Translate

.

.

torsdag 10 september 2015

En varm och solig sensommardag





Idag blev det lunch i Hagaparken


Hemmabakad bröd med rökt lax och sallad, någon myra följde kanske också med ner. ☺ 
Gjorde den största boggsynden att jag börjat äta, höll på att glömma bort att fota så när jag kom på mitt stora misstag var jag snabbt framme med kameran, ni ser inte de kladdiga besticken!


En fantastisk dag har det varit och jag har varit i gång från i morse tills nu, nu skall jag inta ett viloläge. ☺


Fick med helikoptern rätt bra som är på väg att landa vid gamla Karolinska sjukhuset...






Hoppas du haft en fin dag och att en fin kväll väntar....


Kram, K

36 kommentarer:

  1. Klart man skulle utnyttja en sådan fin sensommardag! Och det gjorde du med besked!
    Fina härliga foton ♥
    Jag har också varit ute efter tvättstugepasset. Suttit och solat på balkongen.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, idag var det full-rulle-vetebulle =)
      Det skall visst bli så här veckan ut och ingen blir lyckligare än jag. =)

      KL ♥

      Radera
  2. Vilken macka ,-)))) Klart man måste hinna fota ,-))))
    härlig dag du haft, min dag har också varit fin,-)
    Ha en fin kväll du med!
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tänker alltid att jag måste komma ihåg att fota innan jag smakar på maten, men jag lyckas nästan aldrig med detta.... Kramen ♥

      Radera
  3. Är man sugen är det lätt hänt att man missar att plåta.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Är man hungrig vill man stoppa maten i munnen och tänker inte på att först låta kameran bevittna maten. =)

      Kramen ♥

      Radera
  4. De långa skuggorna skvallrar om höst och att solen står lite lågt, men dagarna är helt ljuvliga nu!
    Vi bloggare måste ha en skruv lös. Vi får hjärtsnörp när vi glömmer att ta bilder! Knäppt, men vi är likadana allihop! Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vi är helt klart lite bloggskadade, hi hi hi....

      Kramen ♥

      Radera
  5. Vilket härligt väder du har fått ha idag... Och äta gott har du gjort också... =) Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. I solen var det riktigt varmt och vi skall få ha det så här några dagar till, men med vädret vet man aldrig.... Kram ♥

      Radera
  6. Det måste ha varit underbart att ha möjligheten att vara ute hela dagen idag när det varit så varmt och skönt.
    Jag fick känna av värmen en liten stund på lunchen i alla fall! :)
    Ha en riktigt fin kväll du med! :)
    Kram! ❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, jag är tacksam över att kunna njuta av de soliga dagar som är, såg att höstens färger börjar ta form. =)
      Skönt att du kunde njuta lite på lunchen.
      Bästa kvällen till dig, kramar ♥

      Radera
  7. Du är förlåten din bloggsynd, men bara för att du fick med helikoptern så fint;-)

    En perfekt dag att spendera i Hagaparken som är såååååå fin.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack! =) Är så stolt att jag hann med helikoptern, brukar annars missa det som går fort. =))
      Kramen ♥

      Radera
  8. Vilken härlig dag. Vilken god lunch. Jag blir riktigt sugen nu hihi.
    Ja....varför har vi inte doftbloggar haha.
    Ja du är en riktig "livsnjutare"

    Kvällskram från en annan livsnjutare❤

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har alltid varit svag för goda dofter, men jag gillar även doften från grönsåpa... =))

      Livsnjutarkramar ♥

      Radera
  9. Här har det varit en helt fantastisk dag med. Fast lite sliten är jag allt - benen känns ungefär som när jag har åkt skidor i tre dagar eller så... :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, vet nog vad ni har haft för er..... Men i morgon är en ny dag! =)

      Kramen ♥

      Radera
  10. Härligt! Du såg inte vår gravida kronprinsessa?

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tänkte fika hos henne men mitt sällskap ville hem, he he he.... =)

      Kramen ♥

      Radera
  11. Visst har det varit en underbar dag i Stockholm! Och så mysigt med ett besök i Hagaparken och lunch.
    Förstår att det var svårt att motstå en tugga före fotot, men det gör inget.
    Läckert med helikoptern som skulle in för kandning på KS. Vilken tur att sådana finns.
    Kanske passar det bättre med fika hos viktoria nästa gång du är på plats i Haga parken.
    Kram och natti!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Måste komma håg att ringa och be henne baka och sätta på kaffet nästa gång. =) Tänk förresten att få vara granne med en riktig prinsessa. =)

      Nattis kram ❤

      Radera
  12. Va härligt att få njuta av solen denna dag! Själv har jag ju sovit...
    Ja, haha, jag brukar också glömma att fota maten innan jag äter...man e bloggstörd!

    Helikoptern ja, den brukar vi höra på nätterna på mitt jobb, jobbar ju väldigt nära helikopterplattan.
    Sov så gott!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Godmorgon, har sovit som en stock och vaknar till en ny härlig dag. Njut nu av din ledighet, solen strålar.... Kramen ♥

      Radera
  13. Vilken härligt solig dag du fick! Jag tror att solen sken här men det var så mycket att jag nästan glömde att känna efter ;-)

    Kram och god fredag nu <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Lyckliga jag njuter och tar musten ur det vackra vädret. =)

      Kram och go fredag ♥

      Radera
  14. Hahaha :-) Nej det har du rätt i! Sätta sig och börja äta innan man har fotat! Men jag tänkte inte på de kladdiga besticken, så jag hade inte märkt nåt i alla fall. Kul med helikoptern! Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag blev överlycklig när jag så att jag hunnit få med den helikoptern brukar missa o fotar först när det är försent. Kram på dig ♥

      Radera
  15. Visst hade vi en underbar dag i Stockholmstrakten!
    Jag tillbringade ett par timmar i skogen med ene sonens vovve. Dessutom börjar nu jobbet att förbereda tomten för den kommande vintern...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Lycka till med tomten det är några fina dagar att jobba med den. =)
      Kramen ♥

      Radera
  16. Det var verkligen en sommardag igår! Ha en fin helg!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Underbara dagar, bästa fredagen till dig.

      Kramen ♥

      Radera
  17. Vackra och soliga Stockholmsbilder, en fin stad.
    Helikoptern syns bra. Jag brukar tycka att det känns jobbigt då dessa kommer in för landning för då vet man att någon är illa ute.
    Att glömma att fota maten händer mig titt som tätt och så ångrar jag mig att jag inte var mera "vaken", men då är det försent, inne i magen blir det inte samma sak. Men, du hann ju med bra.
    Trevligt fredag önskar jag dig.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar


    1. En solig och fin fredag till dig goaste Wiolettan.

      Kram ♥

      Radera
  18. Härliga bilder o god fika ;) är ju aldrig fel hoppas du får en toppen fredag på alla vis kramen fina du

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack Eva, den bästa fredagen till dig med.

      Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥