Translate

.

.

tisdag 20 oktober 2015

Välkommen till nya följare.....









Godmorgon, kanske snart lunch för vissa. ☺


Idag skall jag till sjukgymnasten efter flera veckors uppehåll, har tagit Alvedon så jag skall kunna ta ut mig fullt ut, fast då undrar jag vad som menas med lätt träning?
Men ortopeden sa, ät Alvedon och träna lätt, å då gör jag som doktorn säger.... ☺





Denna kärra fotade jag från ett affärsfönster, vet inte varför men sån är jag. ☺



Idag önskar jag BP välkommen som ny följare. ☺

Välkommen också till Rantamor som ny följare. ☺



Ute är det molnigt och regnet hänger i luften
9 grader visar mätaren.



Bästa dagen till bästa du!




Kram, K


12 kommentarer:

  1. Ja... Om man hade svar på varför man fotar allt som man gör... Då skulle man förmodligen bli mörkrädd :-D

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nä, det är bara och blunda och fota, sedan snabbt som ögat trycka på publicera.... he he


      Kramen ♥

      Radera
  2. Varför? Tja. Det bara ÄR så.
    Lycka till hos sjukgymnasten och må väl.
    KL ♥

    SvaraRadera
  3. Hoppas din gymnastik gick bra idag. Å du, hade jag "snubblat över" den kärran så hade jag också fotat den. Jag menar är man bloggare så är man, eller hur!!!

    Stort tack för välkomnandet som följare och 1 000 tack för länken:-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vi tog det väldigt försiktigt och jag tycker det gick bra, men får se när smärtlindringen går ur kroppen....
      Tack själv att du vilje följa mig. ☺

      Kramen ♥

      Radera
  4. Träna lätt borde vara att ta sig ur sängen på morgonen, det tycker jag är lagom avancerat. :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, just precis... ☺

      Kramen ♥

      Radera
  5. Hoppas att det gick bra hos sjukgymnasten idag ? =) Hästkärran gillade jag likaså rosen och färgen på den =) =)
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Sjukgymnasten förklarade lite mer för mig och det gjorde mig lite bekymrad, hon berättade att var det så att armleden höll på att dö ut så är en stor operation nödvändig, att jag då får börja om helt från början med en ny rehabilitering och armstöd. Tusan också, jag vill inte...... =(

      Kram ♥

      Radera
  6. Väldigt trist med din arm! Och ont ska man inte behöva ha, men en sjukgymnast kan göra underverk...
    Att armleden inte vill vara med längre är väldigt tråkigt, men kanske finns det hopp.
    Kärran i fönstret var läcker! Funderad just på vad man kunde ha i den...
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Just nu förtränger jag det jag fått veta, kan inte ens tänka mig en stor operation igen. Jag hade ju trott att det var plattan som spökade och den är ju lätt att plocka ut, men detta hade jag då rakt inte räknat med....

      Godnattkram och sov så gott ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥