Translate

.

.

tisdag 21 juli 2015

Var är vi? :)

8 kommentarer:

  1. Ni är vid det grå bordet. Ser mysigt ut. Blå himmel, wow!
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. ... du glömde att det är grönt gräs också, hi hi...

      KL ♥

      Radera
  2. God kväll!
    Jag harförsökt att kommentera flera gånger undet dagen från min moil, men det lyckade inte.Kryssar där också i namn +webadress. Men nu med datorn ska det väl gå bättre. Vet inte varför det inget fungerar från mobilen för till andra bloggar med wordpress och blogg. se går det bra...
    Jag tror att ni är i skärgården och kanske på något boende där.
    Det ser mysigt ut i varje fall.
    Ha det gott!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hm, irriterande, men jag har inte ändrat på något... Själv måste jag alltid vara inloggad på Google för att kunna skiva kommentarer...
      Du trodde helt rätt... ☺
      När vi åkte ut var jag lite tveksam för vädret, men det blev faktiskt helt okej...

      Kram på dig ♥

      Radera

    2. Hm, irriterande, men jag har inte ändrat på något... Själv måste jag alltid vara inloggad på Google för att kunna skiva kommentarer...
      Du trodde helt rätt... ☺
      När vi åkte ut var jag lite tveksam för vädret, men det blev faktiskt helt okej...

      Kram på dig ♥

      Radera

    3. Hm, irriterande, men jag har inte ändrat på något... Själv måste jag alltid vara inloggad på Google för att kunna skiva kommentarer...
      Du trodde helt rätt... ☺
      När vi åkte ut var jag lite tveksam för vädret, men det blev faktiskt helt okej...

      Kram på dig ♥

      Radera

    4. Hm, irriterande, men jag har inte ändrat på något... Själv måste jag alltid vara inloggad på Google för att kunna skiva kommentarer...
      Du trodde helt rätt... ☺
      När vi åkte ut var jag lite tveksam för vädret, men det blev faktiskt helt okej...

      Kram på dig ♥

      Radera
  3. Ni är utomhus, det är sommar och ni har det bra!
    :-) kram

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥