Translate

.

.

söndag 10 maj 2015

Jag färdigställer bloggen ☺









Jag börjar sakteligen inse att jag kommer fortsätta att blogga vidare i denna blogg och håller nu på att göra den fullständig med följare, live traffic feed och gudarna vet allt som skall in.
Min gamla blogg har jag stängt ner men den finns kvar för jag vill inte radera den då någon annan i världen annars kommer att börja blogga i mitt namn. Sedan finns det så många goa fina kommentarer från er fina läsare som jag vill behålla för evigt! :-)

Jag vill tacka En kvinna mitt i livet för hjälpen med live traffic live.

Sedan vill jag hälsa http://ting-bling.blogspot.com/ Välkommen som gammal trogen följare ☺
och välkommen också http://portvaktensdotter.blogspot.com/
och fina http://gemsofmylife1.blogspot.com/
Och mig själv, ha ha som nya följare.... ☺


Tack till alla fina som både finns på denna lista och till er som ännu inte gör det. ☺



Kram, K ♥


Obs!

Något hände när jag satte in läkarna på sidan, nu fick jag ta bort dem från inlägget då den riktiga länksidan slutade fungera...


34 kommentarer:

  1. Roligt att du fixade det med FEEDJIT. Nu när jag gick in på din blogg så ser jag inte längre dina gamla inlägg dock. Men det kanske blir bättre när du är färdig med det hela. Ville bara berätta det. Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack för hjälpen. Jag ser att det inte kommer inlägg efter detta men det kanske är för att jag lagt in denna långa länklista? Vi får se.... Kramen ♥

      Radera
  2. Ja, det där med att fixa till bloggen borde jag också ta tag i. Men tiden...tiden... *suckar*

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det är ett jobb som tar lång tid och man blir aldrig klar för det händer hela tiden nya saker med nya människor....

      Kramen ♥

      Radera
  3. Tycker att du har en härlig blogg. Sedan gör du roliga kommentarer här och där. Ska göra en bloggroll så småningom. Då ska du med, helt klart.
    kramisen

    SvaraRadera
    Svar

    1. Åh men tack ❤ jag gillar din blogg också och din härliga humor. :-)

      Kramisen ❤

      Radera
  4. Låter som värsta jobbet att byta blogg! Jag håller fast vid min... även om det varit perioder då byte varit nära för att bloggen strulat så mycket.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Alltså, nu är det några månader sedan jag bytte, jag var osäker på att fortsätta men nu vet jag att jag vill fortsätta och då blir det med denna.... :-)

      Kramen ♥

      Radera
  5. Låter jobbigt att byta blogg så jag r nog hålla mig till samma :-) Är inte så teknisk...

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Bytet skedde för flera månader sedan nu lägger jag bara in saker som jag vill ha i denna blogg som jag nu valt att ha kvar.... :-)

      Kram ♥

      Radera
  6. Jag bytte blogg när metrobloggen var dumma mot mig och anklagade mig för "automatiserade sidvisningar". Men nu orkar jag inte göra nånting åt bloggen, jag tycker du är duktig som piffar till din :-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack Ama, jag tycker det känns roligt att satsa på bloggen igen. :-)

      Kramen ♥

      Radera
  7. Jag tycker som Ama de casa att du är superduktig som piffar till din blogg. Min är som den är den. Orkar inte med det där tekniska. Jag vill liksom bara skriva och "umgås" med bloggvänner. Resten klarar jag inte. Jätteroligt att du bestämt dig för att du ska fortsätta blogga! Stor kram! <3

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack snälla, jag har upptäckt att jag gillar att sitta designa och göra om. :-) Har även fått en nytändning att blogga. :-) Stor kram ♥

      Radera
  8. Åhhhh tack finaste för länken och välkomnandet , vem vill inte stanna här när man väl hittat hit :)
    Bloggen kommer bli kanonbra :)
    Stor ❤️ Kram till dig

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ha ha ha, tack du gör mig glad. :-)

      Stor kram ♥

      Radera
  9. Ja, det blev lite konstigt där ett tag!

    God morgon!

    SvaraRadera
    Svar

    1. Sånt händer, men nu skall det vara som det skall. :-)

      Godmorgon ♥

      Radera
  10. Oj...ska du byta blogg. Hoppas du ska trivas i din nya blogg. Själv trivs jag på mitt bloggställe men har bytt bloggställe en gång. Det tekniska blir jobbigt då man byter bloggställe. Man ska lära om dig liksom.
    Lycka till nu på ditt nya ställe.
    Du får hälsa nya som gamla bloggvänner välkomna då. Just detta att man samlar på sig en krets bloggvänner i cyberrymden. Detta är ju sååå kul. Man lär känna dom på nåt sätt. Så då vill man ju även att de ska fortsätta följa sin blogg å vice versa.
    Ha nu en underbar ny vecka. Tack för många fina trevliga, roliga, tänkvärda inlägg.
    Kramkram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. NEJ, JAG SKALL INTE BYTA BLOGG - ♥

      KramKram ♥

      Radera
  11. Kan inte kommentera ditt senaste inlägg, kommentarer är borttaget!
    Ska du skaffa ny blogg? Då får jag vara med i svängarna ,-))
    Snygg vindjacka ,-)
    Härlig hjärtpotatis, jag blir alltid så glad när jag hittar hjärtan överallt.
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Nej, nej, nej, jag har bestämt mig för att köra fullt ut med denna blogg Comsi Comsa....

      Jag ser kommentarerna från inlägget så jag förstår inte riktigt....

      Hjärtlig kram ♥

      Radera
  12. Vilken tur att du blir kvar här så man inte tappar bort dig. Lycka till med ditt blogg fix.
    Kramelikram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Du förstod mig, TACK! :-))))

      Kramen en stor jäkel ♥

      Radera
  13. Ibland är det skönt att förnya sig. Jag bytte också blogg ett tag innan jag väl landade i nuvarande. Kram.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag har bara bytt blogg inom samma bloggportal men det gjorde jag för flera månader sedan, det är först nu som jag bestämt mig fullt ut att stanna med denna Comsi Comsa blogg.

      Kramen ♥

      Radera
  14. Så kan det bli då man slarvläser.

    SvaraRadera
    Svar

    1. .... eller att jag skriver oförståeligt... :-)

      Radera
  15. Vad trevligt att du ska byta blogg och börja samla otaggade frimärken .... kasta inte pastagrisar på mig. Jag Bosseskojar bara. :) Men en sak fattar jag inte. Pssss. Vad betyder live traffic. live? Det är bäst att jag håller mig till Amigurumi. Det kommer mitt nästa blogginlägg att handla om. Måndagskram Bosse

    SvaraRadera
    Svar

    1. Jag skall inte byta blogg Bosse! Vad är otaggade frimärken om jag får fråga, ha ha ha? Live traffic där ser man vem som varit inne och besökt en och var dem kommer ifrån. :-)

      Kramen på dig Bosse bus ♥

      Radera
  16. Vad bra att du bestämt dig! Och visst är det ett pyssel att få till allt som man vill ha med. Tid och kraft tar det, men ack så roligt när det är klart.
    Det här med "live trafic feed " verkar spännande. Kanske är dte något jag också skall se om jag kan få till.
    Annars vet jag ju en jag kan fråga...
    Kram i sommarkvällen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bara att trycka på den här: sedan kommer du till sidan och gör bara som det står. Lätt dom en plätt.


      Kramen ❤️

      Radera
  17. Oj, kom på. Jag undrar varför man måste kryssa tårtor, soppor och kaffe bl.a. för att bevisa att man inte är en robbot. För hur skulle det hjälpa?
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va?
      Robot? Tårtor o kaffe, fattar nada.
      Hjälpa för vad??? ❤️

      Radera



Du vet väl att du är ren och skär kärlek? ♥

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.