Translate

.

.

söndag 2 augusti 2015

Om lite och ingenting





Veiken kom med en genialisk idé om P-piller till råttor, det tycker jag vore barmhärtigt för oss alla.


Värmde mat i ugnen och bakpappret började brinna, ja bara lite i kanten men iallafall, det kan ju kanske ta fyr ordentligt, eller?



Idag är det lite molnigt och det passar mig bra, skall försöka läsa av vindruvorna, men det är knepigt och förstå vad där står, he he...




Hoppas du har en skön söndag framför dig, idag är det stilla här i stan, rullgardinerna är nerdragna efter gårdagen, en och annan bil på gatan bara trots att det snart är lunch, otroligt det!



Kram, K


12 kommentarer:

  1. Om lite och ingenting kan jag säga att du fick med bra mycket - läsa av en druva ...
    till en läcker frukost!
    kramens druva ...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Du är allt bra snäll du Tove, ler....

      Vindruvekram ♥

      Radera
  2. Jag tyckte du fick till ett långt inlägg av ingenting :)
    Men usch att bakplåtspappret började brinna - det ska det väl inte kunna göra :(
    Tur att det inte blev värre i alla fall!
    Ha en bra dag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Gulliga du, =) Att bakplåtspappret kan brinna är en obehaglig upptäckt, vågar man använda sig av det i så fall?
      En fin söndag och kram ♥

      Radera
  3. Din frukostbild var verkligen läcker och lockande. Jättefint med speglingarna.
    Ja, råttorna kan nog behöva p-piller eller annat för att ha dem i tätbebyggda områden är inte ok. Hälsovårdsmyndigheten borde snarast ingripa!
    Här är det lite halvsoligt och jag har inga vindruvor men kanske dags att köpa hem några och träna upp den språkliga förmågan.
    Trevlig söndag önskar jag.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tror dem är inkopplade men frågan är, vad kan dom göra?
      Vindruvor för den språkliga förmågan? ha ha ha, jag har ätit kilovis och inte har den förmågan blivit bättre för det.... =)

      Söndagskram på dig ♥

      Radera
  4. Det var mycket. Har läst, men är fåordig, för min datorpark strular.
    KL <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vad har hänt med din datorpark? Inget kul när det strular... Datorn jag skriver på ändrar muspekaren helt galet och det kan bli hur fel som helst om jag inte nog tittar efter, vilket jag ibland missar....

      KL ♥

      Radera
  5. Vad fint du lägger upp din frukost! Bloggstylat? :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Fotoshop-frukost, hi hi hi.... =)

      Kramen ♥

      Radera
  6. Jag tror druvan är rädd om livhanken och skickar ut ett nödmeddelande. Men det var väl inte till nån nytta, tror jag... ;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, ja, den gör nog det, men nu är den uppäten så nu har nödsignalerna nått magen. =)

      Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥