Translate

.

.

fredag 11 september 2015

Söt bebis som visar knytnäven





Den här lilla kiosken på Odengatan med snabbmat verkar gå väldigt bra, har själv bara gått förbi, men det ser lite gulligt ut eller hur? 




Färgglatt, detta var på morgonen så de hade inte öppnat än, lite senare satt här fullt med färgglada gäster. ☺

Jag börjar undra varför jag skriver egentligen, jag slarvar och rusar iväg över tangenterna, jag glömmer det som jag ville dela med mig om efter rubriken är skriven.
När jag skriver med mobilen så ändrar den många gånger ord själv och det kan bli hur konstigt som helst, detta märker jag sällan för jag rusar i väg och trycker på publicera.
När jag läser inlägg så läser jag ordentligt men glömmer att bekräfta det som jag läst. Just nu är jag trött på mig själv.

Nu till ett annat nytt litet liv.




Idag har jag träffat en 10 veckors söt liten bebis, men jag tycker att hon är lite tidigt ute med att visa knytnäven. ☺
♥ Så sött, så sött ♥
Fotot togs på min gård idag.


Kram, K






26 kommentarer:

  1. Vilka härliga färgglada stolar!!! och i solens sken ser de ju ännu vackrare ut!
    Å vilken liten goding som knyter näven :-) Mys på hög nivå idag. Ha en fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är min grannes barnbarn, men du ser ju en variant ännu yngre när du jobbar.... =)

      Kramen ♥

      Radera
  2. Oj vilka färgglada stolar =) och söt bebis också - gulligt att hen knyter näven! =) Bloggkram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hon har kolik och haft så ont i sin magen, igår var det lite bättre.....

      Bloggkram ♥

      Radera
  3. Å, vad fint att träffa en helt ny liten person :)
    Härliga fotografier att mötas av en lördag!

    Ha det fint! Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är otroligt hur hjälplösa vi människor är när vi är nyfödda, djuren klarar sig bättre.... =)

      Lördagskram ♥

      Radera
  4. Vilken fin liten nyanländ :-)

    Hoppas du får en härlig lördag!

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, hon är en bestämd rackare.... =)

      Kram ♥

      Radera
  5. Hi hi så gulligt :) blir säkert en bestämd individ senare i livet :) hoppas du får en skön morgon kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tror också det blir en bestämd rackare... ☺

      Kram ♥

      Radera
  6. Himla bestämd liten bäbis som det verkar :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, ja eller hur? =))

      Kramen ♥

      Radera
  7. Så himla gulligt! Ja, jag satt bredvid en mamma med sin 5-veckors bebis igår. Ett litet underverk.
    Färgglada stolar, gillas!
    Ja, du kommenterar väldigt kul ibland, haha, men bra, jag får mig ett gott skratt ;)
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Gott att du skrattar och inte gråter över mina tokerier. =) Jag inser att jag nog är mer hjärntrött än vad jag insett..... LördagsKL ♥

      Radera
  8. Sicken liten sötnos!
    Jag blir blind på det jag skriver själv och ser inte felen trots att jag ibland korrar. Men om jag sen läser samma text typ ett halvår senare så ser jag allt jag missat. :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag går aldrig tillbaka och läser för då skulle jag bryta ihop fullständigt! =))

      Kram på dig ♥

      Radera
  9. En sådan liten sötnos!
    Färgglatt värre i Stockholm! Fint!
    Ha en trevlig lördag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Så söt! =) Stolarna är färgglada just här, men på andra ställen brukar det nog vara lite mer nertonat. =)))

      Kram på dig Lena ♥

      Radera
  10. Den thai kiosken har jag gått förbi många gånger liksom baren/caféet med de läckra stolarna. Här blir man ju bara så himla glad.

    Gillar bebisens näve - den inger respekt redan nu;-)

    Den där autofyll funktionen på iPhone har jag stängt av, även om jag ofta skrattat gott åt det autofyllda orden. Men mobilblogga är inte min grej riktigt. Att bara gå tillbaka och korrigera eventuella stavfel tar alltför mycket tid.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Har inte du heller ätit i Thaikiosken? Jag har tänkt flera gånger att prova för dom har ju mycket kunder, men så blir det aldrig av. Är ingen riktig gatukioskätare. =)

      Näven blev ju en fullträff, den bilden skall jag visa henne om några år, hi hi hi.....=)

      Jag vågar inte gå tillbaks och läsa, för jösses vilken galenskap jag skulle få läsa, ha ha ha..

      Kramen ♥

      Radera
  11. Dessa kvarter tycker jag fortfarande mycket om och passerar där då och då. Stolarna är verkligen uppiggande och pryder sin plats. Snabbmatskiosken minns jag inte, får titta mer noggrannt nästa gång jag äri trakterna.
    Och att stöta på en liten going till bebis kan ju verkligen göra hela ens dag. Så söt!
    Kram och trevlig lördag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är lite speciellt med dessa, så ömtåliga och sköra, så söta och skyldiga...

      Kram och en trevlig kväll Ditte. ♥

      Radera
  12. Vilken gullig liten bebis ♥
    Kramelikramen och fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Visst är hon? =)

      Mysig kväll till dig fina du, kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.