Translate

.

.

onsdag 2 september 2015

Lustig måne här om kvällen






När jag tittade in till Bosse Lidén så hade han fotat en konstig måne och själv hade jag fotat en konstig måne härom kvällen men som jag bara har dessa två bilder kvar av för de andra var hur skumma som helst. På översta bilden drog jag upp persiennen lite men fick en bit av kaktusen med, på undre bilden hade jag inte dragit upp persiennen. Men båda bilderna är tagna samtidigt, på de bilderna jag raderade så hoppade och studsade månen, det var livat när uppe. 
De andra bilderna var jätteskumma och jag raderade dem, dumt av mig för de liknade dem som Bosse tog....... 



Ni ser väl hjärtat?


Kram, K




28 kommentarer:

  1. Superhäftigt å spännande bilder.
    Gulligt hjärta❤

    Nattkräm.

    SvaraRadera
  2. Det kan vara svårt att fotografera månen. Det blir många bilder som måste raderas.
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Månen formade om sig hela tiden det var det jag försökte fånga...

      Kram ♥

      Radera
  3. Det kan vara svårt att fotografera månen. Det blir många bilder som måste raderas.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. En hjärtlig måne...Så gulligt =) Godnattkram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Lite gulligt ja.... =)

      Dagkram ♥

      Radera
  5. En Kärleks måne!! hi hi ;)

    Kram kram & fin torsdag!! <3

    SvaraRadera
  6. Jag såg hjärtat innan jag läste din text. Fy vad fuskigt. Varför gjorde månen inte så mot mig? :) Skönt att se att det inte bara är jag som är mångalen. Du tycks sitta i samma "båt". Kram Bosse
    Ps. Jag tror jag tog ett tjugotal bilder med olika kameraalternativ. Det blev bara tre bra bilder.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Månen skickade nog hjärta till dig med men du såg det inte..... ♥ =)

      Radera
  7. Tjal-August var nog kär, haha! Så kallades månen när jag var ung. VAR ung? Det är jag väl ÄN? I huvudet.
    Hjärtlig KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. I huvudet är vi alltid 22.... =)

      KL♥

      Radera
  8. Jag har sovit som bedövad och helt missat månen! Snyggt fångat i alla fall :-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Har man hus och kan gå ut på natten så kan man få riktigt fina bilder av månen, att sitta bakom en persienn blir inte riktigt detsamma, hi hi hi....

      Kram ♥

      Radera
  9. Men så vackert, en hjärtmåne, en så´n har jag inte lyckats se. Annars brukar jag ju få se hjärtan lite överallt.
    Jag hade ju en konstig måne på bloggen för några inlägg sedan, liten och rund visserligen, men ett litet skaft eller något på vänstra sidan.
    Kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det där skaftet var det Bosse också hade....

      Kram till dig ♥

      Radera
  10. Visst ser jag hjärtat! Men jag tycker faktiskt att det ännu mer liknar en pussmun :-)

    SvaraRadera
  11. Visst var månen speciell? Och jag tycker du fångat den bra. Vissst ser jag hjärtat! Kanske symboliskt?
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Symboliskt måste det såklart vara... =))

      Kram ♥

      Radera
  12. Månen är speciell och ditt hjärta på månen var helt underbar
    Tänk att man kan se hjärtan överallt :)
    Lillskruttan min hittade ett i botten av chokladmuggen :)
    Stor kram till dig underbara kärleksfulla människa ❤️
    Sanna

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag såg allt hjärtat i din dotters chokladmugg. =)

      Stor kram till dig också härliga människa där ♥

      Radera
  13. Snyggt jobbat där! Man måste nog ha en riktig systemkamera för att lyckas med skarpa bilder av månen nattetid.
    Tycker du lyckades utmärkt. Å ditt hjärta skulle till och med en väldig sexig kyssande mun;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag fotade med mobilkameran, men med smutsiga fönster och persienner kan man inte göra rättvisa åt mobilkameran. Roligt att du observerade kyssmunnen. =)

      Kramen ♥

      Radera
  14. Man kan se hjärtan lite överallt om man har förmågan att se dem!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja det stämmer, pussmunnar kan man också se.... =))

      Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥