Translate

.

.

söndag 13 september 2015

Träningsredskap




Det här redskapet är inte så tokigt, man kan variera sin träning så man tränar alla delar av kroppen.



Men just nu ser himlen ut att bara bli blåare och blåare, så redskapet åker ner i påsen.





Den här bilden tog genom fönstret hos min sjukgymnast, synd att det speglades från fönstret för annars hade det blivit en bra bild.


Jag har många borde göra idag och här är några av dem:

Gå ut och fika
Dammsuga
Snygga till naglarna
Tvättstuga

Vilket blir det?


Den bästa söndagen till dig finaste läsare, vet du om hur glad jag är över att du finns?


Kram, K




28 kommentarer:

  1. Nummer två och fyra lät inte så skoj. Men tvåan är avklarad här (av nån annan) och tvättmaskinen snurrar. Man kan inte ha kul heeeela tiden. Tyvärr... :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Två av fyra är avklarade, säger inte vilka, hi hi hi...

      Kramen ♥

      Radera
  2. Ta nr 1 :) sen kan du göra det andra ;) hoppas dagen blir bra oavsett vad du väljer ;) kramen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Solen försvann så det var inte lika lockande att sätta sig på ett fik.....

      Kramen ♥

      Radera
  3. Nr 1 och nr 3.
    Skojar, du måste säkert göra nr 4. Och sen behöver du nr 1, tycker jag!
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Som vanligt tog jag det trista först för att sedan kanske inte hinna med det andra. =)

      KL ♥

      Radera
  4. När himlen är klarblå kan man inte träna utan då är det gå ut och fika som gäller :-) Välj något riktigt gott!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Znogge, det blåa försvann så fort jag skrivit inlägget. Ute är det grått och blåsigt.....

      Kram ♥

      Radera
  5. Hi hi - måste?
    -och bilden är så fiin som den är!
    För min del blev det besök av god vän som tar lunch och fika med sig!
    :-)
    minsann en god söndag önskar jag dig! ...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det låter mysigt med din träff av en god vän och lunch....

      Go söndag och kramen ♥

      Radera
  6. Så vacker bild. Klart att ditt val ska bli att gå ut och fika.
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vädret förändrades snabbt men vem vet solen kanske kommer tillbaks.... =)

      Kramen ♥

      Radera
  7. Det där träningsredskapet ser livsfarligt ut! Haha!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja eller hur, ha ha ha....

      Kramen ♥

      Radera
  8. Du är duktig som tränar....Jag borde börja göra det :)
    Gå ut och ta en fika i det fina vädret!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vem har sagt att jag tränar?
      - jag visar bara redskapen, hi hi hi... =)

      Kramen ♥

      Radera
  9. Om du är tidigt ute hinner du nog med hela listan;-)
    Att fota genom fönster har jag aldrig lyckats med, men jag tycker din blid är toppen. Med en sådan toppen utsikt måste det vara en fröjd att besöka sjukgymnasten!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Typiskt dig att säga så, ha ha ha....
      Det är bara för utsikten som jag går dit...... =)))

      Kramen ♥

      Radera
  10. Jag är också glad över att du finns!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Så snällt sagt finaste du!

      Kram på dig ♥

      Radera
  11. Jag hoppas och tror att du gick ut och fikade! Det är viktiga saker! :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Veiken, jag har gjort allt utom naglarna.... =)

      Kramen ♥

      Radera
  12. Hoppas din dag varit bra. Du gjorde nog allt möjligt väl?
    Du glömde väl inte naglarna??

    Kramkram❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Allt gjort, naglarna tog jag nyss och utan hyss.... =)

      Kramkramen ♥

      Radera
  13. Jag tror det blev alla...Lite lagom varitaion på flärd , trevligheter och det mer nyttiga. ( Vad det nu är...)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det blev allt.... =)

      Måndagskram ♥

      Radera
  14. Ja det är bäst att visa att man inte är att leka med, här har man egen vilja så söt bebis ,-)))
    Vilka färggranna stolar det såg somrigt och inbjudande ut ,-)
    nu till ditt inlägg idag ,-)
    JO vackra höstbilder, hösten är mysig och vacker, tända ljus ska det vara --)
    Fin utsikt och träna alla delarna det borde jag göra -)
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.