Translate

.

.

fredag 12 juni 2015

Först visar jag lite oskyldiga blommor senare kan din fantasi spela dig ett spratt, hi hi....










Ja, det blommar fint överallt...



Knopparna är inte så dumma de heller..


 Detta är så himla sött... ♥


Det är fredag och det firar vi väl? hi hi...☺






Rapport från ortopedbesöket, armen läker fint och minst 1,5 år träning hos sjukgymnast får jag räkna med....

Denna vecka har varit en helt galen vecka där allt skulle göras, inbokningar hit och dit, jag blev så stressad att jag till slut inte visste var jag var eller var jag skulle eller var jag var och hos vem,,,

Idag fortsätter det, börjar med labbet för att ta prover, sist jag tog prover där för två år sedan så stack sköterskan mig så illa att hela armen var blå och jag såg hemsk ut, slarvigt,
medan andra stuckit mig så fint att det inte synts ett enda litet märke efter.
Varför är det så olika? 


Den bästa fredagen och ta gärna med dig "citronerna" he he.... ☺



Kram, K




24 kommentarer:

  1. Ha ha ja som det kan bli va :/ ja hemskt att bli blå pga stick som blir fel ...ha en fin dag kramen

    SvaraRadera

  2. Har varit och tagit provet, bad henne sticka bra och denna gång syns det ingenting efter nålen.... ☺

    Kram på dig fina... ♥

    SvaraRadera
  3. Goförmiddag! Det pressar på ute, har suttit på balkongen med solskyddsfaktor på ;)
    Vilka godingar till citroner, haha,, jag har ingen fantasi...
    Inte ska man behöva bli blå av stick, men jag har faktiskt varit ute för det, en som testade väl 14 ggr, men det var i min ungdom, och jag vågade inte säga ifrån då.
    Ha en fin dag, KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu är allt avklarat och jag har även fått en stund i solen, nu skall jag äta lunch, torskrygg med grönsaker...

      KL ♥

      Radera
  4. Skönt att armen läker bra!
    Haha! Men du skulle ju hängt en hatt över citronen för att dölja den ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Så du hade fått något att lyfta på? hi hi hi....

      Kramen ♥

      Radera
  5. Vackra blommor, den sista bilden var ju lite rolig :)

    Vad har du gjort med din arm? :( Ja det var otur hon bröt det, men det kunde gått så mycket värre så vi får vara "glada" för det gick så pass bra.

    Ja det där med blodprov, det är verkligen olika. Hoppas det går bra idag!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag bröt den i början på året, halkade hela axeln intryckt....

      Sticket gick bra ingenting syns.... Bäst för henne annars hade jag dragit henne i örat... ☺

      Kramen ♥

      Radera
  6. Ja, det tar sin lilla tid för armar att läka men så länge det finns hopps å är det ok att kämpa på!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Solig och väldigt varm kram ♥

      Radera
  7. Skönt att din arm gör framsteg! Förstår att du jobbar för att få den i form igen.
    Skönt att du nu hamnade hos en bra stickperson. En del "stickare" tror jag, precis som i de flesta jobb, har mer fallenhet än andra. Jag brukar också bli blå, men oftast får "stickarna" inget från armen så översidan på handen brukar går bättre. Men blå blir jag.
    Vackra blommor och personliga citroner. Speciell form!
    Trevlig fredag önskar jag dig och utan stress.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Idag syns ingenting ett hon fick efter sticket, jag sa till att jag inte ville bli blå som förra gången och tittade hon lite konstigt på mig, undrar varför? ☺

      Kram på dig fina ♥

      Radera
  8. Haha, moder natur kan ibland skoja till det. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Moder natur har humor. :))

      Kramen ❤️

      Radera
  9. Suga citron måste bli oerhört beskt i munnen, men variation kan ju förnöja, hi hi... Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Surt sa räven..... :)))

      Kram ❤

      Radera
  10. Lite fredagsbus i den sista bilden! ;)
    Önskar dig en jätte fin helg.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Du har fel, de första var bus och den sista var på största allvar, hi hi.. :))

      Kram ❤

      Radera

    2. Du har fel, de första var bus och den sista var på största allvar, hi hi.. :))

      Kram ❤

      Radera
  11. Haha!!! Coola citroner :-)

    Hoppas verkligen att det går fortsatt bra med armen!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det går framåt och den är nästan läkt, men jag kan ännu inte fixa håret eller göra något med armen ovanför huvudet...

      Kramen ❤

      Radera
  12. Ha ha jag hoppar direkt på citronsnopparna till fredagsmyset! .... Makelös som jag ju är - men vete fan om jag vill ha surisar - och två - nu är förrvirringen total hihi... se men inte röra får det bli!. Samma fågelhus fast i vitt har jag och det gömmer sig just nu i spirean som blommar mycket i år! De senare åren blir jag blå ofta av provning, hur skicklig provtagaren än är. Ont gör det också, mer än förr. Åldern tänker jag ? :-)
    Fredagskram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi hi, du är allt bra rolig du... :)))
      Idag syns det inte ens att jag blivit stuckit, men så sa jag till också...

      Citronkram ❤

      Radera
  13. Hahaha.......du rolig du.
    Härliga fina bilder.
    Ha en skön lördag nu.
    Kramkram

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.