Translate

.

.

tisdag 19 maj 2015

Soldropparna står som spön i backen




Rengöring och tre röntgenbilder och 1700 kr fattigare, himlen gråter så det slipper jag, ha ha ha... ☺




I väntrummet läser jag skvallertidningar de köper jag själv aldrig annars....







En tant som kom ut från tandläkaren började prata med mig, hon hade fått fjällande fläckar som visade sig vara godartat Cancer, så även fjällande fläckar skall man se upp med....


Ute ser det ut så här:










Nu skall jag ta mig en bloggrunda, tack för alla lyckoönskningar ni är bäst, men det visste ni väl redan, hi hi hi.... ☺


Kram, K



24 kommentarer:

  1. Skönt att det gick bra hos tandis och priset är det väl bara att gilla....
    Här kan man lugnt påstå att det "soldroppar" rejält. Jag var ute en sväng innan droppandet började , men hastade hemåt.
    Tur man inte skall sova i tält...
    kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Priset är bara att surt acceptera... :-)

      Kram på dig ♥

      Radera
  2. Skönt att det gick bra, men vilket pris... galet!
    Här regnar det med... precis som det har gjort heeela natten, så trist!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hutlöst är det.... Kram ♥

      Radera
  3. Tack för kommentaren, du är rolig du :) jag har nämnt dig i mitt blogginlägg... Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Skönt att det är över nu! Fy bubblan... För mig brukar en sån behandling kosta 50 euro. Lite skillnad i pris...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Skillnad som natt och dag ju.... Kramen ♥

      Radera
  5. Det är inte billigt hos tandläkaren och de vet verkligen att ta betalt. Men något större val har man tyvärr inte...

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, tandläkarna här i Sverige behöver inte åka till Norge för att få betalt, hi hi hi....

      Kramen ♥

      Radera
  6. Snitzigt inlägg - !!!! En spåkula på spegel -- ja tack!
    Skönt det gick bra hos tandläkaren, sådana ställaen läser även jag skvallerblaskorna ..betalar nog ändå egentligen..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. I mitt horoskop idag stod det att jag skulle få något jag önskat, men att jag också skulle få något jag inte ville ha, undrar vad dem menar? :-) Det enda jag har fått var det jag inte ville ha.... :-)

      Kramen ♥

      Radera
  7. Vi hade också hål i plånboken igår! Jag till tandhygienisten och min man till tandläkaren! Nu är det i alla fall ett år till nästa gång! Kramar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tandläkarna sätter tänderna i våra plånböcker, ha ha ha..

      Kramen ❤

      Radera
  8. Vad fint och behagligt väntrummet såg ut att vara.. :)
    Snart är det ju Eurovision Song Contest semifinal 1 så det kan jag ju inte missa... Ha en fin kväll Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ett väntrum till en tandläkare kan ju inte sätta igång oro för patienterna, hur skulle det se ut? När är semifinalen 1?

      Kram ❤

      Radera

    2. Ett väntrum till en tandläkare kan ju inte sätta igång oro för patienterna, hur skulle det se ut? När är semifinalen 1?

      Kram ❤

      Radera
  9. Tandis är verkligen inget kul, roligare kan man ha för pengarna. Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hi hi helt rätt något roligare kan man allt göra. Fast man skall vara rädd om sina tänder så det är bäst att hålla efter dem. :-)

      Kramen ♥

      Radera
  10. Tandläkarbesök kan verkligen göra hål i kassan...

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tandläkarna sätter tänderna i våra plånböcker, he he...

      Kramen ♥

      Radera
  11. Nej, inte är det billigt att besöka tandläkaren :( Men skönt ändå när det är gjort!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja, det är nödvändigt och gott när det är gjort.. :-)

      Kramen ♥

      Radera
  12. Roligare kan man ha för pengarna! Fick lägga ner lika mycket jag hos tandläkaren i ett par omgångar, trist.

    SvaraRadera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥