Translate

.

.

tisdag 9 juni 2015

Nu får vi se om det blir några pengar, ha ha...






Gick ner till Rålambshovsparken en stund och promenerade längst vattnet en bit...


Badade ej...☺



Skumt tomt på restaurangen, men längre ner sitter det några och njuter..


Men innan promenaden var jag till Nordea, träffade en kille som måste gått en charmkurs, rolig och trevlig.  Han talade om för mig att summan var inte bara dragen en gång utan två, så nu skall jag ha det dubbla beloppet tillbaka, detta hade jag inte märkt. Gjorde en reklamation på plats och de skulle skicka mig ett sms hur det går.... Kom det inte in några pengar till mig så skulle jag komma tillbaka, då sa jag att i så fall kom jag att bjuda på beloppet för nu ville jag ha detta ur världen.







Solen skiner och just nu är det 19 grader.


Kram, K


 ♥



22 kommentarer:

  1. Ditt meddelande om Nordeas bemötande och de sköna bilderna från din dag känns ju goa att läsa en eftermiddag som denna! :-)
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Idag har det gått i ett, är så uppe i varv att det är svårt att sitta still och i morgon ar det fullt med annat.....

      Kram på dig ♥

      Radera
  2. Nu har du verkligen fått till sköna gröna bilder, ögon känsliga för grönt, slog det mig, med en gång...
    Så bra, du fixar biffen.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vet du idag tyckte jag inte att jag såg riktigt när jag fotade, vet inte om det var ögonen eller solen som spökade... Har gjort det jag skulle men om det blir resultat det visar sig snart...

      KL ♥

      Radera
  3. Charmiga killar och väntan på pengar låter spännande. ;-)
    Kramelikramen ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Båda är uppskattade, ha ha ha...

      Kramen ❤

      Radera
  4. Det är alltid bra med med pengar. Hoppas att dom har trillat in på ditt konto nu! Kramar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Dom kommer när dom kommer, nu hoppas jag hela historien inte upprepar sig...

      Kramar ❤

      Radera
  5. Ja se pengar.......Ja se pengar......tralala.....

    Men du.....vilka fina bilder du har tagit. Naturbilder är så fint tycker jag.
    En skön en kväll to you.
    Kramkram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var gott med en promenad och lite sol idag. Kramen ❤

      Radera
  6. Vad bra att de inte dragit för lite så att du skulle punga ut med pengar ;-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Undrar om jag skall be om ränta från Nordea, hi hi hi...

      Kramen ❤

      Radera
  7. Det brukar ordna till sig och det hoppas jag att det ska göra för dig med!

    Vackra vyer från din promenad :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Efter allt arbete med detta så borde jag be om skadestånd. He he...

      Kramen ❤

      Radera
  8. Vilka härliga bilder från dagen med det fina vädret! Hoppas det blir fler så här fina dagar.
    Jag får sådan sommarkänsla när jag ser din bild från Kungsträdgården upp mot Operan. Det känns nästan som jag sitter där och njuter av att titta på människorna och av att äta en god glass :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, bilden i Kungsträdgården tog jag i april...

      Hoppas vi får många soliga dagar nu..
      Kram på dig ❤

      Radera
  9. Vilka ljuvliga bilder, ser helt underbart ut!

    Kram Fru P

    SvaraRadera
    Svar

    1. Igår var det en härlig dag, idag är det bara halvsoligt....

      Kramen ♥

      Radera
  10. Vilka fina bilder:) I like! Nu kan du bara vänta och se när och om du får igen dina pengar, vilket du borde få, annars vore butiken allt bra fräcka av sig om de började strula med dig. Igår hade jag uppehåll med regnet hela dagen där jag bor , lite sol och en massa blåst. Inte alls så varmt. Just nu i denna stund är vädret mulet, regntungt och trist i norr :( Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vädret är ännu sämre där i norr, eländes elände.... Kram ♥

      Radera
  11. Tack för trevliga och vackra Stockholmsbilder! Känner igen mig i dessa trakter.
    Mn så tomt det var! Kanske var inte vädret på det soligaste humöret för dessa soliga dagar brukar det var svårt att få en plats här på serveringarna.
    Skönt att du träffade på en trevlig bankman och ännu bättre vore det om pengarna snarast var tillbaka på ditt konto. Hoppas det löser dig!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag blev paff över hur tomt det var, antingen har folk gett upp och åkt bort, annars vet jag inte....

      Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥