Translate

.

.

onsdag 8 juli 2015

.......






Fåglarna flög läskigt lågt i går, var nästan nere i mark nivå, obehagligt att behöva ducka när den kommer är dom många så får man duka många gånger. Duck, duck... ☺





Frukost, ägg och skinkmackor med flingsalt.

Idag har jag träningsvärk, igår körde hon så hårt med mig att jag ett tag undrade om jag tränade inför landslaget av något slag. ☺ Fast egentligen är det ju armen som skall tränas men nu fick alltså hela jag mig en omgång.


Vill ni veta vädret?

Regn och rusk och 16 grader!





Kram, K



35 kommentarer:

  1. Sol och 20 grader här så förhoppningsvis hinner jag njuta av det en liten stund!

    Kram och ha en härlig dag trots vädret <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Njut, solen är en färskvara, hi hi....

      Kramen ♥

      Radera
  2. Oj det var värst! Fålarna flög lågt? Var det femte fålen Apelgrå, eller? :-D

    Vaddå? Ordmärkare?? Jag???
    ;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack sötnos, nu kom g:et på plats! ☺

      Kramen ♥

      Radera
  3. Samma väder. Som du.
    Många fåglar som flyger lågt här med.
    KL ♥ och den bästa dagen till dig!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vilken dag, nu har jag suttit framför denna dator sedan åtta på morgonen, 3,5 timmar, men ute regnar det så vad gör det? KL ♥

      Radera
  4. sv: Haha! Jag hade VISST en tallrik. En svart skiffersak som försvann mot underlägget :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej, det hade du inte, kanske har du lagt dit den senare... ☺☺☺

      Kramen ♥

      Radera
  5. Med det här vädret idag kan du stanna inne med gott samvete och vila din onda kropp! :)
    Kram! ♡

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tänder ljus och har satt på musik, trivs som fisken i vattnet. ☺

      Kramen ♥

      Radera
  6. Regn, mulet och 15 plusgrader i Skellefteå.Det har hänt att fåglar "fiskmåsar" flugit runt skallen på mig - de brukar flaxa och ha sig. Rena rama Hitchcockfilmen! De har ingen som helst respekt för folks personliga space de där fåglarna. " ler" Sommarkram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag tänker lätt Hitchcockfilm när jag ser fåglar, vem vet, en dag kanske de anfaller? :O

      Kramen ♥

      Radera
  7. Den där fiskmåsbilden gillade jag skarpt :)

    Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack, undrar vad den tänker där den sitter och kollar in i lägenheterna? ☺

      Kramen ♥

      Radera
  8. Här har vi många fiskmåsar men behöver inte ducka ,-)) som tur är.
    Vädret ja, fy! Nu får sommaren komma tillbaka! Fort!
    Frukostmackan ser ju vansinnigt god ut ,-)
    Ha det fint nu ,-)
    KRAM Primrose -)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Är du extra liten? fniss.... :))) skojjar bara...

      Kramen ♥

      Radera
  9. Här hänger regnet i luften, så snart brakar det nog lös :(
    Ta det lugnt med träningsvärken idag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är rätt skönt med träningsvärk, speciellt när man vet att det inte blir många knop gjorda i regnet... ☺

      Kramen ♥

      Radera
  10. Uscha för träningsvärk. Då får du träna mera *blink blink*
    Då har vi samma väder.
    Duck Duck........

    Kramkram.

    SvaraRadera
  11. Måsarna är ena obehagliga dykare när de har ungar. Träna på!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Men det verkar som dom har ungar överallt. ..

      Kramen ❤

      Radera
  12. Om du har träningsvärk så vet du att du har gjort något, förhoppningsvis, bra! Hoppas att din arm snart blir bra! Kramar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Träningsvärken är borta . :)
      Jippie!
      Kramen ❤

      Radera
  13. Fåglarna flyger lågt här också. Uj, uj, uj! Håll i hatten!
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Har fått för mig att fåglarna bli allt mer närgången mot oss.... hoppas jag inbillar mig...
      Kramen ❤

      Radera

    2. Har fått för mig att fåglarna bli allt mer närgången mot oss.... hoppas jag inbillar mig...
      Kramen ❤

      Radera
  14. Jag har börjat vant mig vid lågt flygande fåglar, varje vår när svalorna flyttar in i våran ladugård är jag livrädd :)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du har hjälmen på när du går ut, Huuua. .. :)

      Kramen ❤

      Radera
  15. Äggmacka är smarrigt!
    Undra om stekt mås är en delikatess med? ;)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Måsägg, kanske? :))

      Kramen ❤

      Radera
  16. Vädret är skit flåt ... Rent ut sagt
    Men man kan vara inne och mysa med gott samvete om man dka vara positiv ;)
    Hur mör kroppen efter passet igår , tycker du e grym dom jobbar på med armen ..
    Du fåglar är fina på LÅNGT håll ...
    Kramisar till dig finaste ....❤️

    SvaraRadera
    Svar

    1. På låååångt håll kanske... ☺☺☺

      Kramisar ♥

      Radera
  17. Inte kul att vara fågel då det regnar så mycket. Alla insekter är väl så nära marken så de börjar väl snart att springa istället för att flyga...
    Ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, ja det kanske de gör.... ☺☺☺

      Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.