolig! Stackars Ole! :) Jättefin dimbild! Jag har väntat på dimma så jag kan gå ner till sjön och fota, men jag tror jag vaknar för sent...
    Ha en fin helg! Kram! :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. HI hi hi.... Jag hoppas du får din dimma så du kan fota... :)

      Solig kram ♥

      Radera
  23. Haha....men nu Äre lördag.
    Ha det så gott.

    Kramelikram.❤

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥