Translate

.

.

söndag 7 juni 2015

Era - Gregorian












Ett fantastiskt klipp och man vill flyta bort från väder och vind!

Är det oförskämt att lägga in ett inlägg utan att skriva något? Ha ha ha, jag kände jag ville lägga in denna videos men sedan fanns det inte mycket mer att säga.






Men nu lossnade det fast orden som följer är en klagan...







Jag har lite ont i ett öra och  lite annat,  jag har försökt i snart tre veckor att komma till en läkare men inte lyckats få tid än. Antingen har hon inte varit där annars har den som har svarat lovat att lämna ett meddelande, men glömt bort det. När jag gick in på deras sida för att boka en tid så stod det att sidan kunde varit hackad.

Fattar ingenting, jag som är frisk annars och går nästan aldrig till läkare blir totalförvirrad, irriterad och arg. Är det så här? Vad är det som händer?


Grått väder, ont öra och trött....


Kram, K






18 kommentarer:

  1. Goförmiddag! Underbar video.
    Klaga får man då det inte fungerar. Men ibland känns det som om folk tror man är otacksam gnällmåns då, haha.
    Här är grått men till em kommer nog Fru Sol en sväng. Dubbla lager kläder på.
    Inatt vaknade jag av sjukdomskänsla, tog en Echinacea, nu bättre.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Vissa saker fungerar inte, jag är inte van vid läkarbesök så saker förändras hela tiden....

      KL ♥

      Radera
  2. Ajdå... Hoppas du får en tid och hjälp snart!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Läste om öroninflammation och det kan tydligen gå över av sig själv, om man står ut med att huvudet exploderar först vill det säga....

      Kram ♥

      Radera
  3. Inlägget kan ju säga det du tänker/känner/funderar på/önskar etc....

    Hoppas du får hjälp med örat snart - men vården i Sverige fallera tyvärr (detta utesluter inte trevliga och bra läkare och annan bra sjukvårdspersonal)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, vi får se.... Kramen ♥

      Radera
  4. Inget vidare med öronont :( Hoppas du får en tid så du blir hjälpt!
    Ha en fin söndag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu har det onda spridit sig neröver halsen och det gör ont att tugga och svälja, f-n oxå! ☺

      Kram ♥

      Radera
  5. Så irriterande! Hoppas du får en tid snabbt nu.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Grrrr................................................... Irriterande minst sagt..

      Kram ♥

      Radera
  6. Klaga får man. Hoppas det onda går över. Inge roligt detta inte.
    Härlig video.

    Soliga kramar från mig !

    SvaraRadera
    Svar

    1. Fru sol, det onda kommer aldrig att gå över det kommer att plåga mig för resten av mitt liv. ☻

      Kramen ♥

      Radera
  7. Hmmm jag vet att jag skickade en kommentar, men sidan blinkade till och jag vet inte om du fick den!!!! Videon är riktigt läcker! Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Så var det nyss för mig också när jag svarat på en kommentar den bara försvann ut i timma intet...

      Kramen ♥

      Radera
  8. Tack för videon! Häftig, vacker och stämningsfull.
    Inte alls bra med besvär i örat och riktigt dåligt att du inte får en tid. Vet att det ju finns "drop in" mottagningar, Cityakuten, kanske kan det vara ett alternativ. (På vår vårdcentral kan man komma varje dag mellan 8-11 och få hjälp utan tidsbeställning, vilket är jättebra. Och vill man boka tid så ringer man och en sköterska ringer upp ett bestämt klockslag. Smidigt värre.)
    Önskar att du snart får hjälp.
    Kram!

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar


    1. Jag läste lite om det och det står att det kan gå tillbaka av sig själv, så nu hoppas jag på det. Ett par dagar väntar jag annars tar jag akuten.... Kram på dig fina ♥

      Radera
  9. En får både lägga en lyssnarlänk utan text och klaga!
    Jag lyssnade en stund bara idag för jag har redan haft silencemusictime, men hann se och höra så jag förstod ... en läkartid som sagt.
    Tröstekram o kryakram

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.