Translate

.

.

fredag 25 september 2015

Trångsynt =)




Idag skall jag iväg på en synfältsundersökning, ser inte mycket i ögonvrån
 längre, har blivit rätt så trångsynt, ☺




Mina stackars tår, blev det värre än jag först trodde efter misshandeln med 
för små skor. Gud så dum gjort!
Tänk om de aldrig läker?

-----------------------------------------------------------------------------------






Bosse låg på sjukhus, han hade fått komplicerat armbrott på båda armarna.
Det var en ny dag och Bosse låg i sängen och såg helt lycklig ut.
När syster kom in och fick se honom utbrast hon:
- Se lagom belåten ut. Idag skall vi bara tvätta ansiktet.






Glad fredag käraste bloggisar


Kram K


28 kommentarer:

  1. Haha! :-)

    Men aj så dina tår ser ut! Fast självklart kommer dom att läka.

    Ha en härlig fredag! :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Såklart dom läker dom rackarna... =)

      Fredagskram ♥

      Radera
  2. Aj ser ut att göra ont med dom skavsåren, inte bra med trånga skor ,-)
    Nej "trångsynt" får du INTE bli ,-)))))
    Hoppas det går riktigt bra idag!
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag satte på mig de rymligaste skor jag hade så det gick faktiskt rätt bra....

      Det gick bra idag, tack, men hon ville ha dit mig en tredje gång...

      Kramar ♥

      Radera
  3. Hahaha!
    Ett gott skratt förlänger...
    Ajaj för dina tår, men de läknar, fast kan ta lite tid, såna där skavisar.
    Och det där med ögonvrån, jag är detsamma, uschamej, fast trångsynt, hua nej.
    KL ♥ solig fredag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag såg inte alla blinkningar så hon ville ha mig tillbaka i december.... hoppas det blir bättre då...

      KL ♥

      Radera
  4. Tack för ett gott skratt! Besvär med fötterna är så trist, men med tiden och bekväma skor så så ska de nog läka.
    Önskar dig lycka till vid ögonkontrollen.
    Kram och trevlig fredag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, jag plocka fram de rymligaste skorna och det gick bra, kunde gå hela vägen åt båda håll....
      Kram och trevlig fredag, vilket väder vi haft, wow. ♥

      Radera
  5. Åh, synfältsundersökning har jag gjort massvis med gånger. Efter ett tag ser jag prickar som inte ens finns. Hahaha!

    SvaraRadera
  6. Haha! Ja, ibland är det skönt med ett gott skratt :)
    Hoppas synundersökningen går bra idag och att tårna läker!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, det gick bra för det såg rätt så bra ut men på ena ögat såg jag inte alla blinkningar så hon ville se mig igen i december... Kram ♥

      Radera
  7. Hoppas undersökningen går bra!

    SvaraRadera
  8. Hoppas att undersökningen går bra!

    Men stackars tårna...

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det gick bra, även tårna klarade promenaden.... =)

      Kram ♥

      Radera
  9. Svar

    1. Det samma till dig Aaa =)

      Kramen ♥

      Radera
  10. Hoppas ögonundersökningen gick bra! Tårna ser verkligen inget vidare ut. Kolla på apoteket. Där finns nå't plåster just för redan "skavsårade" fötter.

    Tack för fräckisen!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, undersökningen gick bra men jag skall tillbaks om tre månader... Tårna läker fint, trodde det skulle bli jobbigt att gå men jag hittade skor som gjorde att jag knappt märkte av att jag hade några tår, hi hi....

      Kramen ♥

      Radera
  11. Aj aj du det där får du ta hand om , kan bli långdraget jag fick ett på ena tån då jag gick i nya skor ....ha en fin lördag kramen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är redan nästan läkt....

      Kramen ♥

      Radera
  12. Ajaj... det ser ut att göra ont... Ge dina fötter lite omtanke så ska de säkert snart vara tiptop igen.

    Ha det fint! Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu är det nästan läkt... =)

      Kramen ♥

      Radera
  13. Hoppas att det blir bättre med dina tår!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, tack för din omtanke om mina tår men jag tror att de är på bättringsvägen, hi hi hi....

      Kramen ♥

      Radera
  14. Du fick till rubriken här både med tanke på ögonen och tårna, trångt i ögat och i skorna :)
    God läkning och god ögonundersökning ... kram ...jag läser vidare uppåt :))

    SvaraRadera

  15. Ha ha ha, du fick den med dig.... =))))

    Kramen ♥

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.