Translate

.

.

måndag 25 maj 2015

Mood







Som ni ser så har jag hela gallerian för mig själv, he he...


Fortfarande tomt, bänkarna tomma och baren tom. ☺



Tomt



Något har blivit fel, bara nästan tomt ☺





Nämen titta, här kommer lite folk! ☺

Normalt rör det sig rätt mycket folk härinne, så jag undrar var alla var igår?
Vädret idag är 13 grader med moln och lite sol.

Idag önskar jag http://maria-jagochdemina.blogspot.se/ Välkommen som ny följare.


Hoppas du mår bra och att du har en fin dag framför dig, det har ju redan gått en bit av dagen men är man sen så hänger man inte med. ☺



Kram, K






16 kommentarer:

  1. En fot i bloggen och en på cykeln, haha, där är jag nu.
    Fina bilder, jag hade ingen aning om vad Mood var, men fattar nu. Du tar raktuppstående bilder, jag är lite osäker vilket jag ska göra, testar mig fram.
    Hej hopp i galopp KL ♥

    SvaraRadera
    Svar

    1. Man kan göra båda tycker jag.....
      Håll i styret nu och titta rakt fram! ☺

      KL ♥

      Radera
  2. Det var verkligen en ovanlig syn, nästan tomt inne på gallerian och där som det brukar drälla av folk, om de nu dräller. Skönt att kunna gå där nästan alldeles själv.
    Hoppas att du får en finfin dag.
    Varm kram!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det brukar vara fullt av folk och rörelse här inne så nog undrade jag.... ☺

      Varm kram ♥

      Radera
  3. Skönt att kunna gå och strosa nästan för sig själv och slippa trängas med en massa folk :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag gillar inte när det är mycket folk och trängsel. Gick förbi Kungsträdgården och där var det svart med folk, vad gör alla i trängseln undrar jag? Kramen ♥

      Radera
  4. Oj! Det fullständigt kryllade av folk där på slutet ju... :-)

    SvaraRadera
    Svar


    1. Ha ha, ja så kan man ju också se det... ☺

      Kramen ♥

      Radera
  5. Ja det var ovanligt att det var tomt där inne ;) hur tidigt var du där hihi
    Önskar dig nu en alldeles underbar start på den nya veckan
    Kramisar

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag var där vid två tiden så det borde varit mycket folk där... hm...

      Kramisar ♥

      Radera
  6. Oj då, vilken trängsel det blev till slut ;-) Men kanske var det så att naturen lockade i stället! Eller så var folk hänryckta ;-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, ja de kanske var hänryckta. :)
      Lite senare gick jag förbi Kungsträdgården och där var det allt annat än tomt....

      Kramen ♥

      Radera
  7. Kanske berodde antalet besökare i Moodgallerian på att huvudsatden bjöd på ganska fint väder.
    Jag brukar titta in där då och då och är extra förtjust i några av restaurangerna bl.a. tapasrestaurangen och den japanska. Men dessa känns trevligare att besöka när det är kallt och höst eller vinter.
    Toaletterna är till sin fördel och de är dessutom kostnadsfria. Kull att titta in i butikerna, men jag har i ärlighetens namn bara köpt ett par saker i Moodgallerian.
    Kanske ses vi där?
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar


    1. Det vet man aldrig, vi kanske stöter på varandra när vi minst anar det... ☺

      Kramen ♥


      Radera
  8. Bild 3 är WOW!
    Folket ja var är de?
    Ute på tur kanske?
    kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hm, ja den blev faktiskt helt okej, får lite känsla av att man inte befinner sig i Sverige när man ser den.... Folket satt i solen! ☺

      Kramen ♥

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥