Translate

.

.

lördag 13 juni 2015

Bröllop



Vackert bröllop





Var inne i stan idag, men såg till att jag var hemma till bröllopet, man ser ingenting där på gatan och på själva bröllopet var jag inte bjuden, tror de bara glömde bort mig, hi hi hi....




Idag var det så varmt att min telefon lade ner, rutan var svart och död, jag försökte ladda men inget hände, var tvungen att kyla ner den innan den ville laddas, nu fungerar den fint.
Men ärligt, skall inte mobilen klara 27 graders värme?




Kram, K







10 kommentarer:

  1. Jag fick inte heller någon inbjudan. Dom gör inte sitt jobb i Stockholm. Bröllopet var i alla fall fint!
    Att telefonen kan gå varm har jag hört, men aldrig att den slocknat då! Kramar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Bröllopet var så fint och nu fortsätter bröllopsfesten. ☺

      Kramen ♥

      Radera
  2. Ett vackert och mycket modernt bröllop! Jag gillade när vigselakten var över och de gick ut från kyrkan och Samuel Ljungblahd sjöng "Joyful, Joyful. Prinsessan Sofia kommer att bli folkkär. "En ny lady Diana " tror jag.så småningom. Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Exakt, det var så häftigt när dom gick ut ur kyrkan, jag bara väntade på att alla skulle börja rocka loss :))) Kram ❤

      Radera
  3. Jag var som klistrad framför teven under vigseln och ett bra tag till. Vilken vackert och personligt bröllop och i helt "egen design". Läckert!
    Bröllopsfesten kom jag hem till lite sent för vi var ute och åt middag och promenerade med vänner i den vackra kvällen.
    Och lite skall jag se idag på svt play.
    (Vad gäller din mobil är det kanske läge att klaga, antar det finns garanti. För mer värme än så skall den tåla.)
    Kram!

    SvaraRadera

  4. Hoppas verkligen inte att det skall bli nödvändigt att lämna in mobilen, hoppas det var en tillfällighet.....
    Men gör den så igen så får jag lämna in den eller höra med andra om de har samma problem....

    Kram ♥

    SvaraRadera

  5. Hoppas verkligen inte att det skall bli nödvändigt att lämna in mobilen, hoppas det var en tillfällighet.....
    Men gör den så igen så får jag lämna in den eller höra med andra om de har samma problem....

    Kram ♥

    SvaraRadera

  6. Hoppas verkligen inte att det skall bli nödvändigt att lämna in mobilen, hoppas det var en tillfällighet.....
    Men gör den så igen så får jag lämna in den eller höra med andra om de har samma problem....

    Kram ♥

    SvaraRadera

  7. <3 --- Såg brölloppet på svtplay igår söndag! Vackert och helt i egen design, personligt, varmt och mycket kärlek flödar ni in på slottet nya tongångar .... Eders majesteter <3

    Kram till dig <3

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.