Translate

.

.

torsdag 26 november 2015

Blääää......








Tittar bara in och säger att jag fortfarande är jättetrött och hjärnan hänger inte med.
Måste ta mig till sjukgymnasten lite senare idag, tänkte avboka men jag har knappt varit ute på tre dagar så det kan vara gott med lite luft, vad är det värsta som kan hända?

Igår gick jag och lade mig vid tio (händer aldrig annars) Kunde inte somna utan bara låg där som ett fån... Ingen telefon eller teve var på (för en gångs skull) Vid 12 gav jag upp och gick upp och satte mig i mörkret och bara tittar ut på gatan, det finns alltid mycket att se på min gata och det är helt andra människor ute på natten än på dagen.

Jag mår f-n inte bra men har så svårt att känna in vad kroppen vill, tankar rullar på och jag klarar aldrig tänka en enda tanke klar innan den åker ut i tomma intet.

Nog om mig, ute regnar det!


En fin dag finaste du och tack
för att just du finns. ♥





24 kommentarer:

  1. Hoppas du kommer iväg till sjukgymnasten och att du får sova gott i natt!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag kom iväg och tack, inatt måste jag bara sova....

      Kram ♥

      Radera
  2. Så du är också en nattuggla, det är jag också. Fast där jag bor har jag ingen nattunderhållning. Där är jag lite avis måste jag säga. Att bo innerstan har sina fördelar!
    Nu hoppas jag att den friska luften gör susen:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tycker det är skönt att vara vaken när allt annat har tystnat, inga ljud,
      teve eller telefonen som låter.

      Tack det var skönt med luft (även den luften som är på Odengatan) :))

      Kramen ♥

      Radera
  3. Hoppas besöket hos sjukgymnasten blir av och att du sover som bedövad i natt!

    Kram och ha en så bra torsdag som det bara går <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack Znogge :) Jag får säkert sova....

      Kram ♥

      Radera
  4. Hoppas att du får dig iväg och att du får sova gott inatt! Eller varför inte ta fram spanjorskan i dig och ta en liten siesta :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Japp, jag gav mig troget iväg och det gick bra, skönt med luft....

      Kram ♥

      Radera
  5. Det är så irriterande att ha tankar som far runt i huvudet och inte vill sluta fladdra förbi.
    Förstår att du steg upp och att titta ut är klart mer intressant än att ligga och vrida sig som en mask.
    Hoppas du kan gå till sjukgymnasten och önskar att du ska må bättre idag.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var skönt med lite luft, stack även inom Åhlens... :)

      Stor kram ♥

      Radera
  6. Hoppas också att du kommer ut idag, frisk luft gör susen! Jag är också en nattuggla,så jag vet hur det är att vara vaken på nätterna! Har fått Propavan utskrivet, tar en halv tablett tidigt på kvällen, och då somnar jag bra sen! Det är inte beroendeframkallande, så prova det vetja...läkare på VC kan skriva ut det till dej. Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag sover normalt sätt rätt okej, en vaken natt gör inte så mycket...
      Har börjat gilla av vara vaken sent, allt är så lugnt på natten..... :)

      Kramen ♥

      Radera
  7. Jag hoppas att du kom iväg det kan göra dig gott !!
    tankar som aldrig tar slut känner jag igen :(
    Får en att må skit, och bryter långsamt ned en..
    Jag hoppas att du tar det lugnt när du sen kommer hem och prova att göra 3x3 som jag skrev om att vi får göra när hjärnan far iväg och vi vill stanna upp och vara här och nu…
    Stor kram till dig finaste !!!!!!♡ Sanna

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag kom i väg.... Måste tänka 3x3..... :)

      Stor kram fina Sanna ♥

      Radera
  8. Men fy va jobbigt!
    Tänk så mycket bättre det hade varit om bara kroppen kunde prata i klarspråk någon gång! :/
    Men nu bestämmer jag att du mår bättre när du vaknar imorgon! ❤
    Så det så.....!
    Hoppas du kan sova inatt!
    Stor varm kram till dig raring! ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, ja hur svårt kan det va för kroppen att tala klarspråk? :)))

      Stor varm kram ♥

      Radera
  9. Du får vara rädd om dig. Du kanske ska gå till vc o kolla dina värden ? Det är så trist ute så man blir hängig av bara det.. Krya på dig ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  10. Läst din text och sett bilderna som talar för sig ....
    Kram <3

    SvaraRadera
  11. Åhh finaste du! Så jobbiga dessa sämre dagar är, så viktigt att man försöker komma ihåg de bra dagarna, när de dåliga hälsar på. Enkelt att skriva. Svårt att genomföra. Styrkekram!

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥