Translate

.

.

onsdag 29 juli 2015

Hiss eller diss...






Jag har under en vecka gått och kikat på denna matta, affären skall läggas ner och det som retar mig är att jag får olika prisuppgifter varje gång. Det är som de inte vill sälja mattan för igår bad han mig komma in på eftermiddagen och diskutera med affärsinnehavaren.
Nu skulle jag vilja ha ett omdöme, hiss eller diss...

Detta är ingen äkta matta utan gjort med maskin och priset är överkomligt, men jag vill inte att det skall skilja flera hundra för varje gång jag tittar in till affären..


Just nu molnigt och 18 grader

Önskar dig en fin onsdag och gör ingenting som inte jag skall göra. ☺



Kram, K









21 kommentarer:

  1. Oavsett priset ser det ut att vara en schysst matta! Men tummen ner så klart för att du får olika prisuppgifter på mattan.
    Det säger ju också nästan precis allt om hur tokigt det ofta är i mattbranchen/inredningsbranchen i Sverige på det stora hela... 18 plus hos mig - en blandning mellan molnigt och soligt idag. Inget regn ännu som tur är. Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har nog tappat sugen på mattan vid det här laget..... Kramen ♥

      Radera
  2. En riktigt snygg matta tycker jag :) Men dåligt att de ger dig olika priser varje gång du frågar!
    Lycka till och hoppas du till slut får den till ett bra pris!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Mattan är snyggare i verkligheten, men nu håller jag på att tappa lusten på mattan... Får se vad som sker...

      Kram ♥

      Radera

    2. Mattan är snyggare i verkligheten, men nu håller jag på att tappa lusten på mattan... Får se vad som sker...

      Kram ♥

      Radera
  3. Jag tycker mattan är riktigt fin. Om jag var som du så skulle jag gå tillbaka och lägga mig en del under det lägsta budet du har fått. Typ: Jag tar mattan nu för XXXXX kronor annars kan det vara. Ni vet ju inte själva vad mattan kostar! Lycka till! Kram!
    PS. Om dom ska lägga ner är dom nog tacksamma över att bli av med den! :)

    SvaraRadera
    Svar


    1. Det är precis så jag gör mina affärer, hi hi...
      Nu är jag så osäker på mattan och gillar den inte lika mycket som jag gjorde från början....
      Slutförsäljning kan det stå i flera år, ha ha ha...

      Kram ♥

      Radera
  4. Det är svårt att se av en bild, men jag tycker mattan ser jättefin ut! Knepig prissättning, dock!
    Varför inte gå in igen och ange det lägsta priset du fått och sedna pruta lite och se hur det går?!
    Nyss var solen ute här i Wales, men den försvinner alltför ofta.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vi får se hur det slutar med mattan, förmodligen kommer någon annan annan att gå på den... ☺

      Kram ♥

      Radera
  5. Otroligt snygg matta! Om du får olika prisuppgifter varje gång, innebär det att du måste kunna pruta. Det hade jag försökt med. Kram! <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag blir lite snurrig, för sista gången jag var inne och tittade på mattan var inte den gula färgen riktigt densamma, men det kanske och troligtvis berodde på mig... Är tveksam...

      Kram ♥

      Radera
  6. Den är inte min stil, men i rätt hem med rätt möbler till så kan den bli riktigt fräck!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag hade tänkt till sovrummet... Kram ♥

      Radera
  7. Den är färggrann men ändå behaglig matta säger jag som inte är så förtjust i mycket färger och mönster.
    Håll fast vid det lägsta priset du fått - har de sagt det så har de ju.
    Lycka till!
    kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Har inte gått ner till affären idag, känner för tveksam och inte riktigt på mitt bästa pruthumör.... ☺
      Kram ♥

      Radera
  8. Oj då, det låter ju lite märkligt - att priset skiftar varje dag, ungefär som folks humör? :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Dom har utförsäljning 40-60-70% och priserna varierar efter deras humör, nu regnar det så då går jag inte dit för då är det säkert påslag med 90% ☺

      Kramen ♥

      Radera
  9. En klar hiss så begär ett definitivt pris också! Googla på nätet för att se om du kan hitta ett ordinarie pris om du inte redan vet det.

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har Googlat runt men inte hittat någon som ens påminner om den här mattan...

      Kram ♥

      Radera
  10. Låter som SJ's prissättning. Den blir jag inte heller klok på! Många kloka kommentarer ovan. Och visst är mattan en hiss! Det är prissättningen som verkar diss :-/

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.