Translate

.

.

måndag 13 juli 2015

Vet ni vilka fina juveler ni egentligen är?









Det är helt otroligt, här lägger man in ett inlägg utan något som helst budskap, ändå tittar ni in och hälsar och kommenterar, tänker på handen i förra inlägget. Bara så ni vet, ni är helt enkelt underbara och jag är så tacksam för att ni finns.... ♥

Det verkar som vädret stabiliseras lite denna vecka, man får ta hand om de solstrålar som kommer och det kommer att vara runt 22 grader.

Det bästa från nya veckan önskar jag dig finaste varelse. ☺


Kram, K

36 kommentarer:

  1. God morgon. En stor sol även här. Laddar just nu för att få se på Veteranbilsrally I Vårdkasbacken ett stenkast härifrån. Så vacker Ros och så gott den luktar😊
    Sommarkramen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Men så kul med Veteranbilsrally..... ☺

      Sommar kram ♥

      Radera
  2. God morgon. En stor sol även här. Laddar just nu för att få se på Veteranbilsrally I Vårdkasbacken ett stenkast härifrån. Så vacker Ros och så gott den luktar😊
    Sommarkramen

    SvaraRadera
  3. En helt lugn och mitt emellan dag, solens strålar skyms av ett molntäcke som jag skulle vilja dra undan lite, men men.
    Ha en ljuvlig dag, fina.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Gick nog för högt upp gällande värmegraderna, det ligger runt 19 grader och just nu moln....

      KL ♥

      Radera
  4. God förmiddag! Måndag och sol över Stockholm, härligt. Och att titta in hos dig är alltid trevligt och jag gör det så gärna.
    Jag blir extra glad av din vackra ros.
    Trevlig måndag!
    kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Gomiddag ☺ Du säger alltid så snälla saker. ♥♥♥ ☺

      Trevlig fortsättning på dagen och kram ♥

      Radera
  5. Skönt att höra att vädret ska stabilisera sig :) Och det är alltid mysigt att titta in här hos dig!
    Ha en fin måndag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nja, det jag skrev överensstämmer inte riktigt med verkligheten, det är betydligt kallare och molnigare än vad jag läste att det skulle bli....

      Kram ♥

      Radera
  6. 22 grader låter helt underbart! Här har vi typ 10 grader varmare (minst) och det tar på krafterna och orken...
    :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. 19 grader nu bara, å jag fryser... ☺ För varmt är är inte bra, så hellre lite kallare för då kan man klä på sig.... Kram ♥

      Radera
  7. Sol har jag men inte värmen "ler " Önskar dig allt gott för dagen! Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har varken det ena eller andra just nu, väderprognoserna ljuger för jämnan... ☺

      Kram ♥

      Radera
  8. Kan ju bero på att du är underbar..
    stor sommarkramis

    SvaraRadera
  9. Men nej, inte värme nu... jag ska ju jobba! ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Glöm vad jag skrev, allt var fel.... ☺

      Kramen ♥

      Radera
  10. Jag lyssnar aldrig på några väderprognoser. De har alltid fel.
    En enda gång har de haft rätt och det var när de spådde dåligt väder hela vår semestervecka i Spanien förra året.....
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag slutar att läsa väderrapporterna varje dag, men så glömmer jag mig och läser och luras igen.... ☺

      Kram ♥

      Radera
  11. Det är DU som är den finaste varelsen av oss alla! ♡♡♡
    Du get i alla fall mig jätte mycket positiv energi varje dag! :)
    Stor tacksamhets kram! ♡
    Susanne

    SvaraRadera
    Svar

    1. Du e för go ♥♥♥

      Tacksamhetskram på dig ♥

      Radera
  12. Ja tack detsamma tjejen :) visst är det underbart med bloggen ...jag har hållt på många år & lika underbara är ni alla stor kram

    SvaraRadera


  13. Japp, bloggen har blivit som ett äktenskap, hi hi hi....

    Stor kram ♥

    SvaraRadera
  14. Tack å detsamma säger jag.
    Kram å en jättefin kväll till dig.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Snart godnatt, jösses så tiden går.....

      Kramen ♥

      Radera
  15. Du är en underbart genuin kvinna !!
    Med värme och riktig kärlek till alla
    Stor Kram till dig ❤️

    SvaraRadera
    Svar

    1. Men tack finaste du och du vet vet väl hur värdefull du är?

      Stor kram ♥

      Radera
  16. En underbar bild på rosen!! .. och tack för fina kommentarer i min blogg! Jag ska se till att glömma den eländiga penningaförlusten fort som tusan! men aldrig glömma att avboka ett hotell igen! Häpp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det bästa är att glömma när det ändå är för sent att göra något åt.
      Men jag är säker på att du inte gör om det igen.

      Stor kram ❤

      Radera
    2. Det bästa är att glömma när det ändå är för sent att göra något åt.
      Men jag är säker på att du inte gör om det igen.

      Stor kram ❤

      Radera
  17. God morgon du fina :) önskar dig en solig o fin dag kramen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det blev soligt och väldigt varm här ca 24 grader.... ☺

      Kramen ♥

      Radera
  18. Det samma till dig och tack för denna underbara bild!

    Kram <3

    SvaraRadera
  19. Hi hi ...som en nyutsprungen skär ... juvél är jag -- men inte lika synligt varje dag ...juvélen är ömsom innuti ömsom utanpå ... tacj goa du för omtanken och din fina hälsning som kan återgäldas -
    Juvél kram

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.