Translate

.

.

torsdag 8 oktober 2015

Jag är på språng...







Ett litet snabbinlägg för att ingen skall tro att
jag fortfarande sitter kvar i väntrummet
för röntgen, he he... Skojar...
Men jag skojar inte om att de tänkte röntga fel arm, fick med det bestämdaste visa att det var vänsterarmen och inte den friska som skulle röntgas.

Klockan tickar på och solen skiner, mätaren
 visar 10 grader.

Jag är på språng, vill minnas att en text går så och du kanske vet vem som sjöng den? ☺


Den bästa dagen till dig solstråle.


Kram, K ♥



22 kommentarer:

  1. Jag tror det var Tomas Ledin som sjöng den sången :)
    Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  2. Den enda låt som jag på rak arm kommer på som har " Jag är på språng" i sin text är väl Piff och Puff / räddningspatrullen... Snygg klocka du har på väggen =) Du har möjligtvis inte köpt den på ÖB ? Såg sådana klockor där för en billig penning... Tänkte köpa en sådan själv men ångrade mig och lät bli... Tur att de tog rätt arm för att röntga till slut... annars hade det inte blivit så bra ... Ha en fin dag! Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Köpte klockan på in o finn och ja den var billig men söt.. =)
      Kram

      Radera
  3. Nej, det är en låt som jag inte känner till.
    Ta fel arm? Konstigt, har de inga anteckningar eller journaler de går efter?
    Lycka till i dag med det du har för dig.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läkaren skrev fel, tur jag kan hålla reda på vilken arm det gäller, hi hi... kram

      Radera
  4. Det är inte alltid så lätt att skilja mellan vänster och höger. Det har hänt mig med, fast då gällde det knät. Suck.
    Hoppas du har en riktigt bra dag med dunjackan på;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan skilja på H och V =)))

      Kram

      Radera
  5. Hoppas det blev rätt till sist och att du har en underbar dag! Här får man hålla i hatten ;-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänk att sköterskan började käfta emot mig? Rena dÅrhus, he he.. kram

      Radera
  6. Tur att du var med på noterna.
    :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, jag håller reda på mina armar... :)))

      Kram

      Radera
  7. Lika bra att hasta på när du ändå har farten uppe och solen skiner. Skickar lite värme härifrån.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag har det varit körigt...kram

      Radera
  8. Himmel och pannkaka, vilken tur att du upptäckte att du höll på att får röntgenstrålar i fel arm!
    Hoppas att du inte ramlade när du tog språnget! Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade aldrig låtit dom röntga fel arm... =)
      Kram

      Radera
  9. Men tur du vet själv ,-))))
    Dom trodde dig väl med en gång får jag hoppas ,-)
    Vet inte vem som sjöng den låten.
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  10. Man kan ju bli galen på läkarvården ibland!
    Klantigt av din läkare att skriva fel arm i remissen!
    Ha en jätte skön kväll fina du! ❤
    Kram! :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Man märker stressen på sjukhusen... kram

      Radera
  11. Önskar dig en toppen fredag kramen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack Eva, detsamma till dig, kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥