Translate

.

.

tisdag 6 oktober 2015

Kossan är hemma igen






Jag undrar för mig själv om det inte

bor en liten sadist i dessa röntgensköterskor?
Idag trodde jag nästan hon drev med mig, hon drog och slet i mina
stackars tuttar och sen klämdes dom åt med kameran till en pannkaka, hm,,, tyckte jag inte att hon väntade onödig länge med att ta bilden? ☺ Jo, det gjorde hon nog men jag avslöjade henne allt. (sadisten) ☺

Mycket kvar att göra härute...




Nu skall jag öppna kylen och plocka fram lite att tugga på för det förtjänar jag nu...


Kram, K


22 kommentarer:

  1. Haha, alla tror nog att deras röntgensnubbar är sadister. ;)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, visst är dom det... =)))

      Kramen ♥

      Radera
  2. Ser att du varit på KS på mammografin, håller med dig, de är inte så vänliga där..!!! Hoppas du nu njutit av något gott att äta och myser i värmen inomhus! Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Har tidigare gjort mammografin på Danderyd och där har dom varit lite lugnare... =)

      Kramen ♥

      Radera
  3. Efter att ha läst det här ser jag absolut inte fram emot min första kallelse till mammografi! Men å andra sidan har jag pattar som en 14-15 åring så det finns inte så värst mycket att dra och slita i! ; )
    Skönt att det är över för din del!
    Kram! ❤

    SvaraRadera
    Svar


    1. Hi hi hi, nu lät jag ju som jag hade ett par fladdriga påsar till byst men så illa är det inte, hi hi hi....

      Kramen ♥

      Radera
  4. Vill man va fin, får man lida pin, sa man förr, och det kan man väl säga nu med. För frisk och fin vill man ju va.
    KL <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nja, onödigt våld accepteras ej.... =))

      KL ♥

      Radera
  5. Nåja, nu är det avklarat för denna gång i alla fall! Hoppas det blev något gott sedan ;-)

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det blev det nog, minns inte vad det blev just nu.... =)))

      Kramen ♥

      Radera
  6. Haha.....nå är dom sadister allt.
    Ha nu en jättefin onsdag vännen.

    Kramelikram ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, rätt man på sin plats.... =))))

      Kramen ♥

      Radera
  7. Jag var där förra året, för första gången, och blev väldigt väl bemött. Kvinnan som röntgade mig berättade precis vad jag skulle göra i en mycket vänlig ton.
    Innan Radiumhemmet gick jag på läkarhuset i Vällingby. Men det behövdes remiss från gynekolog så det blev lite omständligt. Fördelen där vara att man fick återkoppling direkt på plats och behövde alltså inte vänta på brevet.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har gått på Danderyd tidigare, där var de inte så som denna igår.....

      Kramen ♥

      Radera
  8. Usch ja kan tänka mig att det gör ont nästa gång jag skall göra det nu är dom så fasta dom kan bli så innan bara slängde man upp dom ha ha ha en fin dag kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Mina är rätt fasta de med, he he....

      Kramen ♥

      Radera
  9. haha du e för söt själv blev jag facinerad att det ens kunde pressa ihop mina miniatyrer haha
    Stor puss till dig finaste
    KRAM
    du jag fullkomligt älskar dina svar Du är såååå bäst

    SvaraRadera
    Svar

    1. Du är då för goa finaste Sanna, KRAMEN ♥

      Radera
  10. Nej, det är inte vidare trevligt att ställa sig i en sån där "klämmaskin" och vissa gånger gör det mer ont :(
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Har inte reagerat nämnvärt tidigare men hon i går var en sadist på riktigt.... =)

      Kramen ♥

      Radera
  11. Personalen på mammografin är ju viktig och jag har haft tur, hitintills och på Södersjukhuset. Vet att jag på KS tyckte att personalen var stressad och inte så vänliga. Men det varierar kanske med vilka som jobbar.
    Skönt att det är gjort i alla fall och att det blir ett bra besked.
    Önskar dig en fin fortsatt dag.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. På Danderyd var dom trevliga, det var första gången jag var på Karolinska och visst beror det lite på vem man träffar..... Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.