Translate

.

.

söndag 19 juli 2015

Nu har jag testat Tteoobl vattenskydd..








Nu har jag testat vattenskyddet men bara i diskhon, stoppade i lite hushållspapper som var torrt och fint när jag öppnade påsen. Fotade även med mobilen i påsen och så här blev det, helt okej enligt mig...


Påsen är gjord så man  skall kunna fota annars hade ju det hela varit rätt så meningslöst. Med tanke på att den lyckades fota solen igår så måste det vara en påse, he he...



Ibland får man verkligen valuta för pengarna, den här påsen är suverän om man är på sjön, eller är ute i regnväder och vill fota regndroppar. Den funkar även i snön och man kan ha den runt halsen eller på armen.....




Visar bild igen på den för det finns olika att välja på....



Den bästa söndagen på dig finaste du.


Kram, K


25 kommentarer:

  1. Vilken bra manick super! och snyggt med vitt som du köpt skoj med shopping :) vitt vitt önskar dig en fin söndag kramen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Fin fortsättning på dagen till dig...

      Kram ♥

      Radera
  2. Vilken smart produkt! Fantastiskt att den håller helt tätt :-)

    Kram och ha en härlig söndag du med!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Mycket smart och nästan ett "måste ha produkt" ☺

      Kram ♥

      Radera
  3. Tack för utvärderingen!
    I veckan skall en sådan inhandlas! Verkar helt perfkt. Skall även leta regnkläder som "andas", vilket är en utmaning i sig. Vill helst att de ska vara snygga också.
    Önskar dig en fin söndag, men vädret blir nog piggare på eftermiddagen.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Varsågod, i morgon skall den testas på djupt vatten....

      Kram ♥

      Radera
  4. Tack för ett toppentips!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad bra det är med blonda testpiloter. Nästa gång får du allt prova fem meter under vattenytan. Det ser jag fram emot. Söndagskram Bosse Retsticka.

    SvaraRadera
    Svar

    1. 7 meter under, ☺

      Kram på dig retsticka ♥

      Radera
  6. Får kolla upp detta, verkar hur bra som helst ju!
    Nu kom solen.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Här är solen framme också nu, eftermiddagen har varit fin...

      KL ♥

      Radera
  7. Bra att du testar så att vi vet om det är ett bra köp! :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Japp, nu är det bara att köpa och sen fota fiskarna... ☺

      Kram ♥

      Radera
  8. Den där verkar ju vara toppen! :)
    Kul att du provade den också och kunde rekommendera den till oss andra.
    Tack för det! ♡
    Fin kväll till dig!
    Susanne

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu dyker jag under vattnet ett tag, fotar och har kul... ☺

      Kram ♥

      Radera
  9. Verkar himlarns bra! Du blir väl ordentligt sponsrad? ;-)

    Själv har jag använt min undervattenskamera i ett par dagar nu :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tyvärr inte.... :((

      Kramen ♥

      Radera
  10. Ja, denna regniga sommar behövs det vattenskydd! Vilken bra grej! Å snygga vita prylar du köpt på Hemtex!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tackar, jag känner mig nöjd över köpet... ☺

      Kramen ♥

      Radera
  11. Låter så himla bra!.Jag skulle vilja ha så att jag kan fota i regn. Kram! <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Då skall du köpa denna vattentäta påse.... ☺

      Kram ♥

      Radera
  12. Så bra att den funkade :) Då vet jag det!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nu vet du det, hi hi...

      Kram ❤

      Radera
    2. Ja, nu vet du det, hi hi...

      Kram ❤

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.