Translate

.

.

onsdag 24 juni 2015

Mia Skäringer - Halleluja









Detta framträdande med Mia Skäringer vill ni inte missa, helt fantastiskt!


Idag hos sjukgymnasten kom ett sms från min tandläkare där det stod: Är du på väg?
- Vad tusan är nu detta? Det är ju i morgon! Jag ringer upp och det visar sig att det är jag som inte läst det nya meddelandet så noga och det var idag, men hon hade tid och var snäll och väntade på mig och jag kom en timma senare än beräknat, stressad med en vansinnig blick tog jag mig snabbt från Odenplan till Östermalm. Nu är det fixat och jag är 780 kr fattigare.

Gick hem och nu har jag fått motion för en hel vecka framåt.

Hoppas du lyssnade på Mia?


Kram, K

19 kommentarer:

  1. Oj vilken stress... Jag blir stressad bara av tanken på tandläkaren, så vad ska inte du ha blivit?

    Jag lyssnade inte nu, men har lyssnat tidigare - underbar, vad duktig hon är! :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ny dag utan stress har jag tänkt, men man vet ju aldrig vad som ligger och lurar.... ☺

      Kramen ♥

      Radera

    2. Ny dag utan stress har jag tänkt, men man vet ju aldrig vad som ligger och lurar.... ☺

      Kramen ♥

      Radera
  2. Jag blev helt förvånad när jag hörde henne från Liseberg! Hon är suverän den kvinnan!
    Jag gjorde samma bravad som du förra veckan. Tog fel på dag. Det är inte utan att man skäms. Du fixade ju det lilla misstaget galant! Kramar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag blev också förvånad över att hon kunde sjunga också.... Detta med dagar blir allt snurrigare....

      Kramen ♥

      Radera
  3. Du fick det stressigt där ett tag :) Lite motion skadar ju aldrig, hihi... Jag såg också när Mia sjöng. hos Lotta Visste inte ens att hon kunde sjunga, Vackert var det! Hon sjöng ju även en låt av Håkan Hellström (Du kan gå din egen väg) som hon oxå sjöng fantastiskt bra tyckte jag. :) Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, när sms:et kom så var vi precis klara och skulle boka in nya tider, alltid när man får så där bråttom så står det folk, bilar och allt möjligt i vägen för en... ☺

      Kramen ♥

      Radera
  4. Jag gillar henne som skådespelare men hade ingen aning om hur hon sjunger! Från klarhet till klarhet :-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Från klarhet till klarhet... ☺

      Kram på dig ♥

      Radera
  5. Sådan stress! för att få betala så mycket hö hö ;) hoppas tänderna var fina *skratt*

    Jag vill ha Svenska Jordgubbar absolut! här i affären fick man köpa en hel låda 10 liter Belgiska för 80 kr i helgen, jag köpte inte! jag köper allt jag kan av ekologiskt & Svenska grönsaker & frukter, & allt annat åxå som går -eko- så känner jag ;)

    Önskar dej en fin fin torsdag! *hjärta*

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nåja, tänderna är likadana, ha ha, men fyllningen blev bra!

      Jag har ingenting emot svenska gubbar om de är fina, allt som är fräscht äter jag. (nästan allt)

      Kramen ♥

      Radera
  6. Har lyssnat igen! Såg henne på "Lotta på Liseberg", men hade inte sett henne som sångerska tidigare. (Annars är Peter Jöhback min favorit till denna låt, dock med annan text och på engelska)
    Vilken dag du fick! Tur du är vältränad och mer tränad blir du. Här kan man tala om att ha bollar i luften och utan att tappa dem.
    Men allt ordnade sig.Att du nu behöver semester är en helt annan sak...
    Kramar från mig som ständigt har ledigt...Nåja, en sanning med viss modifikation.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Så vältränat vet jag inte, men nog var jag inne i ett energistinn som hjälpte mig på vägen, hi hi... ☺

      Nu kommer jag att få det lugnt en vecka sedan är det kört igen. Är fortfarande så uppe i varv att det är svårt att varva ner, det blir för många intryck på en gång....

      Kram till dig goa Ditte ♥

      Radera
  7. Visste inte att hon sjöng så bra.
    Mia Skäringer är en fantastisk människa.
    Varm och naturlig.
    Henne gillar jag skarpt.

    Kramkram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej, snacka om att bli tagen på sängen, jag trodde hon skulle skämta, men där fick jag lång näsa....>>>

      Kramen ♥

      Radera
  8. Jag gillar Mia skäringer och har hört henne sjunga några gånger tidigare....Jättebra!
    Men vilken tur att tandläkaren hade tid att vänta på dig. Ja, ibland kör det ihop sig och man vet inte riktigt hur man har det!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu hade jag allt tur och har man tur så behöver man inget förstånd, ha ha ha.... ☺

      Kramen ♥

      Radera
  9. Åh hon är en som jag gillar väldigt mkt :) får mig alltid att skratta älskar henne :) bra val du ;) kramen

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.