Translate

.

.

torsdag 10 september 2015

Bebisdröm





 Hade ställt klockan på åtta och sov som djupast, jag tittade ner i mitt knä och där ser jag ett litet bebis ansikte. Det var som om det ville säga mig något men överöstes av larmet till mobilen. Hann bli så berörd att bilden etsade sig kvar när jag raskt fick stiga upp och sätta på kaffe. Jag tror bilden betyder att det kommer att bli en stor förändring men om det skall bli positivt eller negativt det råder vi själva över.

Hur skulle du tolka drömmen/synen?

Skall iväg så därför hälsar jag på de jag inte hinner med nu när jag kommer hem.

Bilden är lånad från nätet.

Go torsdag det verkar bli en fin dag och är redan 15,4 grader.


Kärlek, K ♥

18 kommentarer:

  1. Jag läser det som att du får en gåva.
    Själv drömde jag om flygplan som flög lågt och ville åt mig, lite otäckt, men jag klarade mig.
    En skön dag till dig, det blir en kylig höstdag likt en sommar.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Här har det varit sol och 20 grader, varit ute hela dagen, nu hemma och kroppen intar en vilostund. =)

      KL ♥

      Radera
  2. Tror att det betyder "tur" av något slag, en form av gåva att vänta ,-)
    Ha en härlig dag.
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Har fått två gåvor redan så det kanske var dem då, hi hi hi....

      Kramen ♥

      Radera
  3. Drömmen står nog för något som sker i undermedvetet inom dig kanske... Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var väldigt nära för jag ryckte liksom till där i drömmen.

      Kram ♥

      Radera
  4. Något nytt som ska komma. Kanske en förändring....

    Kram <3

    SvaraRadera
  5. Vet ej --- men kanske den lilla flickan i dig blev synlig ... kramen :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Kan vara så vem vet? =)

      Kramen ♥

      Radera
  6. Jag brukar ofta drömma om saker jag sett på TV och det känns så verkligt ibland!
    Hoppas du får en fin dag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Denna dröm är knepig att tyda, vet inte ens om jag vågar försöka, hi hi....

      Kram ♥

      Radera
  7. Någon drömtydare är jag inte men jag tror att det blir en förändring i ditt liv och kanske spm Gerd skriver en gåva av något slag.
    Spännande värre!
    Önskar dig en fin dag och här i huvudstaden skiner ju solen på oss. Härligt!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vilken dag vi haft, jag har b.la varit en tur i Hagaparken och fikat....

      Kram ♥

      Radera
  8. Jag tror att det var ditt inre barn som ville ha kontakt med dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag som trodde att jag hade en bra kontakt med barnet i mig, ler.....

      Kram ♥

      Radera
  9. Nya spännande saker på G är min tolkning :-) Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det låter inte alls så tokigt, ler... Kram ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥