Translate

.

.

måndag 16 november 2015

Bit och lek
















Idag blir det tandläkarbesök..
Jag är inte alls nervös det brukar jag sällan vara när jag skall till tandläkaren. Det är ju bara att BITA ifrån om det blir för jäkligt. hi hi....





Stirra på prickarna några sekunder, lyft sedan huvudet och stirra in i taket en stund, vad ser du? >
Denna hade jag inne för länge sedan och nu kommer den i repris....







Önskar dig den bästa måndagen och hoppas 
du har en fin början på nya veckan.



Kram, K ♥

42 kommentarer:

  1. Önskar dig det samma och stort lycka till i dag!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack det gick jättebra... Kram ♥

      Radera
  2. Tack detsamma! Den här bilden har jag gjort tidigare, den är fantastisk.
    Lycka till hos käftis, haha, skrattar, för jag är inte rädd, jag är nog konstig.

    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag är inte heller rädd för käftis och det har gott jättebra!

      KL ♥

      Radera
  3. Vit kvinna med svart hår! Hihi
    Lycka till hos tandläkaren idag!
    Kärlek och värme till dig! ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Visst är det skumt hur ögat fungerar?... :)

      Kram på dig ♥

      Radera
  4. Lyckades inte få till bilden? Gör nytt försök när jag vaknat till mer under dagen☺️ Lycka till hos tandläkaren!
    Kram❤️

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, klar för denna gången... :)

      Kram ♥

      Radera
  5. Jag tycker uppriktigt MYCKET synd om dig som ska till tandläkaren idag... Hoppas allt går bra!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ama behöver inte tycka synd om mig för jag tyckte inte det var så skrämmande, FÖRE jag skulle BETALA, hi hi hi... Kram ♥

      Radera
  6. svart kvinna med vit sjal....stackare som skall till tandläkaren usch hoppas det går bra o inte blir för dyrt kramen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vit kvinna.... 1600 kr tack och adjö. =)

      Kram ♥

      Radera
  7. Bita ifrån ja ,-))))
    Hoppas det gr bra.
    Jag ser ett vackert kvinnoansikte med mörkt hår ,-)
    Ha det jättefint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Just det, häftigt va? =)

      Kram ♥

      Radera
  8. Ja, tandis är ack så nödvändigt. Jag är inget fan av att gå dit men jag gör det plikttroget. Och blir det lagning så blir det med rejäl bedövning för min del.
    Håller tummarna! Lycka till!
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Inga hål, har inte haft hål på många år, får man inte hål i tänderna längre tro? =)

      Stor kram ♥

      Radera
  9. Hoppas det går bra hos tandläkaren!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack det gick bättre än väntat... :)

      Kram ♥

      Radera
  10. Har heller ingen tandläkarskräck, brukar somna i tandläkarstolen... Hoppas du inte har några hål, pengar för dyra fyllningar kan man ju spendera på nåt roligare...

    Ser en kvinna som liknar Mona Lisa. Kul grej:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej, inga hål tack och lov... När jag var yngre gick jag och lagade hål men nu har jag inte haft något hål på minst 30 år och det tycker jag faktiskt är konstigt....

      Kramen ♥

      Radera
  11. Kul bild, hjärnan kan verkligen skoja till det med oss ibland!
    Lycka till hos tandis!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, klart för denna gången. :)
      Visst kan hjärnan spela oss ett spratt, hi hi... Kram ♥

      Radera
  12. Det är otroligt så det kan bli. Vår hjärna leker lite med oss!
    Hoppas att ditt besök hos tandläkaren inte blev allt för dyrt! Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hos tandläkaren blir det alltid för dyrt, ler......

      Tankar och kram till dig ♥

      Radera
  13. De enda hålen man behöver vara rädd för när det kommer till tandläkaren är väl de hål tandläkaren skapar i ens plånbok - otäcka, svåra att fylla - och ingen bedövning finns som tar ;)
    Hoppas det gick bra :)

    SvaraRadera
    Svar


    1. Det gick bra, hellre hål i plånboken än i tänderna.... :))

      Kramen ♥

      Radera
  14. Hoppas det gick bra! Tandläkarbesök brukar kunna svida i plånboken. Fin kväll till dig. Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det gick jättebra. .. :)) skönt att det är avklarat för denna gången... Kram ❤

      Radera
  15. Detsamma önskar jag dig och jag hoppas att det gick bra hos tandläkaren idag? Det svider i plånboken men det är slantar man lägger på sig själv och det är väl investerade pengar. :)

    Sköt om dig vännen!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det gick så bra så och jag slapp bita ifrån. :)))

      Godnattkram och sov gott! ❤

      Radera
  16. Hoppas det gick bra hos tandis idag.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, det gick bara bra. :)

      Kram ❤

      Radera
  17. Så skönt att tandläkarbesöket gick bra, det kostar ju alltid en slant att gå dit...
    Haha, va kul med bilden som blev i taket!! Ja, hjärnan är fiffig, hehe...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Om man försöker titta på prickarna med glasögon så funkar det inte alls, det tycker jag är lite skumt, eller?

      Kram ❤

      Radera
  18. Godnattkram /eller godmorgon kram om du ser detta under tidiga morgonstund ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag ser dig och ger dig en Godnattkram. ❤

      Radera
  19. Vad häftigt. Inte att du skulle till tandläkaren utan bilden. Ser att du svarat att det gick bra där...hoppas att det inte blev så dyrt.
    Kram på dig och ha en fin dag.

    SvaraRadera
    Svar


    1. Hi hi hi, det blir ju alltid för dyrt hos tandläkaren... :))))

      Solig kram ♥

      Radera
  20. Hoppas du överlevde i går ;) o inte för dyrt heller ha en fin dag kramen

    SvaraRadera
    Svar


    1. Hej Eva, jag lever.... :))

      Kramen ♥

      Radera
  21. På fredag ska jag till tandläkaren. :( Att stirra på den där bilden fungerade inte alls med glasögonen på, men sen tog jag av mig dem och tittade ner på mitt vita bord och då såg jag... Fast utan glasögon skelar jag, så det blev dubbla bilder. :)
    God natt! Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, jag glömde ju skriva att man måste ta av glasögonen....

      Kram på dig ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥