Translate

.

.

tisdag 6 oktober 2015

Fota pattarna













Idag skall jag gå och klämma och fotografera pattarna, sedan är det två veckors oro innan svaret kommer....



 Uteserveringarna ger sig inte, så länge det finns sol så finns det gäster, ja inte just här när jag tog denna bilden då.... ☺

 Är lite tung i huvudet och jag misstänker en förkylning tänker hälsa på.




Vi har också förlorat en stor författare
Henning Mankell endast 67 år gammal.

R.I.P







En fin dag till dig fina varelse.

All kärlek,

K

26 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra idag på mammografin!
    Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sitter i väntrummet... :)

      Kram ❤️

      Radera
  2. Undersökningen är verkligen inte kul - men himla bra att den görs! Lycka till - resultatet kommer säkert att vara bra.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Väntar på misshandeln... :)

      Kram ❤️

      Radera
  3. Tvingar mig själv att gå på mammografin, bra att man får göra det.
    Lycka Till.
    Härligt med uteserveringar ,-))) även om hösten har kommit.
    Själv är jag dunderförkyld!
    Ja så sorgligt att Mankell dog.
    Ha det fint KRAM Primrose -)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hittade tusen ursäkter att inte gå men nu sitter jag här...

      Kram ❤️

      Radera
  4. Och om resultatet blir bra kan du slå dem i taket - pattarna.
    http://www.folkteatern.se/evenemang/sla-pattarna-i-taket

    SvaraRadera
  5. Lycka till med dagens undersökning.

    Kram <3

    SvaraRadera
  6. Inte så kul när det där fotandet ska ske men vad bra att det finns! Ha en fin dag du med :-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går nog bra... :)

      Kram ❤️

      Radera
  7. Så bra vi har det som blir kallade till denna screening. Men visst är det lite jobbigt att vänta på svar...
    Och du, snart kommer lunchgästerna och fyller upp de för stunden tomma stolarna och borden.
    Kram och lycka till idag.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Visst är det skönt att vi har denna möjlighet...

      Kram ❤️

      Radera
  8. Mammografi är verkligen toppen!
    Idag lär det nog vara lika tomt på din uteservering som igår. Det är ju svinkallt ute.
    Tragiskt med Mankell. Jävlar cancer, hatar den sjukdomen!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Japp, idag är det kyligt men i solen ok..

      Kramen ❤️

      Radera
  9. Skönt att vi erbjuds denna koll, med mammografi. Jag har gått vartannat år, i många år. Nu vet jag inte om de kallar mig något mera eftersom jag är 74 år.
    Vid lunchtid brukar det vara en hel del som fortfarande sitter och äter ute, jag tycker att det verkar i svalaste laget.
    Hoppas att din dag blir fin och att det går bra på mammografin.
    Varm kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och fondavgifterna med kram ❤️

      Radera
  10. Det är bra att vården kallar kvinnor till mammografiundersökning =) Hoppas du får en bra dag ... Kram ♥

    SvaraRadera
  11. Ingen skön undersökning men väldigt bra att den finns. Har varit lite off de senaste dagarna och har helt missat att Mankell har dött. Tråkigt :-(
    Kram

    SvaraRadera
  12. Dit har jag inte kommit ännu.
    Att bli kallad för mammografi alltså!
    Men du har säkert inget att oroa dig för! ❤
    Ja. Idag sörjer vi en fantastisk författare.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nå, nu är det kollat så nu är det bara se när brevet med svaret kommer,,,, Det är säkert bra...

      Kramen ♥

      Radera
  13. Många tycker det gör ont att klämma ihop dom, men inte jag, & här i stan är dom snälla ha ha ha ;)

    Kramarom dej <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det gör bara mer och mer ont för varje dag, dom blir allt mer sadistiska... =))

      Kram på dig Lena ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥