Translate

.

.

tisdag 23 juni 2015

Fönstertittare...











Vem är det som kryper utanför mitt fönster? Visst är det en fästing? 
Vilken himla fart den klättrade uppför fönstret, jag rusade efter kameran och hann precis få ett någorlunda bra kort.....  Förstorade upp den så mycket jag kunde så därför ser man inte ut...










Jag är supertrött, på något sett har livet gjort att allt gått så fort på sista tiden, jag har varit inbokad på det ena och det andra stället, igår förlorade jag en fyllning i tanden så nu fick jag den enda tiden som fanns innan augusti för att åtgärda det. Men jag får vara glad att jag fick tid och slipper vänta till efter sommaren. Förresten, varför händer allt precis innan semester eller gud förbjude på semestern?

Jag skulle bara vilja ligga och flyta i vattnet precis som svanen.



Kram, K




20 kommentarer:

  1. Ibland rusar livet bara iväg för en period och man hinner inte riktigt med. Maken och jag pratade om semestern i gårkväll och den har kommit närmare än jag trott. Det har varit så mkt på jobbet att jag inte reflekterat över det. Kanske är det de grå vädret som gör att man inte riktigt fattat att det faktiskt är sommar?

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, tiden rusar verkligen iväg.... Man har längtat efter sommaren och nu när den är här så märker man inget av den, hm.... Kramen ♥

      Radera
  2. Usch ja, visst ser det ut som en fästing! Inte ska de krypa på fönstren heller - fy! Kram! <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tror den kommer från träden utanför.... Kram ♥

      Radera
  3. Fästingar är verkligen inga trevliga små kryp, tur den satt på utsidan!
    Och visst rusar tiden iväg...Var tar den vägen?
    Bra att du fick tid hos tandläkaren så det blev fixat :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Fästingar är en av de små rackarna som jag är liv rädd för..... Ja, det var tur att jag fick den sista tiden innan semestern.... Kramen ♥

      Radera
  4. Uschanimig... Tandläkaren. Jag avundas dig INTE! Men tur att du fick en tid i alla fall!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ingen fara, det är bara en fyllning, känns ingenting.... ☺

      Kramen ♥

      Radera
  5. Usch ja inget som gillas men ett måste :( ...ja flyta hade varit skönt :) ha det gott goding kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha det så gott du kan du med...

      Kramen ♥

      Radera
  6. Intressant med en fästing på fönstret! Skönt att den inte kom in!
    Fästingar har sedan länge fattat tycker för mig och dras till mig som en magnet. Och jag avskyr dem!
    Trist med tandis, men bra att du ändå får tanden åtgärdad nu och kansk ekann de sedan lägga dig i vattnet och flya som en vacker svan.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu får man vara försiktig när man vädrar, kanske jag jag stå vakt när jag vädrar, hi hi hi....

      Kram på dig ♥

      Radera
  7. Håller med dig! Ibland känns det verkligen som om livet håller på att gå en förbi. Dagarna bara swischar förbi liksom. Och visst har det hänt mig att nåt har behövts åtgärdas på grund av att det gått sönder då det varit semester och allt är sommarstängt - då har jag snällt fått vänta tills sommaren är över... Ghaaaaahhh liksom! Sommarkram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vi blir inte yngre den saken är klart. (tyvärr) ☻

      Sommarkramen ♥

      Radera
  8. Trist med tanden. Det tycks aldrig vara "bra" att bli sjuk eller behöva söka tandvård på sommaren. Försök skölja med något bakteriedödande under väntetiden. Kram Bosse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen fara, jag skall dit på torsdag... ☺

      Kramen ♥

      Radera
  9. Ja, lite flow skulle man vilja ha och tandläkarbesöket om några veckor förtränger jag just nu. En sak i taget...

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. En sak i taget, klokt.... ☺

      Kram på dig ♥

      Radera
  10. Hoppas att du snart får vila ut... härlig bild på svanen.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Imorgon skall jag vila........................... ☺

      Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.