Translate

.

.

tisdag 21 juli 2015

Vi har varit på.................






Ingmarsö 





Jag och min USA-väninna åkte ett par dagar över till Ingmarsö, därav mitt obefintliga bloggande.





 Är nu hemma efter ett par härliga dagar med fina samtal, skratt och god mat. Vi har alltid så mycket att prata om och tiden räcker inte riktigt till och snart flyger hon hem igen om några få dagar.

Tyvärr slutade resan inte så bra för min väninna glömde sin ryggsäck på bussen fick jag precis i skrivandes stund veta. Hoppas så att ingen tar den så hon får den tillbaks. Sånt är irriterande......

Skall vila lite sedan tittar jag in till er....


Kram, K



18 kommentarer:

  1. Så trevligt och vilken fin bild på er! :-)

    Hoppas det gick bra med ryggan. Dom allra flesta människorna är trots allt ärliga. Håller tummarna!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vet inte hur det gått, får väl veta under kvällen....

      Kram ♥

      Radera
  2. Oh, Ingmarsö! Vad trevligt! Förstår att ni haft det jättebra! Stockholms skärgård är så fin.
    Hit till Ingmarsö har vi seglat många gånger och jag har fina minnen härifrån.
    Hoppas att ryggan kommer till rätta. Jag tror på positiva tankar.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Positiva tankar tror jag med på, så jag bombar den som hittar ryggsäcken med dessa positiva tankar....
      Stor kram ♥

      Radera
  3. Vilken otur att det skulle sluta så. Hoppas att ryggsäcken kommit till rätta nu. När vi åkte till grannhålan i förrgår så hade en resenär glömt sin väska men den låg kvar och kunde hämtas när bussen körde tillbaka.

    Kram och trevlig kväll!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hoppas det slutar liknande med denna ryggsäck....
      Håller tummarna och får se om jag hör något under kvällen. Hon hade laddaren i ryggan så hon kan inte meddela sig efter batteriet är slut....

      Kram och trevlig kväll på dig med din räkmacketjuv ☺ ♥

      Radera
  4. Vi håller tummarna för ryggsäcken!
    Bodde ni på något vandrarhem på Ingmarsö?

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, vi bodde på övervåningen i ett 1800-tals hus...

      Kramen ♥

      Radera
  5. Så trevligt ni verkar ha haft det! Men otur med väninnans ryggsäck :( Hoppas verkligen det löser sig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hoppas det också, jag berättar hur det gått när jag vet....

      Kram på dig ♥

      Radera
  6. Vilken vacker plats på jorden! Härliga sommarbilder! Så himla lätt det är att glömma triviala saker som packning när man har trevligt. Hoppas det löser sig! Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hoppas också det är någon ärlig som hittar ryggsäcken.
      Flera bilder kommer så småningom... ☺

      Kramen ♥

      Radera
  7. Men vad roligt! Molnen såg lite hotfulla ut, men med rätt sällskap och humör så struntar man i sånt. :)
    Hoppas att ryggsäcken kommer hem igen!

    SvaraRadera

  8. När vi satt på restaurangen och åt kom det riktigt svarta mol så vi flyttade in, regnet pågick medan vi åt sedan blev det fint igen. Snacka om tur... ☺

    Kramen ♥

    SvaraRadera
  9. Åh, vilka vackra bilder, godis för ögat! Och vackra människor på ena bilden, ni ser ut som systrar.
    Badade ni? Så du fick testa mobilen i vattnet?
    Hoppas det ordnar sig med ryggan, det finns tack och lov ärliga människor också.
    KL ♥

    SvaraRadera
  10. Hon har fått tillbaka ryggsäcken, hon fick stå och vänta 1,5 timme. Nu är hon jätteglad. :)
    Vi fann badstranden först idag så vi hann inte med något bad... Men vi se mycket annat... kommer i bloggen..

    Nattkram ❤

    SvaraRadera
  11. Ni hade i alla fall tur med vädret :-) Inget regn!!! Och så fina bilder på Sverige i sommarskrud, lite mer sol vill vi bara ha va?!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vi hade otrolig tur med vädret, när regnskuren kom så hade vi inte fått in maten än så vi hann flytta in, å när vi var färdiga var solen tillbaka..... På fredag får vi SOL och VÄRME ☺

      Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.