Translate

.

.

onsdag 14 oktober 2015

Frukt, köpt rosa bandet och lite tjat....


Frukt är inhandlat. Har inte gjort många handtag idag. Satte upp ett par gardiner som jag kan dra för på kvällen för insynen, det blev faktiskt bra. Tänkte fota men det gör jag först när jag handlat anständiga blommor till fönstret. Satte även upp gardiner i köket. Nu till det mest knäppa, personen som har suttit rakt över gatan och skrivit på kvällarna och sett rakt in till mig har inte synts till sen gardinerna kom upp. Det tycker jag är skumt..... Men han dyker nog upp.... ☺
Mår så där, blir varm när jag rör mig men är kanske inte riktigt lika trött. I morgon har jag ortopeden men det är en eftermiddagstid så det blir nog bra. Tack mina underbara läsare för alla krya på dig önskningar, ni är bara bäst! ♥



Såg programmet med Gunilla Person igår och gillade det.









Mina högerfötter var utdragna ur skohyllan idag, så mycket att jag reagerade direkt då jag alltid har ordning. Skumt....


Kram, K ♥



28 kommentarer:

  1. Du har det allt lite spooky där hemma hos dig... ;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det har varit lugnt ett tag, skönt att se att något är kvar... hi hi....

      Kramen ♥

      Radera
  2. Så typiskt att karln nu har försvunnit, Men det är klart - spanade han på dig så är det ju inte intressant längre när man inte ser nå't p g a de nyupsatta gardinerna;-)

    SvaraRadera

  3. Karln har suttit där och skrivit varje kväll i ett par år, han dyker helt säker upp igen. =)

    Kramen ♥

    SvaraRadera
  4. Haha :-) Och jag hade nog inte ens märkt att skorna stod olika. ;-) Hundarna är ju bland skorna och sover mellan varven. Kramen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, här finns ju ingen hund så vem har ställt ut skorna på detta vis? =)))

      Kramen ♥

      Radera
  5. Jag har också köpt årets upplaga av rosa bandet, det fick sin premiärtur på min jacka idag på väg in till TV4 huset!
    Skönt att du är på bättringsvägen! Lycka till i morgon hos ortopeden!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tittar in och ser om du lämnat någon rapport från igår... =)

      Kramen ♥

      Radera
  6. Det är hopplöst med alla dessa förkylningar som avlöser varandra.
    Gunilla såg jag inte. Då sov jag för här har förkylningen också hälsat på.
    Läskigt med skorna och din fönstertittare! :/
    Hoppas du mår bättre idag och håller tummarna för läkarbesöket!
    Kärlek och värme till dig! ❤❤❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Skorna var av olika par så det var väldigt skumt. Gubben som skriver kanske bara skriver men jag har fått för mig att han tittar.....

      Kram ♥

      Radera
  7. Hoppas att allt går riktigt bra hos ortopeden i dag!

    Kram och lycka till som sagt <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Skall tillbaka om tre månader för ny röntgen...

      Kram ♥

      Radera
  8. Va fin du är på bilden under, ja risig o snorig är många o bara att kurera sig :) hoppas du får en fin dag kram å krya på dig

    SvaraRadera
  9. Läste tidigare inlägg om grannar. Sånt är så himla jobbigt! Att inte ha sitt hem som en fredad zon för ljud och stök.
    Är glad att jag har båten, den är flyttbar om de inte passar.
    Krya på dej
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vet du, jag har inte hört något alls nu på ett par dagar, tror knappt det är sant.... =)

      Kramen ♥

      Radera
  10. Skönt med gardinerna! Och en signal även till mannen mitt emot .
    Rosa bandet har jag haft ett tag men tyvärr tycker jag att det "lockade" sig och det brukar inte banden göra. Kanske var mitt inte av så god kvalité. Men symbolvärdet består ju förstås ändå.
    Kanske dina fjärilar flyttat skor....Lite "spookey" är det.
    Lycka till hos ortopeden. Håller tummarna.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är faktiskt skumt med skorna, så skulle jag aldrig ställa dem....

      Kram ♥

      Radera
  11. Vad bra att du har fått upp gardinerna. Då kanske "fönstertittaren" på andra sidan förstår vinken!
    Hoppas det går bra hos ortopeden och att du fortsätter krya på dig
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, det blev mycket mysigare och varmare med gardinerna som jag satte upp, blev helnöjd.... Så jag tackar gubben, hi hi.... Kramen ♥

      Radera
  12. Det där med skorna var skumt. Tänk om det är fönstertittaren som ... nu ska jag inte skrämma dig. :) Hoppas det går bra hos ortopeden idag. Kram Bosse

    SvaraRadera
    Svar

    1. Du skrämde mig, nu flyttar jag bort alla knivar och verktyg.... =)))

      Kram på dig Bosse ♥

      Radera
  13. Det är den rosa månaden nu ja. Du kanske ska öppna upp för den mystiske mannen :D
    Krya på dej och lycka till hos ortopeden.
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. En författare, han kan jag skicka över till dig... =)))))))

      Kram på dig ♥

      Radera
  14. Hoppas att det går hur bra som helst hos ortopeden och att du fortsätter att krya på dig.
    Jag är så tråkig så jag ser inget konstigt i dina skor, det blev nog så då du tog av dom. Kanske ska gå och kolla om mina skor står rätt, man kan ju aldrig veta riktigt.
    Jobbigt detta med mannen mitt över. Spännande att få se gardinen sen, hur det blev. Han kanske blev tvungen att byta sittplats.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det gick bra, men han skrämde mig lite. Skriver om det i ett blogginlägg....

      Kram på dig ♥

      Radera
  15. Hihi, fötterna var kanske på rymmen? :)
    Jag har ett likadant rosa band, bra kvalité för den överlevde att tvättas i maskinen medan det fortfarande satt på jackan....

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var olika par och så där sker bara inte..... Bra rosa band du har som tålde tvätten...

      Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥