Translate

.

.

torsdag 25 juni 2015

Hjälp mig jag vill inte ha det så här...






Köpte dessa sköna dojjer när jag var inne i stan igår, väldigt sköna att gå i och inte helt platta...




Nu har det börjat komma in bilder som jag inte vill ha när jag laddar in foton från min Samsung in till datorn, om någon vet hur jag kan stoppa detta vore jag tacksam, har varit med om det tidigare på mina andra Samsung och då har jag nästan slutat ladda ner bilder med dem.




Många kanske vill ha dessa men jag vill det inte..




Idag är det molnigt och det är skönt, jag tar det lugnt och bara går och pysslar.


Kram, K

30 kommentarer:

  1. Men du fick ju nytta av en av dom där bonusbilderna i det här inlägget i alla fall? ;-)

    Nejdå, låter väldigt irriterande. Själv hämtar jag bilderna från telefonen via "molnet" och då väljer jag bara dom bilder jag själv vill ha :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Men jag ville inte ha dem, de var inte de enda det kom en hel radda med olika bilder, grrr....

      Kramen ♥

      Radera
  2. Jag förstår inte vad du menar? Var kommer bilderna ifrån från början? En fråga... var har du köpt dessa fina dojjor? Vill ha... NU!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Skopunkten, de kom in igår!

      När jag tar bilder med min telefonen och laddar in dem i dator med sladd då kom det en hel radda med bilder som jag inte ville ha.... Kramen ♥

      Radera
  3. Hmm, det där med bilderna har hänt min man också. Använder du kabel eller Bluetooth? Det där går att lösa.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag laddar in med kabel.... Kramen ♥

      Radera
  4. Ingen aning. Men skorna ser sköna ut.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack de är riktigt sköna och glada. ☺
      Kramen ♥

      Radera
  5. Hmmm.......tur att det bara var snälla bilder ��
    Men det går nog att lösa.

    Kramkram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Spelar ingen roll, jag vill inte ha in något som jag inte själv valt!!!! ☻

      Kramen ♥

      Radera
  6. Konstigt aldrig hört om ?? Har du hittat problemet ??
    Men snygga skor har du hittat :)
    Hoppas din torsdag eftermiddag /kväll blir bäst
    Kramisar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nä, försökte nu att bara knäppa en bil och ladda in då kom inte dess objudna bilder med....

      Kramisen ♥

      Radera
  7. Säger som tant glad, snälla bilder.. Kunde varit värre
    kramis

    SvaraRadera
    Svar

    1. Men det är inte bara en och två det är en hel radda med bilder....

      Kramis ♥

      Radera
  8. Trist med bilderna! Kanske värt besväret att gå till butiken där du köpt telefonen eller till den butik där du har ditt abonnemangför att få hjälp. Verkar oneklingen mysko!
    Dina skor är jättesnygga, bra köp och de och sulle helt klart även passa mig.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej, jag tror inte det är telefonen utan det är något annat. Undrar om det inte har med att göra var jag lägger in mina bilder.... Måste studera detta med mappar lite mer noggrant när jag hinner...

      Kramen ♥

      Radera
  9. VA? Jag har iPhone och fattar ingenting. Jag är en teknisk idiot! Däremot gillar jag dina skor. Dom ser verkligen sköna ut! Kramar

    SvaraRadera
    Svar

    1. På min iPhone händer aldrig detta men på Samsung gör det det, jag får luska runt och se om det kan ha med några av mina inställningar att göra...

      Kramen ❤

      Radera
  10. Det har aldrig hänt mig!
    Låter skönt att ha en pyssel dag hemma!
    Hoppas du har njutit av den! :)
    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har du Samsung?
      Det blev inte så mycket pyssel utan annat kom iväg. ..
      Gör ett nytt försöka morgon.. :)

      Kramen ❤

      Radera
  11. Står också som ett frågetecken? Jag har en Iphone och fattar inte heller någonting?!

    SvaraRadera
    Svar

    1. På min iPhone händer aldrig detta bara på Samsung.... Kramen ♥

      Radera
  12. Svar: Nu skrämde du mig. Jag vet att jag läst och godkänt din förra kommentar och kunde inte heller hitta den. Jag letade lite och såg att du hade kommenterat bilden från Mariestad. Klicka på den bilden och du hittar din kommentar där! :) KRam

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, ingen fara, huvudsaken är att du fick den... ☺

      Kramen ♥

      Radera
  13. Du kan ha ett virus i mobilen då körs vissa skadliga program i bakgrunden och laddar hem oönskade filer . Har du dropbox ? Du kan i den mappen som exempel samla alla dina bilder och du kan lättare dela med dig till andra sen utan att andra bilder eller dylikt följer med. Tjänsten kan laddas ned i mobilen också. Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur blir jag av med det om det är virus?
      Menar du spara bilder i molnet? Idag går dem bara till galleri...
      Har inte hunnit göra så många val än. Tips?

      Kramen ❤

      Radera
    2. Hur blir jag av med det om det är virus?
      Menar du spara bilder i molnet? Idag går dem bara till galleri...
      Har inte hunnit göra så många val än. Tips?

      Kramen ❤

      Radera
    3. Bästa skyddet mot skadliga program på mobilen är att installera ett bra antivirusskydd.Det finns från de större säkerhetsbolagen som McAfee men även telia och Norton Mobile Security skyddar din iphone...

      Jag menar att du kan lagra filer i molnet (dropbox) så att du kan komma åt dina data från olika enheter. Då kan du hämta filer från valfri enhet när du behöver dem och ha en säkerhetskopia på internet, ifall något skulle hända din lokala hårdvara.som exempel

      Radera

    4. Har du virusprogram i din telefon? Måste titta på detta med dropbox, molnen och allt vad det är....

      Tack för att du leder mig i virusvärlden, hi hi hi...

      Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥