Translate

.

.

lördag 30 maj 2015

Så kul med Mirror Collage - Viktor Olsson/Regn









Om man dubblar en liten blomsterkiosk så kan det bli så här fint, jag är helt frälst av fotoprogrammet som jag skrev om igår.






Och är man riktigt ego så kan man göra några flera huvuden på sig själv. ☺






Nu gick solen i moln, men då kan vi lyssna på Viktor Olssons låt: Regn


Ibland fastnar orden i halsen eller så kommer de aldrig ner från fingrarna till tangenterna, just så är det för mig i denna stund, upplever du också detta eller har du alltid något att säga? ☺



Hoppas du får en fin dag oavsett väder!


Kram, K





26 kommentarer:

  1. Så fräckt! GILLAS! Jag kom att tänka på Irland när jag såg klövern på blombutikens taknock! :) KRamar
    Du kan läsa om shamrock om du klickar på länken!
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Shamrock_%28v%C3%A4xt%29
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag läste, Irlands inofficiella nationalblomma. ♣

      Kramen ♥

      Radera
  2. Goförmiddag! Sovit länge idag, efter att ha varit uppe i natt, grannen bråkade. Synd när jag har finbesök här.
    Ha en skön lördag, här regnar det, bu, när vi ska ge oss iväg ut ju.
    Ditt fotoprogram ska jag kolla sen när jag blir själv, ser fräckt ut.
    KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det var tråkigt men skönt ändå att du inte var ensam, det kan låta för jäkligt med bråk hos grannar...
      Jag vet att du kommer att ladda ner det, tihi, mycket nöje...

      KL ♥

      Radera
  3. Kul när man kan leka lite med bilderna :)
    Ha en fin lördag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är jätteroligt och ett väldigt farligt program som är lätt att fasta i.... ☺

      Kram ♥

      Radera
  4. Haha! Vilken kul bild på dig i fryppelupplaga :-)

    Jag har aldrig nåt att säga - men jag säger det ändå :-D

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, du är en rolig rackare... ☺

      Kramen ♥

      Radera
  5. Vad roligt det kan bli när man förstår teknik!
    Kul bilder!
    Ha en trevlig weekend!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Förstår och förstår, jag förstår ingenting jag bara gör som barnen, trycker på knapparna... ☺

      Kram ♥

      Radera
  6. Verkligt läckra bilder! Såg att programmet inte finns för "ajfån" eller Macdatorer. Lite trist, men jag skall leta annat.
    Använder sällan telefonen att blogga med och inte heller kameran i den. Men kanske blir det mer av den varan när och om jag köper en ny "fån". Men det blir i så fall en "ajfån" eftersom den är kompatibel med min dator.
    Nej, jag har inte alltid något att säga...
    Men i skolan fick mina föräldrar alltid höra att jag pratade väldigt mycket och ibland störde andra, och jag som bara viskade...
    Trevlig lördag!
    Kram!
    Det kan bli helt tomt

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack, nej jag vet att just detta programmet inte finns till fånen ☺ Men liknande går säkert att ladda ner...
      Jag viskade också, hm... och var väldigt viskglad. ☺

      Trevlig lördag och kram på dig ♥

      Radera
  7. Vilka häftiga bilder det blir! Den på kiosken är så vacker!

    Kram och fin lördag <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Visst blir det, jag är helt sålt på programmet...

      Kram för lördagen ♥

      Radera
  8. Att klona sig själv, vilken idé, ja, du är ju så fin så det går bra, roligt.
    Kiosken blev en vacker bild, men jag blev lurad, tänkte den där har jag inte sett i Stockholm, kändes inte bra.
    Det kan för mig vara fullt i huvudet men se´n att sätta det på pränt, då är orden inte där.
    Kram och trevlig helg.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Du är allt bra snäll du, med fotoprogram kan man lura de flesta, tihi.....

      Kram och fin lördag ♥

      Radera
  9. Haha, det låter som en livsfarlig app för mig! :)

    SvaraRadera
    Svar


    1. Ha ha, ja, jag misstänker det! :)))))

      Kramen ♥

      Radera
  10. haha det verkar vara en app för oss;)
    Önskar dig en underbar lördag
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar


    1. Hi hi hi, just det :)))

      Den bästa fortsättningen av lördagen till dig.

      Kram ♥

      Radera
  11. Det såg bra ut... kul program att ha och leka med - verkligen fina bilder ... det där med 4 huvuden ... alltså 3 hjärnor till .... tror det får vara --- eller...
    Jag har alltid något att skriva om men lusten styr ... inte blir det varje dag jämt.
    Stor kram och trevlig lördagskväll!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Väldigt roligt för en leklysten, he he... Tre extrahjärnor behövs det kan jag lova. ☺

      Stor kram och fin kväll till dig Tove ♥

      Radera
  12. njae det är väl inte alltid jag har något att säga... precis som du orden fastnat i fingrarna och jag vet inte vad jag ska skriva... Jag kör oftast på varannan dag inlägg, det funkar fint med livet utanför bloggen också

    Kul att du kikade in hos mig
    Kram och ha en fortsatt fin lördag
    Sandra

    SvaraRadera
    Svar

    1. Livet utanför bloggen är något helt annat, väldigt lite nästan ingenting kommer med i bloggen. ☺

      Kram och ha en fin kväll. ♥

      Radera
  13. För det mesta så har jag mkt på hjärnkontoret som bara flyger ner på min blogg. Men visst, bloggtorka drabbas jag av ibland. Ha det fint!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nu menade jag inte att jag hade bloggtorka för det har jag inte, men orden försvinner och det blir tomt i huvudet och då finns det inga ord vara stillhet. ☺

      Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.