Translate

.

.

fredag 7 augusti 2015

OS 5.1.1





Godmorgon på er alla solstrålar. 

Sitter och dricker kaffe, solen är uppe och det verkar bli en fin dag.
På måndag verkar livet återgå till det "normala" Semesterfirande är åter på plats på sina jobb, hoppas de känner de haft en fin semester trots vädret.

Uppdaterade min Samsung till OS 5.1.1 nu får vi se vad som sker, det går inte att återställa till den gamla versionen så det är bäst det blir bra.
Enligt vad jag ser nu så ser Apparna ut som vanligt, ligger där jag lagt dem, det jag ser är att jag får gå in och göra några nya inställningar i Google, ta bort vissa bockar för reklam t.ex.


Berättar sen om jag hittar något som kan intressera andra Samsunganvändare som kanske inte har uppdaterat än i väntan på omdöme.

Den bästa fredagen till dig,

Kram, K

22 kommentarer:

  1. Allt sånt är grekiska för mig, kör med betalkort och det enda jag gör är att prata i telefonen ,-)
    Ha en härlig solig dag,Visst är det skönt när solen skiner ,-)
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi hi, pratar du grekiska? =)

      Kramen ♥

      Radera
  2. Jag fick min uppdatering för någon dag sen, och det såg jätterörigt ut, men har fått till det skapligt och blev av med en del jag inte ville ha, så är väl nöjd, tror jag.
    Ska bli hett här idag, får se vad jag orkar med.
    KL <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tror den är okej, men den har ändrat webbläsare till TouchWiz-starts vilket jag inte vet om jag gillar.... hm.. KL ♥

      Radera
  3. Har tyvärr ingen Samsung numera. *snyft* *snyft* Jag var dum nog att skaffa en Huawei när Samsungen lade av. Inget jag kan rekommendera någon att göra, för den har lagt av trots att det inte ens var ett år sedan jag köpte den. Nåja, den fungerade ju inte ens från början. Hoppas din uppdatering blir bra! Kram! <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Den verkar rätt okej.... Så synd om din mobil. =(

      Kram ♥

      Radera
  4. Har samsung galaxy s6 edge o är super nöjd med den :) har haft samsung dom sista mobilerna :) ja solen är framme o varmt är det oxå härligt ...njut av dagen kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det har sannerligen varit en fin och varm dag.... =)
      Kram ♥

      Radera
  5. Det blir säkert bra, och när apparna är där dom ska vara får man vara jätteglad :)
    Jag vill också ha en ny telefon :D
    men mina gamla är ok, jag är nöjd också ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Apparna måste ju vara där dom skall vara annars blir man ju totalförvirrad. =))

      Kram ♥

      Radera
  6. Hoppas det blir bra! Och är bara apparna på rätt plats brukar det fungera :)
    Ha en fin dag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Apparna var kvar där jag satte dem innan uppdateringen så det är bra! =)

      Kram ♥

      Radera
  7. Det där brukar Anders sköta åt mig. Jag är bara en slutanvändare av min Samsung :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Du har det bra du - jag får själv vara min bästa dräng, he he =)

      Kram ♥

      Radera
  8. Har haft Samsung tidigare, men nu har jag en fuckad mobil som bara laggar om man ska använda sig av appar och dylikt. Dålig kvalitet på min mobil helt enkelt. Fredagskram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Appar måste man ju ha, vad är det för konstig mobil du har? =)

      Kram ♥

      Radera
  9. Jag är jag kär i iPhone, fast just denna jag har är jag sur på... den bara bråkar. Samsung förstår jag inte mig på alls, osis när mamma ber om hjälp. :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Berätta vad som krånglar jag kanske kan hjälpa dig.

      Kramen ♥

      Radera
  10. Det samma till dig sså klart även om det är i grevens tid ;-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vi döper om det till lördag så blir det bara.... =)

      Kramen ♥

      Radera
  11. Å ja jag är så ny i detta - men det är ju lite spännande ....
    kramen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Man är så piskad att försöka hänga med i det tekniska.... =)

      Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥