Translate

.

.

måndag 7 september 2015

Present och länkar





Vad är detta, idag verkar alla supersnälla och tänker på mig, fattar ingenting.
Nyss ringde det dessutom på dörren och utanför står en granne med denna Steam rotating styler som jag blev en lycklig ägare till, tusen tack igen om du läser min blogg. =)
I morgon skall jag prova den. ♥

Sedan vill jag vara lite snäll mot ett par små söta förkylda varelser och länka till dem så sjuklingarna kanske får lite extra besök och kryapåsighälsningar. ☺






Medan jag ändå håller på att länka så tipsar jag även om Tant Glad:s blogg, hon är en liten glädjespridare som hittar på små hyss....





Ikväll blir det:

Idol
Heja Sverige
Paradise hotel ☺

Inga allvarliga program utan bara lite underhållning.
Undrar om jag är den enda åldringen som tittar på Paradise hotel? =)


Kram, K




26 kommentarer:

  1. Du är ju helt enkelt alldeles för underbar! ♡
    Att du tänker på mig och Sanna när vi ligger sjuka!
    Jag har inte jätte hög feber. Men trött och sover mycket ändå!
    Aj...inte örat. Då får jag ju ont där med! ;)
    Jag har ju lovat att vara hemma till på torsdag! :)
    Nu har jag fått mat i magen och ligger åter i soffan under täcket.
    Ha en riktigt trevlig tv kväll! ;)
    Kramar i massor! ♡♡♡

    SvaraRadera
    Svar

    1. När man är sjuk så behöver vi omsorg och lite tröst. hi hi... ♥
      Vila och sköt om dig så är du frisk tills på torsdag.

      Kramar ♥♥♥

      Radera
  2. Ursäkta min okunnighet, men vad är en Steam rotating styler??????

    Så gulligt av dig att länka till våra sjuka bloggkompisar!

    Idol, Heja Sverige, Paradise hotel har jag aldrig tittat på. Jag kollar bara deckare - mest från England - och sport.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Man plattar och formar håret med den. =)
      Deckare ser jag med.......

      Kramen ♥

      Radera
  3. Så jättefint av dig att tänka o länka till dessa sjuklingar. Ska titta in bums till dem.
    TACK åxo för dina fina ord om min blogg. Jag blir riktigt varm i hjärtat. Jag ska göra detsamma....länka din blogg som tack.
    TACK TACK söta bloggvän❤

    Nsttikram får du åxo.
    Kramkram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Självklart skall TantGlad ha en länk så fler får chansen att läsa dina finurligheter. =))

      Natti natti kramen och sov gott när det blir dags. ♥

      Radera
  4. Men allra finaste din omtanke värmer ❤️
    Jag är så glad att jag har fantastiska bloggvänner med en massa omtanke !!!
    Stor kryakram till finaste Kolonilotta och härligt att få länk till ny blogg
    Ta hand om dig finaste omtänksamma människa
    Tack och puss o kram ❤️ Sanna

    SvaraRadera
    Svar

    1. Sköt om dig nu så du blir ordentligt frisk fina Sanna.

      Puss på nosen ♥

      Radera
  5. PS presenter är härligt att få och perfekt när man får ngt man verkligen kan använda :)
    Kramis igen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag blev så himla paff, för det var så oväntat, nästan så jag glömde tacka..... =)))

      Radera
  6. Sådan omtanke värmer verkligen <3

    Kram och god natt från ett trött.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Förstår att du är trött, du är ju helt otrolig.
      Godnattkram och sov gott ♥

      Radera
  7. God morgon snäckan, nej det är du inte, jag gillar det oxå min favorit säsong var där Samir var med i :) hoppas du får en skön dag kramen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja tittade också på den säsongen =)

      Kram på dig ♥

      Radera
  8. Godmorgon, finaste bloggvän ♥ superomtänksam!
    Vad kul att få en sån där hårgrejsa ♥
    Igår hade jag körövning, tralala, blir ingen TV då, sen bums i snarkofagen.
    Idag cyklar jag snart iväg......
    Önskar dig en solig dag och dina länkar har jag också besökt tidigare, sååå fina bloggare!
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kören måste göra gott.... =)

      Visst är det gulliga länkar jag delade, alltid glada, tacksamma och mycket kärleksfulla bloggar...

      KL ♥

      Radera
  9. Idol kollar jag in, men Paradise Hotel har jag aldrig tittat på. Men å andra sidan är jag ingen åldring heller... ;-)

    SvaraRadera
    Svar


    1. Ha ha ha, ja du får vänta några år din flicksnärta! =)

      Kram på dig ♥

      Radera
  10. Men vad gulligt att du fick en present :)
    Jag tittar varken på Idol eller Paradise Hotel!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Blev helt paff, gapade nog så stort att hela paketet fick plats i gapet. =)))))))))))))

      Kram på dig ♥

      Radera
  11. Nej vare sig Idol eller Paradis har fångat mig. Men kanske skulle jag vid tillfälle se i rent studiesyfte.
    Vad trevligt med en present! Alltid uppskattat! Tror jag får köpa mig själv en idag...
    Så bra att du länkade till de mer krassliga bloggvännerna. Klart att en uppmuntring skall ges.
    Och hos Tant Glad är jag ofta....
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tycke det är roligt dela länkar men tyvärr glömmer jag bort det hela tiden, men skall se om jag inte kan få ut någon varje dag för det finns så många otroligt fina bloggare här inne som jag gärna delar med mig av.... Allt jag gör är i studiesyfte... =)

      Kram fina du ♥

      Radera
  12. Oväntade presenter är kryddan i livet!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ännu mer överraskande vem som gav den. =)

      Kramen ♥

      Radera
  13. Oväntat besök med present - och ja en sväng till de drabbade ... Du är go du!
    Gokram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Oväntat present, ja absolut =)

      Gokram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.